'Drag Queens' laten voorlezen aan kinderen

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

B.S.
Bevlogen

Re: 'Drag Queens' laten voorlezen aan kinderen

Bericht door B.S. »

Win-win situatie dus Leon? De (meeste) kinderen vinden extravagantie vaak prachtig en de de dragqueens kunnen hun moedergevoelens kwijt...?🤔
Er zijn trouwens vast ook kinderen die het best eng vinden, zo'n rare, drukke, 'vrouw'. Wat doen we daarmee?
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

B.S. schreef: 08 sep 2023 22:02 Win-win situatie dus Leon? De (meeste) kinderen vinden extravagantie vaak prachtig en de de dragqueens kunnen hun moedergevoelens kwijt...?🤔
Er zijn trouwens vast ook kinderen die het best eng vinden, zo'n rare, drukke, 'vrouw'. Wat doen we daarmee?
Dat is een goede vraag. Weet ik zo gauw het antwoord niet op. Die zullen niet naar het voorleesuurtje willen? Het is vrijwillige deelname toch?
Misschien…
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Ik weet niet. Misschien wordt de kinderen alleen verteld dat ze naar een voorleesuurtje door een 'vrouw' in de bieb gaan. Die weten niet wat ze precies te wachten staat, sommigen schrikken daar misschien wel van en lopen misschien huilend naar hun moeder (meestal) die zich misschien weer schaamt (nou ja, 'ongemakkelijk voelt') voor het a-inclusieve gedrag van haar kind...🤔
Ik vertrouw er in zo'n geval op dat betreffende dragqueen hier professioneel en sportief mee omgaat...
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

B.S. schreef: 08 sep 2023 22:21 Ik weet niet. Misschien wordt de kinderen alleen verteld dat ze naar een voorleesuurtje door een 'vrouw' in de bieb gaan. Die weten niet wat ze precies te wachten staat, sommigen schrikken daar misschien wel van en lopen misschien huilend naar hun moeder (meestal) die zich misschien weer schaamt (nou ja, 'ongemakkelijk voelt') voor het a-inclusieve gedrag van haar kind...🤔
Ik vertrouw er in zo'n geval op dat betreffende dragqueen hier professioneel en sportief mee omgaat...
Ja verstandige ouders leggen het misschien eerst uit om de reactie van hun kind te peilen.

Er zijn ook ouders die dreigen met het “Grote Boek” van Sinterklaas, waar alle wandaden van de kinderen in staan. Dan staat zo’n kind bevend tegenover de verklede man.
Misschien…
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

dikkemick schreef: 08 sep 2023 21:56
ChaimNimsky schreef: 08 sep 2023 21:20........ politieke en sociale boodschappen te verspreiden en te strijden voor bijvoorbeeld gelijke rechten, inclusiviteit en acceptatie van diversiteit.....
Ik zal deze problematiek morgen met mijn 4 jarige koters doornemen. Daar zijn ze immers lang en breed aan toe!
Je snapt het niet, wel? Is er gezegd dat de politieke boodschap gericht is aan kinderen? Integendeel. Nogmaals, het helpt het Drag Queens om politieke en sociale boodschappen te verspreiden en te strijden voor bijvoorbeeld gelijke rechten, inclusiviteit en acceptatie van diversiteit, net zoals ook politici graag kinderen in hun campagnes en communicatie gebruiken om het emotionele beroep dat kinderen teweegbrengen, het benadrukken van kinderen als symbolen van de toekomst en om het zorgzame karakter te versterken.
Zionist
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Leon: het leven is één grote kindermishandeling. "Your parents screw you up, one way or the other."
Gisteren een bericht dat een kwart - een kwart - van de kinderen 'probleemouders' heeft.

Sinterklaas is kinderen in de maling nemen.
Laten voorlezen door dragqueens is dat niet. Dat is politiek bedrijven. Kinderen worden gebruikt voor een agenda, die ze zelf niet in de gaten hebben.
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

B.S. schreef: 08 sep 2023 23:11 Leon: het leven is één grote kindermishandeling. "Your parents screw you up, one way or the other."
Gisteren een bericht dat een kwart - een kwart - van de kinderen 'probleemouders' heeft.

