Meer van hetzelfde? We hebben vast kunnen stellen dat Van der Staaij voor zijn stellingname percentages hanteert die er een factor 14(!) naast zitten. Het onderzoek, waarop hij zijn mening baseert, is gedateerd en achterhaald. Dat hij de mening heeft die hij heeft is zijn goed recht, maar de feiten ondersteunen die niet. Waarom kost het je toch zoveel moeite om dat te erkennen?Vuurtje schreef:Ik heb op behoorlijk wat onzin (en soms een zinniger bericht) gereageerd voordat ik mijn conclusie heb gepost. Dat ik daarna niet meer reageer op nog meer van hetzelfde vind ik zelf niet heel vreemd. En ja, zo'n uitslag is gewoon leuk voor mij.
Wel jammer dat jij niet zoveel geleerd hebt van de lessen van demonisering. Hoe meer je mensen niet serieus neemt, hoe meer ze meestal naar het door jou genoemde extremistische hoekje schuiven. Gelukkig zal dit groepje mensen geen terroristische acties uit gaan voeren, omdat ze leven vanuit liefde.

Net zeg je nog dat je blij bent dat het populisme afgestraft is. Ik ook, xenofobie en islamofobie zijn namelijk slechte raadgevers. Wat jouw uitspraak echter zo lachwekkend hypocriet maakt, is dat de SGP er net zulke discriminatoire standpunten op na houdt, als het gaat om vrouwen en homosexuelen. Hoezo met twee maten meten? Leven vanuit liefde??? Dat je het je strot uitkrijgt.
Oh please, hou nu eens op met het spelen van de slachtofferkaart. Van der Staaij zat hartstikke fout, hij is een discriminerende, intolerante zak stront. Het is volkomen terecht dat hij wordt aangevallen op zijn vrouwonvriendelijke en homofobe standpunten. Die moeten juist zoveel mogelijk benoemd en belachelijk gemaakt worden, want ze verdienen geen enkel respect. Dat jij dat 'demonisering' vindt, zegt veel over je. Ook grappig dat denkbeelden altijd serieus genomen moeten worden als ze het predikaat 'religieus' dragen. Alsof ze dan niet onzinnig kunnen zijn.Maar er zijn veel meer geloofsovertuigingen die door de zogenaamde vrije denker aan de kant moeten worden geschoven en gedemoniseerd moeten worden, doe er nou niet aan mee. Neem mensen serieus, dan kunnen ze jouw ook serieus nemen.