Grappig genoeg heeft Sabine nu net een paar uurtjes geleden nieuwe video gelanceerd, waar een heel ander toontje in wordt gezongen als haar voorgaande uitingingen van extreme mega-aggorantie en waarin haar eigen woorden redelijk zwaar worden teruggedraaid. Ik denk dat ze door heeft dat de realiteit haar enigzinds begint in te halen.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 apr 2023 10:09Jij speelt hier op de persoon.holog schreef: ↑22 apr 2023 09:08Jij verbeeld je blijkbaar ook heel wat. Hoe kom je erbij dat Sabine slechts 42 publicaties zou geschreven hebben? En hoeveel heb jij er dan op je naam staan? De prijs de er hoofdzakelijk verdient wordt (door Sabine) is er toch wel eentje in arrogantie.Peter van Velzen schreef: ↑22 apr 2023 04:33
Je verbeeld je blijkbaar heel wat. Deze jonge (inderdaad Sabine Hossenfelder is 26 jaar jonger dan ik) dame heeft 42 wetenschappelijke publicaties op haar naam staan! Hoeveel heb jij er geschreven, oude vent?
Maar gaan jullie vooral door met jullie lofzang voor Sabine, ik ga jullie niet tegenhouden. ( En nee het gaat niet over vrije wil)