Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

lost and not found yet!
Bevlogen

Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Bericht door lost and not found yet! »

dikkemick schreef: 22 jul 2025 10:30
lost and not found yet! schreef: 22 jul 2025 09:34
dikkemick schreef: 22 jul 2025 09:16 Hebben ze daar ook een Sderot, Lanfy? Nootjes erbij en genieten maar!
Geen commentaar op deze attractie??
Waarom zou ik op jou berichten reageren als je niet op de mijne ingaat?
Ik zie nergens een vraag aan mij gericht staan en daarbij: Wat zou het fatsoenlijk zijn als je als pro-humaan-Israel-flyerend heilig leger hier iets van vindt. Of van de toeschouwers die met borrels en nootjes bij iedere ontploffing in Gaza "TJAKKA!!" roepen?
Het gericht op testikels schieten (zonder te flyeren)?
Draaf lekker door man! Vergat je in deze post niet je vriendjes te noemen??
.
Jullie zijn weer aardig bezig met een ieders favoriete onderwerp. De persoon met wie je het doorgaans oneens bent.
Ik blijf eenieder vragen om daarmee op te houden en in plaats daarvan on topic te blijven.
Verder leidt het niet duidelijk zeggen, wie er met "je vriendjes" bedoelt, en waarom die in verband met wat dan ook genoemd zouden moeten worden, er toe dat degene met wie je duidelijk niet rationeel in gesprek bent, het interpreteert, als een groep die helemaal zijn vriendjes zijn, en daarom dit bericht als (in zijn ogen) uiterst kwalijk meldt. Ik zou erg blij zijn als jullie een normaal gesprek zouden willen voeren. Helaas blijkt dat bij velen onmogelijk. Probeer het desondanks en ik zal jullie er dankbaar voor zijn.

Peter van Velzen.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

B.S. schreef: 22 jul 2025 01:09 Ja LANFY, er zijn veel mensen in dit land die 7 oktober 2023 als een 'blipje' (letterlijk gebruikt door een overjarige hippie barvrouw met dreads waar ik naast stond) zien met alles wat daarvoor en daarna zou zijn gebeurt. De al dan niet moedwillige onwetendheid is enorm. Het is al heel wat als iemand over de Hamas-geleide aanval op 7 oktober 2023 zegt 'Ik dacht ook, jongens waar zijn jullie nou mee bezig' zegt...(freelance-ende klusjesman.)
Mooi woord “ moedwillige onwetendheid”

7 okt 2023 is mogelijk voor de genoemde vrouw mogelijk nog belangrijker dan voor jou B.S. Het is misschien wel de dag die het begin van het einde betekende van de mogelijke oogkleppen die ze droeg, je weet het niet.

Wat wel weten, is dat mensen als jij, vol van zelfingenomenheid,exclusief en alleen aan zichzelf denken: wij zijn belangrijker dan al die 10 duizenden Palestijnen, vooral vrouwen en kinderen, die door het terroristenleger, bewust uitgekozen als slachtoffer - vaak met als doel dat de Palestijnse bevolkingsgroep zich niet langer kan voortplanten, een doel dat natuurlijk niet openlijk zal worden gecommuniceerd, hoewel bij het afschieten van de geslachtsorganen bij Palestijnse jongetjes toch nog nauwelijks van een verborgen doel kan spreken.

7 okt 2023 is belangrijk als omslagpunt in het voordeel van de Palestijnse zaak - hoewel het extreem duur wordt verkocht door het Westen ( de prijs is vooralsnog nog onbepaald en oplopend ), dat nul komma nul doet of heeft gedaan aan het systematische onrecht, de Palestijnen aangedaan - en natuurlijk zint dat mensen als jij, die vooral het slachtoffer willen blijven spelen, totaal niet en wordt je daar boos van, heel begrijpelijk.

Nu laat mij als Palestijnse dan nu tegen jou zeggen: het is heel verschrikkelijk wat jullie overkomen is op 7 okt 2023. Het is idd geen gevolg van jarenlange terreur en andere onsmakelijkheden - zoals Hamas aan de macht helpen ten nadele van de PLO, die veel gevaarlijker werd geacht dan Hamas, die nu behalve een last voor de Palestijnen ook de zionistische entiteit terug in de staart is komen bijten. Ik zeg eigen schuld dikke bult - door de zionistische entiteit uitgevoerd.

7 okt 2023 kwam idd zomaar als een donderslag bij heldere, zonder enige aanleiding, uit de hemel vallen, zoals mensen als jij dat graag willen geloven. De rest van de wereld weet dat 7 okt 2023 slechts een blipje in de tijd is - waar het om de slachtoffers (iets meer dan 1100waren het er geloof ik ) van de burgers uit de zionistische entiteit gaat, een druppel op de gloeiende plaat.

Of het rekenen mensen als jij ook de slachtoffers mee van 1940 tot 1945, omdat daar de Palestijnen uit Palestina ook bij betrokken waren? Ik weet het niet hoor, dus ik vraag het maar. Want in dat geval worden de misdaden tegen de menselijkheid van de terroristenstaat veel begrijpelijker - en ook dat dat die ruim 1100 vele malen belangrijker zijn dan al die tienduizenden vermoorde Palestijnen die in de loop der tijd het slachtoffer zijn geworden van de terroristenstaat die zich Israël noemt.

