Zo zou ik ook voor jou opkomen als jij aangevallen was geworden enBerjan schreef: ↑15 jan 2024 23:52Anders volg je even enkel en alleen het Israelische standpuntHierEnNu schreef: ↑15 jan 2024 18:18Waarom schrijf je zulks dan zo op? Stemmingmakerij? Of wat wil je daar feitelijk mee bereiken met jouw gedramatisereerde emotionele incontinentie? Komt op mij over als ophitserige riooljournalistiek zo zonder bronverwijzing en reden van vermelding.
In vergelijking met het aantal doden wat reeds gevallen zou zijn als Israël daadwerkelijk uit zou zijn op genocide valt 24.000 mee, ook al zou 24.000 inderdaad verschrikkelijk veel zijn als het daadwerkelijk onschuldige burgers zou betreffen. Indien Hamas niet diens eigen burgers als menselijk schild zou misbruiken was er uiteraard veel minder Collateral Damage te betreuren! Dat het in die zinbetreft kan als aanvullend bewijs worden beschouwd dat de IDF zo zorgvuldig als mogelijk de burgers probeert te sparen terwijl de IDF die HamasBEESTEN [volledig terecht!] vernietigd.
- "slechts 24 duizend mensen zijn omgekomen"
![]()
Met je "menselijk schild" iedere keer weer. Weet je een beetje hoe Gaza eruit ziet? Weet je ook iets van verzetsgroepen en dergelijke? Elke groep (of je die nou terrorist noemt of vrijheidsstrijder of zo) verbergt zich tussen de gewone burgerij. Dat is namelijk hun pluspunt. Terwijl de vijand vliegtuigen heeft, militaire slagkracht, inlichtingen etc. Ga je het die mensen nog ontnemen dat ze zich verbergen tussen de eigen mensen?
Het is juist een land als ISrael met zijn militaire power om daar op een goede manier mee om te gaan.
En dat doen ze niet, vanwege het feit dat ze enkel en alleen uit zijn op wraak. De mensen daar kan ze geen reet schelen.
Ook de eigen mensen niet overigens die gegijzeld zijn. Want de leiding van de Mossad wilde met Hamas gaan praten over het vrijlaten van nog meer mensen, maar dat mocht niet van de eigen regering!
Terwijl de gegijzelden allang vrij waren gelaten als Israel zich beter en vooral milder had opgesteld.
Maar doe maar vooral alsof Israel heilig is en het beste is wat we in jaren gezien hebben..
Je lijkt wel een gelovige, zoals je hier opkomt voor Israel![]()
jij vervolgens slachtoffer zou worden van 'blaming the victim'
omdat je impulsief 10 keer zo hard terug had geslagen.
De advocaten van Israël hebben tijdens de rechtzaak alle bewijzen overlegt waarmee zij denken alle aantijgingen te kunnen weerleggen. Indien de rechter vonnist zoals jij voorbarig veroordeelt, dan leg ik me daar bij neer:
- jij ook als de rechter vonnist dat Israël niet bezig is met genocide?