Ik ben bang voor leugens dus ik ben bang voor Kaffer.Kaffer schreef: Ik ben bang van leugens dus ik ben bang van de evolutietheorie.
Als een bijgelovige citeert, dan is het bijna altijd heel lucratief om het citaat even na te checken, en opvallend vaak blijkt dan dat de bijgelovige leugens of halve waarheden vertelt.
Kaffer 'citeert': Waarop Tijs Goldschmidt zijn boek besluit met de woorden : Nieuwe soorten ontstaan door kruising met andere soorten ( paina 260 Nederlandstalige versie ) .
Als we het boek er even op na slaan, dan blijkt er opeens iets heel anders te staan 8)
Darwin's Hofvijver: Blz 260: 'Uit kruising van individuen van verschillende furusoorten kunnen, onder zeer bepaalde omstandigheden, nieuwe soorten ontstaan, maar er is een grotere kans dat het bij de rotsen net andersom zal gaan.'
En dan wordt ik toch opeens heel benieuwd naar jouw volgende citaat. Ik heb de volgende zin namelijk nergens aangetroffen.
Misschien kun je even de bladzijde opgeven?Tijs Goldschmidt , een in evolutiemiddens nochthans gerespecteerd bioloog schrijft zelf in zijn boek Darwins Hofvijver : Die evolutietheorie is te simpel , iedereen kan dit op een halve dag uitdenken.
De evolutietheorie bewijst niets , het is een resem simpele suggesties die nergens bewezen zijn.
Heeft God alles gemaakt? FLITS... vogels..... FLITS.... olifant... FLITS.... nijlpaard... FLITS... walvis... FLITS... dinosaurus... Bewijs! Nu!
Moest Darwin de mens als dier hebben bekeken hij zou zeggen ; de bultenaar maakt een bult aan want hij heeft energie teveel.
Zoiets heeft Darwin nooit beweerd. Van mens, noch dier.
Euhh.. waarom heeft God/Allah/Zeus, of waar je dan ook in mag geloven, de Bultenaar eigenlijk een bult gegeven?
Geloof je in God? Welke God? Een zelfbedachte? Die van de Koran? Of de Bijbel?
Gegroet.