@WillempieBoerenverstand schreef:Met die andere golflengte ben ik het wel eens. Het is mij opgevallen dat je in jouw antwoord geen enkele keer ingaat op de vragen die ik stel naar aanleiding van het topic dat jij hebt geplaatst, dus over de verkiezingen in de VS, gods bemoeienis daarbij en de profetieën die in dat stukje worden beschreven. De bedoeling van mijn vragen is dat jij gaat nadenken over jouw eigen geplaatste topic. Waarom plaats je een topic als deze, als jij er zelf niet inhoudelijk naar wilt kijken en over wilt nadenken? Wat verwacht je dan van anderen? Dat die het gaan lezen en wel erover gaan nadenken?
Je treedt in dit topic op als een christen die in de eerste plaats bezig is met wat gelovigen 'getuigen' noemen. De aanklacht van Boerenverstand aan je adres is geheel terecht. Typerend voor je optreden is dat je in gesprek met een ander niet ingaat op wat de ander zegt maar wél meteen denkt aan weer een volgend 'getuigenis topic':
Hiervoor een nieuw topic aanmaken, daarbij in achtnemend forumregel E7. In dit topic on-topic blijven.Willempie schreef:V.w.b. jouw vraag over de zin van profetie wil ik je t.z.t. nog wel mijn gedachten daarover weergeven. Zodra ik weer wat meer tijd over heb.
Gelieve op argumenten van Boerenverstand en anderen in te gaan.
Om dit topic zinvol te vervolgen, gelieve ook concrete uitleg te geven over wat de zogenaamde profetieën waar je het over hebt vermelden over 'en nog veel meer':
Willempie schreef:in het hemelse gerechtshof was besloten dat Trump de verkiezingen zou winnen en president zou worden en nog veel meer.