Peter van Velzen schreef: ↑24 apr 2025 14:12
Men klaagt meer over het gedrag van andere deelnemers, dan dat men enige interesse voor het topic aan de dag legt.
Dat lijkt mij de belangrijkste oorzaak, dat de meeste moderatoren de handdoek in de ring gooien en van arre moede een topic maar op slot doen.
Om deze reden, heb ik besloten van nu af aan elk bericht waarin men niet on topic blijft van nu af aan in de prullebak te gooien.
Ik zal de berichten die vóór deze aankondiging reeds geplaatst zijn, niet in de prullebak gooien, maar van een opmerking voorzien, welke duidelijk maakt waarom ze hier (deels) niet thuis hoort. Dan weten jullie - beter - wat ik bedoel.
Ik spreek hierbij de hoop uit
dat ook van medeforummers die meediscussiëren en tevens lid zijn van het Moderatie team, elk bericht van diegene waarin die niet on topic blijft van nu af aan in de prullebak wordt gegooid.
Tevens hoop ik dat ook de berichten van medeforummers die meediscussiëren en tevens lid zijn van het Moderatie team, die vóór deze aankondiging reeds geplaatst zijn, van een opmerking worden voorzien, welke duidelijk maakt waarom ze hier (deels) niet thuis hoort.
Dan weten ook die medeforummers die meediscussiëren en tevens lid zijn van het Moderatie team beter wat jij bedoelt.