Ik schrijf daar precies zoals ik het bedoel en vervolgens maak jij er dat van:appelfflap schreef: ↑28 jan 2023 19:51hier schrijf je het toch gewoon
de levering van tanks zorgt voor een escalatie vd conflictsituatie. nu gebruik ik dezelfde woorden als jij, zou je ze dezelfde betekenis geven
Nee: ik leg de verantwoordelijkheid voor de escalatie bij:appelfflap schreef:hier leg je de verantwoordelijkheid vd verdere escalatie van de concflictsituatie volledig bij OEkraine en haar bondgenoten.
- de levering van die tanks!
Ook dat heb ik nergens geschreven en spruit voort uit jouw eigen vooringenomenheid ten aanzien van hoe jij denkt dat ik tegenover dit conflict sta. Ik schreef nergens 'zonder levering van tanks zou er tenslotte geen verdere escalatie vd conflictsituatie zijn', en dat is ook precies de reden waarom je daar geen quote van kunt geven, want die bestaat niet!appelfflap schreef:zonder levering van tanks zou er tenslotte geen verdere escalatie vd conflictsituatie zijn
Die vooringenomenheid jouwerzijds is niet in dit topic ontstaan maar in dat 'Wespennest' alwaar ik ook telkens geacht werd mij te moeten verdedigen voor 'bedoelingen/interpretaties' die ik niet schreef, maar voor wat een ander dacht dat ik bedoelde:
- thanks, but NO thanks!
Not again ...
Ach ja, een nieuwe poging?appelfflap schreef:ah ja
met conflictsituatie heb ik het over de barbaarse inval van Rusland in de soevereine staat oekraine
ergens vorig jaar in februari begonnen
[Eigen]Wijsheid ontstaat ook door voortschreidend inzicht, dus ik zal er op mijn geheel eigen eigenwijze wijze ff op ingaan:
- Dit topic gaat in de eerste plaats over 'Angst voor Putin? Buigen voor Erdogan!' en staat daarmee LOS van het BEGIN van de 'conflictsituatie'. Voor de betreffende discussie ten aanzien van wat er zoal [oorzakelijk?] vooraf ging aan deze 'conflictsituatie' start ik zoals beloofd een nieuw topic, maar als je te ongeduldig wordt of zo:
start een dergelijk topic dan zelf? Toch?
Hier, in dit topic, ben ik voornemens om mij niet te laten provoceren, zeker niet op de wijze zoals jij kennelijk naar neigt!
Vredesvoorstel
: stop jouw vete jegens mij,
of tenminste:- neem een 'wapenstilstand'
in acht?
- neem een 'wapenstilstand'