ChaimNimsky schreef: 08 sep 2023 20:05
Yours schreef: 04 sep 2023 06:21
dikkemick schreef: 03 sep 2023 17:52
Het zal de leeftijd zijn, maar ik vraag me werkelijk af waarmee we bezig zijn! Kinderen zal t worst zijn wie of wat er voorleest, maar wat is de beweegreden voor een drag queen?
Waarom eerst verkleden om je seksuele geaardheid te bevredigen en dan pas voorlezen?
Ik begrijp t werkelijk niet meer.
Jij begrijpt als een van de weinigen wat de ware intenties zijn.
Onder alle groepen komen weleens seksuele perverselingen voor; zelfs onder Drag Queens. Maar om seksuele bevrediging als "de ware intenties" van Drag Queens neer te zetten is enorm bevooroordeeld. Weet je wat ik pas echte smeerlappen vindt? New age leraren en spirituele meesters. Neem leiden als Bikram Choudhury, de oprichter van Bikram Yoga: Bikram Choudhury werd in verschillende rechtszaken beschuldigd van seksuele intimidatie, aanranding en verkrachting door meerdere vrouwen, waaronder voormalige studenten en instructeurs van Bikram Yoga. In 2016 werd Bikram Choudhury door een jury in de Verenigde Staten veroordeeld tot het betalen van schadevergoeding aan een voormalige werknemer die hem had beschuldigd van seksuele intimidatie en vergelding. Sindsdien heeft hij de Verenigde Staten verlaten en heeft hij yogalessen blijven geven in andere delen van de wereld, ondanks de juridische aanklachten en controverses die hem blijven achtervolgen.
Of Sogyal Rinpoche, een bekende Tibetaanse boeddhistische leraar en de auteur van het boek "The Tibetan Book of Living and Dying." Hij was de oprichter en spirituele leider van Rigpa die zich richtte op het verspreiden van het Tibetaans boeddhisme in de westerse wereld. Ook hij kwam in opspraak vanwege beschuldigingen van seksueel en fysiek wangedrag door voormalige studenten en volgelingen die hen ervan beschuldigden zijn spirituele autoriteit en positie te hebben misbruikt om seksueel misbruik en emotioneel wangedrag te rechtvaardigen.
Of Andrew Cohen, een spirituele leraar en de oprichter van de gemeenschap EnlightenNext (voorheen bekend als What is Enlightenment? Magazine). Hij onderwees een vorm van spiritueel bewustzijn en zelfrealisatie die elementen van verschillende spirituele tradities omvatte. Zijn leringen werden beïnvloed door onder andere Advaita Vedanta, Boeddhisme en westerse filosofie. Hij benadrukte de noodzaak van zelfonderzoek, het loslaten van egoïsme en het ontwikkelen van compassie voor anderen als cruciale stappen op het spirituele pad. Niet verrassend werd ook deze smeerlap in verband gebracht met machtsmisbruik en misbruik van volgelingen.
Enzovoort, enzovoort, enzovoort,...
Dat nogal wat spirituele leraren pervers blijken, betekent nog niet noodzakelijkerwijs dat alle anderen dat zijn, wel? Waarom scheer je niet alle spirituele leraren, maar
wel de Drag Queens over dezelfde kam?
Allereerst is het een goede zaak dat je de (zogenaamde) spirituele leraren die in de fout zijn gegaan aan de kaak stelt. Alleen gaat dit topic gaat daar niet over.
Wat betreft dragqueens: ik vertrouw hun motieven eenvoudigweg niet. Ik wens kinderen te beschermen en zou hen eventueel pas vanaf de leeftijd vanaf een jaar of 11-12 met hen in aanraking willen brengen, waar jongere kinderen alles als een spons opzuigen. Want in de puberteit begint hun zoektocht naar hun eigen identiteit pas en komt het kritisch (zelf-) bewustzijn en het onderscheidingsvermogen meer naar boven.
Tenslotte: ik kan als ouder verder niet achter - letterlijk - het masker van de drags kijken, die tevens door hun uitdossing ook nogal eens karikaturen van vrouwen maken. Dat de
openbare bibliotheek meewerkt aan voorleesuren voor jonge kinderen door dragqueens is in mijn visie dan ook geen goede zaak.
Tenslotte: Laat jonge kinderen zich vooral heerlijk vermaken met verkleden en zich uitdossen: dan komen ze er zelf wel achter wat ze leuk en fijn vinden!
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️