Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

heeck
Ontoombaar

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door heeck »

MaartenV,

Moet ik het aantal door jou niet beantwoorde berichten maar gaan turven?
Of is bij jou een discussieforum een plek waar je eenzijdig je mening kunt lozen?

Omdat je nog steeds geen directe bewijsvoering weet in te brengen, -wel indirecte naar andermans opinie etc,- valt onderstaande onwaarheid mij op:
MaartenV schreef:Ik ben een vrije denker: ik laat mij leiden door de bewijsvoering.
dat moet feitelijk zijn:
Ik ben een feitenvrije denker en laat mij leiden door wat mij aanspreekt.
zo vallen namelijk de tegenstrijdigheden van je opinies op hun plek.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

En door ....

Space Force Technologies - Steven L. Kwast, ret. USAF General
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

"Transmedium UAP"

UAP gespot in de oceanen

Tucker Carlson and Tom Rogan of the Washington Examiner discussing The Debrief's exclusive covered of the UAP Task Force's classified intelligence assessments on UAP and "Transmedium" UFOs.

2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Labyrint schreef: 16 dec 2020 12:54 "Transmedium UAP"

UAP gespot in de oceanen

Tucker Carlson and Tom Rogan of the Washingt

Ik zie behalve een sensorlock a la tictac (hibbel) naast een hoop aannames en conclusies niets nieuws laat staan een driehoekige aquawapper :?
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

doctorwho schreef: 17 dec 2020 09:43.....niets nieuws laat staan een driehoekige aquawapper :?
Vreemd. Ik hoor ze wel regelmatig voorbij komen. Als ik mijn oren spits dan hoor ik de aandrijving van de mysterieuze motor.
Het is een vreemd geluid. Het klinkt als een regelmatig: "Pavlov, Pavlov, Pavlov, Pavlov, Pavlov, Pavlov, Pavlov, Pavlov,"
Ronaldus67
Ervaren pen

Bericht door Ronaldus67 »

doctorwho schreef: 17 dec 2020 09:43
Labyrint schreef: 16 dec 2020 12:54 "Transmedium UAP"

UAP gespot in de oceanen

Tucker Carlson and Tom Rogan of the Washingt

Ik zie behalve een sensorlock a la tictac (hibbel) naast een hoop aannames en conclusies niets nieuws laat staan een driehoekige aquawapper :?

Wie niet doorheeft dat het hier De Nautilus van Kapitein Nemo betreft, heeft zich eenvoudigweg onvoldoende in de materie verdiept.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Labyrint,

Al iets gehoord over hoe het de expeditie van Kevin Knuth vergaat?:
If, and iTunes 's a big “if,” the satellite imagery does point to a strange concentration of unknown objects, the team will go hunt UFOs. The second step, which is slated for November 2020, is to basically park a large boat off the coast of California loaded with various cameras and sensors to detect and record anomalous aerial activity. The team has already begun negotiations to charter the MV Horizon, a small research vessel.
Roeland
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

heeck schreef: 17 dec 2020 12:53 Labyrint,

Al iets gehoord over hoe het de expeditie van Kevin Knuth vergaat?:
Eeh, nee. Is dat weer iets van History Channel? Het is op UAP gebied via de media niet eens meer bij te houden.
Momenteel ben ik meerdere stukjes aan het doorlezen, (en deze over ene Dr. Salvatore Pais), die ik denk te kunnen gebruiken voor een algemener begrip ivm de genoemde onderwater kunnende UAP.

Docs Show Navy Got 'UFO' Patent Granted By Warning Of Similar Chinese Tech Advances.
Patent documents indicate that the U.S. and China are actively developing radical new craft that seem eerily similar to UFOs reported by Navy pilots.

The Navy’s Patented Hybrid Underwater Aerospace Craft

Pais is named as the inventor on four separate patents for which the U.S. Navy is the assignee: a curiously-shaped “High Frequency Gravitational Wave Generator;” a room temperature superconductor; an electromagnetic ‘force field’ generator that could deflect asteroids; and, perhaps the strangest of all, one titled “Craft Using An Inertial Mass Reduction Device.” While all are pretty outlandish-sounding, the latter is the one that the Chief Technical Officer of the Naval Aviation Enterprise personally vouched for in a letter to the USPTO, claiming the Chinese are already developing similar capabilities.