Sinterklaas is kinderen in de maling nemen.
Laten voorlezen door dragqueens is dat niet. Dat is politiek bedrijven. Kinderen worden gebruikt voor een agenda, die ze zelf niet in de gaten hebben.
Vandaar dat Sinterklaas met z'n Grote Boek en vooral ook de kerk met z'n God en z'n Hel en Hemel aanzienlijk schadelijker voor kinderen zijn dan Drag Queens.
Zionist
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Leon
Diehard

Bericht door Leon »

B.S. schreef: 08 sep 2023 23:27 Ook elders woedt de discussie https://opiniez.com/2023/09/05/de-ontbr ... nbokhoven/#
Ik ben bang dat dit allemaal geen positief nieuws meer is. Soms wordt er ter afwisseling wel eens positief iets belicht. De mediamolen.

Gaat alleen nog maar om zendtijd van opiniemakers.

En die *maken* inderdaad opinie.
Misschien…
Georgie
Ervaren pen

Bericht door Georgie »

Leon schreef: 08 sep 2023 23:37
B.S. schreef: 08 sep 2023 23:27 Ook elders woedt de discussie https://opiniez.com/2023/09/05/de-ontbr ... nbokhoven/#
Moet je niet te serieus nemen .Zowel opiniesite OpineZ als schrijfster van het bewuste artikel Ines van Bokhoven zitten in de conservatief-rechtse hoek van de samenleving.
Die zijn hoedanook homofoob en tegen alles wat geassocieerd wordt met LHBTI+
Zij verwijten de 'voorstanders' van dit voorleesuurtje. Eigenlijk geen voorstanders, maar meer 'verdedigers', mensen die vinden dat zoiets in een veelkleurige inclusieve samenleving moet kunnen, dat er geen argumenten aangevoerd worden. Althans geen voor hen aanvaardbare argumenten.
Intussen hebben zijzelf geen argumenten waarom dat dan niet zou moeten kunnen.
Wat heb je nou aan zo'n artikel.
Ja, je kunt zeggen, zoals BS doet: "Kijk zij vinden dat ook, dus ik heb gelijk'
Nogal een sterk argument.
Ik denk (vrij) dus ik ben (vrij)
(vrij) naar René Descartes
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

Georgie schreef: 09 sep 2023 00:17
Leon schreef: 08 sep 2023 23:37
Moet je niet te serieus nemen .Zowel opiniesite OpineZ als schrijfster van het bewuste artikel Ines van Bokhoven zitten in de conservatief-rechtse hoek van de samenleving.
Die zijn hoedanook homofoob en tegen alles wat geassocieerd wordt met LHBTI+
Zij verwijten de 'voorstanders' van dit voorleesuurtje. Eigenlijk geen voorstanders, maar meer 'verdedigers', mensen die vinden dat zoiets in een veelkleurige inclusieve samenleving moet kunnen, dat er geen argumenten aangevoerd worden. Althans geen voor hen aanvaardbare argumenten.
Intussen hebben zijzelf geen argumenten waarom dat dan niet zou moeten kunnen.
Wat heb je nou aan zo'n artikel.
Ja, je kunt zeggen, zoals BS doet: "Kijk zij vinden dat ook, dus ik heb gelijk'
Nogal een sterk argument.
Ik heb wel bewondering voor het professionele sofisme van die lui.
Misschien…
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Noem iets 'rechts-conservatief' en de discussie klaar hè...😏
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

B.S. schreef: 09 sep 2023 01:07 Noem iets 'rechts-conservatief' en de discussie klaar hè...😏
Ik denk het, we kunnen dan verder alleen polariseren.

Toch wel benieuwd wat voor opvoeding/invloeden jij dan heilzaam zou vinden voor kinderen.
Misschien…
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Leg het er niet zo dik op.
Dat hele dragqueen voorlezen drijft op ideologie. Buiten de bubbel van hoogopgeleide, hogere middenklasse 'deugers' krijgt dit niet echt de handen op elkaar.
Zo'n Gideon van Meijeren c.s. deugen ook niet. Gaan demonstreren over de rug van kinderen. Is niet gezond.
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Sociologe Jolande Withuis, niet rechts-conservatief, stelt ook weleens vragen:
Waarom is blackface een misdaad en drag kunst
https://www.trouw.nl/opinie/waarom-is-b ... ~be95b60a/
Hopelijk toegankelijk zonder betaalmuur.
Plaats reactie