Draaf lekker door man! Vergat je in deze post niet je vriendjes te noemen??dikkemick schreef: ↑22 jul 2025 10:30Ik zie nergens een vraag aan mij gericht staan en daarbij: Wat zou het fatsoenlijk zijn als je als pro-humaan-Israel-flyerend heilig leger hier iets van vindt. Of van de toeschouwers die met borrels en nootjes bij iedere ontploffing in Gaza "TJAKKA!!" roepen?lost and not found yet! schreef: ↑22 jul 2025 09:34Waarom zou ik op jou berichten reageren als je niet op de mijne ingaat?
Het gericht op testikels schieten (zonder te flyeren)?
.
Ik blijf eenieder vragen om daarmee op te houden en in plaats daarvan on topic te blijven.
Verder leidt het niet duidelijk zeggen, wie er met "je vriendjes" bedoelt, en waarom die in verband met wat dan ook genoemd zouden moeten worden, er toe dat degene met wie je duidelijk niet rationeel in gesprek bent, het interpreteert, als een groep die helemaal zijn vriendjes zijn, en daarom dit bericht als (in zijn ogen) uiterst kwalijk meldt. Ik zou erg blij zijn als jullie een normaal gesprek zouden willen voeren. Helaas blijkt dat bij velen onmogelijk. Probeer het desondanks en ik zal jullie er dankbaar voor zijn.
Peter van Velzen.