Dus ik dacht: jongens waar zijn jullie nu eigenlijk mee bezig?
Laatst gewijzigd door Mus op 22 jul 2025 12:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Ik heb zomaar even een open vraag die onlangs bij me opkwam.

Hoe komt het toch dat die bufferzones cq veiligheidszones, die de zionistische entiteit meent nodig te hebben, nooit op het door hun geroofde Palestijns grondgebied, van de rivier tot de zee bedoel ik dan, ligt, maar altijd op het grondgebied van de buurlanden?
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Mus schreef: 22 jul 2025 12:11 Ik heb zomaar even een open vraag die onlangs bij me opkwam.

Hoe komt het toch dat die bufferzones cq veiligheidszones, die de zionistische entiteit meent nodig te hebben, nooit op het door hun geroofde Palestijns grondgebied, van de rivier tot de zee bedoel ik dan, ligt, maar altijd op het grondgebied van de buurlanden?
Ik denk maar kan het niet bewijzen dat het in wezen toekomstige annexatie is.
Wordt de bufferzone een beetje bedreigd dan wordt een volgende bufferzone geschapen.
Het is denk ik een hele lange veroveringstechniek.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

MENSENrechtenschendingen publiekelijk aan de kaak stellen.
Koning Filip wordt de hemel ingeprezen. Deed onze Willem maar een dergelijke uitspraak.

Hier de beelden van de (dit keer geen excuses le mot!) klerelijers die genieten van de verwoestingen en zich alvast verlekkeren op hun nieuwe koloniale grondgebied
https://youtube.com/shorts/9zrEstWvR7s? ... ui2JCdvS2C
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Mus schreef: 22 jul 2025 11:48:scissors:
Ik zeg eigen schuld dikke bult.
Het blijft me verbazen dat jij in je litanieën zulke hyperbolen zoals terroristenstaat en dergelijke blijft gebruiken, terwijl jou zulks toch vriendelijk doch dringend is afgeraden per modwarning in rode lettertjes. Dringt het wel tot je door dat je daarmee moedwillig het Moderatieteam handelingsverlegenheid opdringt, gezien het feit dat jij daar straffeloos mee wegkomt?
Tot op zekere hoogte toch ook wel moedig van je hoor:
.
Chapeau.jpg
Chapeau.jpg (14.6 KiB) 375 keer bekeken
.
Maar dat je binnen de context van je litanie deze zin toevoegt:
  • "Ik zeg eigen schuld dikke bult."
dat overschrijdt een morele grens die ik niet kan laten passeren.

Hoe jij verder het Israël/Palestina conflict ook interpreteert maakt daarbij niets uit, want
'Operatie al-Aqsa Storm' op 7 oltober 2023 was niet gericht op vertegenwoordigers van
het beleid van de staat Israël, maar was er op gericht om zoveel mogelijk onschuldige burgers
af te slachten, te verkrachten en te ontvoeren, zonder daarbij verschil of onderscheid te
maken tussen kinderen, vrouwen of bejaarden, notabene in een gebied waar van oudsher
de meest vreedzame Israëliers wonen die in woorden en daden trachtten
vreedzaam en in coëxistentie samen te leven met de Gazanen.

Demasque zijn vaker momenten dat de ware moraal boven komt drijven en geuit wordt.
Nu jij jouw masker wat dat betreft hebt afgezet, zal ik ook moedig zijn en open kaart spelen:
  • zoveel verachting roept die uitspraak bij me op,
    dat ik haar op gelijke hoogte stel met het ontkennen van menselijk lijden.
De mate van minachting die ik voel voor die uitspraak,
is dezelfde mate van minachting die ik voel voor de uitspraak:
  • "Ik zeg eigen schuld dikke bult."
als die uitspraak bedoeld is richting het Gazaanse volk!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 22 jul 2025 13:54 Het blijft me verbazen dat jij in je litanieën zulke hyperbolen zoals terroristenstaat en dergelijke blijft gebruiken, terwijl jou zulks toch vriendelijk doch dringend is afgeraden per modwarning in rode lettertjes. Dringt het wel tot je door dat je daarmee moedwillig het Moderatieteam handelingsverlegenheid opdringt, gezien het feit dat jij daar straffeloos mee wegkomt?
.......
En dit kan ik niet laten passeren! WEER (in)direct moderatie aanroepen. Denk jij dat zij dat zelf niet aankunnen?
Ik had de strijdbijl willen begraven, maar je schreeuwt om een reactie.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

lost and not found yet! schreef: 22 jul 2025 10:40
dikkemick schreef: 22 jul 2025 10:30:scissors:
Waarom zou ik op jou berichten reageren als je niet op de mijne ingaat?
Dat zou ik ook moeten schrijven als dikkemick ondanks zijn belofte toch weer op me reageert, maar nog wijzer zou het zijn als ik helemaal niet reageer. :idea: Dat ga ik gewoon doen!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

