@Arjen
In het algemene topic over het coronavirus gaf je de link naar informatie gegeven door
https://www.ninefornews.nl/. Daar kwam wat kritiek op, waarna je opmerkte:
Arjen2015 schreef: ↑11 apr 2020 23:11
ja je hebt gelijk de link naar ninefornews is niet echt handig..
me op de website verder niet in verdiept, slecht het filmpje gezien met de wetenschappelijke benadering hoe er verschillend met het virus kan worden omgegaan. Groepsimmuniteit zo snel mogelijk bereiken versus lockdown
Ik kom erop terug...
Nee, daar zou jij bepaald niet op terug moeten komen! Je zou je ogen moeten open doen. Je haalt je "wetenschappelijke" informatie vandaan van een site die behalve bovenstaande kolder ook vol staat met:
-Bosnische piramides stralen meer energie uit dan Mexicaanse piramides in Teotihuacan. Professor deelt opmerkelijke resultaten.
-Onthullen deze legendarische tombes dat er reuzen hebben geleefd op Sardinië?
-Mysterieus wezen met vierkant hoofd en dinosaurus. Deze geogliefen zijn zojuist ontdekt in Peru
-Een 400 miljoen jaar oude hamer? Niemand heeft een verklaring voor dit mysterieuze voorwerp.
-Archeologen stuiten op 2100 jaar oude ‘iPhone’ in Russisch Atlantis. Deze vindplaats is een wetenschappelijke sensatie
-Buitenaards ogende schedels opgegraven in Kroatië. Archeologen zitten met veel vragen.
-Kijken: 300.000 jaar oude nanotechnologie gevonden in Rusland?
-Buitenaards organisch materiaal ontdekt in Zuid-Afrikaans gebergte. Geologen doen unieke vondst.
-Graham Hancock ontmaskert cover-up rond geavanceerde beschavingen in Amerika. Dit heeft men al die tijd verborgen proberen te houden.
-Jezus was niet Joods, wordt in deze opzienbarende docu geclaimd. Wat was hij dan wel?
En dat is enkel de rubriek Archeologie.In de rubriek Bewustzijn kun je je hart ophalen met:
-Hoe Hack Je Jouw Brein voor een SUPERGEHEUGEN?
-Bestaan voorspellende dromen echt? Onderzoek leidt tot opmerkelijke resultaten.
-Iets als ADHD bestaat ook helemaal niet. Rapper Lange Frans legt in deze podcast uit hoe we geprogrammeerd worden in de Matrix.
-Leven we in een computersimulatie – een echte Matrix – zonder dat we het weten? Dit zijn de verrassende signalen.
-Wat moet je doen als ‘manifestatiekracht’ niet werkt?
-Wetenschappers ontdekken dat het hart en brein reageren op toekomstige gebeurtenissen, voordat ze plaatsvinden. Zo werkt het.
Ik zal de categorie Buitenaards, inclusief het opzienbarende artikel
‘Overtuigend’ bewijs: emeritus professor ontdekt insect- en reptielachtige wezens op Mars. Bekijk de foto’s, Spiritueel ("Afstemmen op het universum") en Straling maar buiten beschouwing laten. We all get the picture.
Dat is de informatiestroom waar jij je mee voedt. Het is geen wonder dat je schrijft "Zo.. ik kan toch even niet slapen...en me gedachten en emoties gaan behoorlijk tekeer". Iedereen die via sites van dit kaliber zijn informatie krijgt heeft een grote kans om volledig krankjorem te worden.
Zo het waar is dat je 'toevallig' op die site kwam en je er verder niet in hebt verdiept waar je je informatie vandaan haalt is dat even zo kwalijk te nemen. Je gedraagt je dan als een internet analfabeet. Zelfs op de basisschool worden kinderen al op het hart gedrukt dat men informatie via internet niet klakkeloos moet vertrouwen.