dikkemick schreef: 22 jul 2025 14:42
HierEnNu schreef: 22 jul 2025 13:54 Het blijft me verbazen dat jij in je litanieën zulke hyperbolen zoals terroristenstaat en dergelijke blijft gebruiken, terwijl jou zulks toch vriendelijk doch dringend is afgeraden per modwarning in rode lettertjes. Dringt het wel tot je door dat je daarmee moedwillig het Moderatieteam handelingsverlegenheid opdringt, gezien het feit dat jij daar straffeloos mee wegkomt?
.......
En dit kan ik niet laten passeren! WEER (in)direct moderatie aanroepen. Denk jij dat zij dat zelf niet aankunnen?
Ik had de strijdbijl willen begraven, maar je schreeuwt om een reactie.
Ach, dikkemick, dat is wat HierEnNu nu eenmaal graag doet, onverholen mensen dreigen-, mensen de mond willen snoeren die een andere mening hebben dan hijzelf. Het zou me niks verbazen wanneer hij niet ook linea recta naar de moderatie is gerend, om de misdaad, die vrij meningsuiting heet, te gaan melden.

Kennelijk is hij niet op de hoogte dat ik niet bereid ben consessies te doen waar het om mijn mening mbt tot de zionistische entiteit gaat. Kennelijk is hij ook niet van op de hoogte dat het uiten van die mening zo waardevol voor me is, dat ik het voor over heb om gebannen te worden van dit forum.

Dat bannen staat voor meer dan alleen maar gebannen worden. Het sluit precies aan bij wat men in het westen ter faveure van de crimi-staat steeds maar weer doen en waar hier mensen als HierEnNu zo trots op zijn.

Het komt zoals het komt, ik ga geen consessies doen aan mensen die duidelijk de terroristenstaat steunen en al decennialang feest vieren op het graf van mijn geliefden, daar ben ik duidelijk genoeg in geweest en daar is geen verandering in gekomen.

Ik sta op voor mezelf in deze.
Laatst gewijzigd door Mus op 22 jul 2025 15:51, 4 keer totaal gewijzigd.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Mus schreef: 22 jul 2025 15:09 Het komt zoals het komt, ik ga geen consessies doen aan mensen die duidelijk de terroristenstaat steunen, daar ben ik duidelijk genoeg in geweest en daar is geen verandering in gekomen.
Dat hebben we in het verleden genoeg gezien, wie een negatieve mening had over het Zionisme werd monddood gemaakt onder het mom dat het hier zou gaan om antisemitisme vooral het CIDI speelde hier een kwalijke rol. .

Ik herinner me goed dat Anton Constance een vrijdenker (die in de oorlog was opgepakt door de Nazi's) nadat hij dit soort kriek over zich heen gegoten kreeg, hij was een antisemiet en er waren zelfs doodwensen bij, men schaamde zich nergens voor, hier toonde destijds al het Zionisme zijn ware gezicht..
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Dit geeft aan waarom het huidige systeem van politiek asiel misschien (...) niet meer van deze tijd is: 'Verbijstering over asielzoeker Almere die met raketwerper zwaait tegen de Druzen' https://x.com/MartienPennings/status/19 ... 13/photo/1
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Mus schreef: 22 jul 2025 15:09✂️

Het komt zoals het komt, ik ga geen consessies doen aan mensen die duidelijk de terroristenstaat steunen en al decennialang feest vieren op het graf van mijn geliefden, daar ben ik duidelijk genoeg in geweest en daar is geen verandering in gekomen.

Ik sta op voor mezelf in deze.
Voor de mensen die niet weten waar dit precies over gaat onderstaande een link naar het topic in feedback waar ik uitgebreide motivatie geef mbt deze kwestie.

viewtopic.php?p=664437#p664437

Verraad aan mezelf is voor mij onbespreekbaar.
Laatst gewijzigd door Mus op 22 jul 2025 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 22 jul 2025 15:45
Mus schreef: 22 jul 2025 15:09 Het komt zoals het komt, ik ga geen consessies doen aan mensen die duidelijk de terroristenstaat steunen, daar ben ik duidelijk genoeg in geweest en daar is geen verandering in gekomen.
Dat hebben we in het verleden genoeg gezien, wie een negatieve mening had over het Zionisme werd monddood gemaakt onder het mom dat het hier zou gaan om antisemitisme vooral het CIDI speelde hier een kwalijke rol. .

Ik herinner me goed dat Anton Constance een vrijdenker (die in de oorlog was opgepakt door de Nazi's) nadat hij dit soort kriek over zich heen gegoten kreeg, hij was een antisemiet en er waren zelfs doodwensen bij, men schaamde zich nergens voor, hier toonde destijds al het Zionisme zijn ware gezicht..
De doodswens heb ik gelukkig nooit meegemaakt. De rest wel. O, als je tegenover sommigen maar iets onnauwkeurigs zei...
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 22 jul 2025 15:45

Het heeft even geduurd voor de tijdslijn me helder was. Nu die eenmaal staat kan ik alleen maar zeggen: man naar mijn hart 👍🏼
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Einstein/Mick
Plaats reactie