The patent was first applied for on April 28, 2016, over a decade after the Nimitz Carrier Strike Group encountered strange Tic Tac-shaped aircraft and nearly a year after Navy pilots across multiple squadrons flying out of Naval Air Station Oceana and NAS Norfolk experienced a string of bizarre encounters with unidentified aircraft, some of which, like the Tic Tac, seemed to possess exotic performance capabilities.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Ronaldus67 schreef: 17 dec 2020 12:48Wie niet doorheeft dat het hier De Nautilus van Kapitein Nemo betreft, heeft zich eenvoudigweg onvoldoende in de materie verdiept.
Daar hebben we Spuit 11 ook weer.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Labyrint,

Alsnog de link betr. Kevin Knuth en zijn expeditie incl sateliet-verkenningen:

https://www.vice.com/en/article/bjw3q5/ ... ornia-cost

nog wat over Knuth van afgelopen maart:
https://altamontenterprise.com/03282020 ... -says-ufos
Still, the experience never left him and, decades later, when a student of his at UAlbany asked a question that sent Knuth on an internet-hunt for answers, he stumbled across a video of researcher Robert Hastings discussing “nuclear incursions” by unidentified aircraft, including at the site mentioned by Knuth’s professor, and he began to reconsider whether paranormal vessels were something to be taken seriously.

“Something could really be happening,” Knuth said, “and it could be dangerous, so it should be looked at. There’s no harm in that.”
en ook nog over de samenwerking tussen Kevin Knuth en Ailleris inzake satelliet-verkenning:
https://www.space.com/unidentified-aeri ... c-scrutiny
Working with Ailleris to employ satellite imagery to detect and monitor UAPs is Kevin Knuth, a former scientist with NASA's Ames Research Center in California's Silicon Valley. He is now an associate professor of physics at the University at Albany in New York.
Dan ga ik nu weer achterover. Wachten op het eerste verslag van de UAP-Taskforce.
Vreemd dat ik van die laatste twee heren nog geen lijntje zie lopen naar de TTSA; zou daar wat achter zitten? 8*)

En hier de website van Ailleris en Knuth; waar ze gelijk al geld vragen:

http://uapexpedition.org
Aangekondigd in :

Roeland
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

heeck schreef: 17 dec 2020 14:22 Labyrint,

Alsnog de link betr. Kevin Knuth en zijn expeditie incl sateliet-verkenningen:
Dank. Ik zal er vanavond naar kijken.

heeck schreef: 17 dec 2020 14:22Dan ga ik nu weer achterover. Wachten op het eerste verslag van de UAP-Taskforce.
Het lijkt mij een DOD's "formeel officieel adres, maar leeg bureau". Meer dan dat UAPTF daadwerkelijk fysiek in een, weet ik veel, landrover rond jaagt met daarop een UAP radar, (een bestuurder met een verrekijker met oplettende bijrijder/radar bediener). Als er werkelijk al 70 jaar 'gejaagd wordt' op UAP/technologie door ingewijde militairen/wetenschappers dan is dat naar mijn idee onofficieel en in het geheim. En met bakken geld en personeel.

Edit: Ook interessant vandaag.

Ex-CIA Director opens up about UFOs..

The infamous tic-tac UFO screeched across the skies defying all laws of physics, and it made many people believe that aliens are real

John O. Brennan, head of the CIA for four years under President Obama has talked about the UFO phenomenon that continues to baffle the general public and experts alike. Brennan talked about these mysterious flying objects while interacting with Tyler Cowen of the Marginal Revolution. During the talk, Brennan suggested that people should approach these events with an open mindset, and should collect as much data as possible.

"I've seen some of those videos from Navy pilots, and I must tell you that they are quite eyebrow-raising when you look at them. You try to ensure that you have as much data as possible in terms of visuals and also different types of maybe technical collection of sensors that you have at the time. You really have to approach it with an open mind, but get as much data as possible and get as much expertise as possible brought to bear,"

I think some of the phenomena we're going to be seeing continue to be unexplained and might, in fact, be some type of phenomenon that is the result of something that we don't yet understand and that could involve some type of activity that some might say constitutes a different form of life," said Brennan.

https://www.ibtimes.co.in/ex-cia-direct ... fos-831270

Het is opmerkelijk dat dit soort berichten van personen die eerder hogere functies hebben bekleed de laatste tijd weer naar buiten druppelen. Weliswaar voorzichtig. En soms blijft het bij een mening alleen. Maar zonder schroom, en niet in de verste verten bedoeld als humor.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Labyrint,

Recent -16 dec 2020- ook al:

https://www.ibtimes.co.in/ufo-sighting- ... gn=related
After analyzing the mysterious UFO video, Waring assured that there is a secretive alien base in the US territory.
Het lijkt wel of de R-factor van UFO's oploopt en een UAP-lockdown onvermijdelijk wordt.

Roeland
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

heeck schreef: 17 dec 2020 17:09Het lijkt wel of de R-factor van UFO's oploopt en een UAP-lockdown onvermijdelijk wordt.

Ik kan in geval van UAP paniek, dus als de sociologische schokabsorptie waarop men hoopt door conditionering vooraf, niet voldoende is gebleken, misschien fungeren als nazorg medewerker wanneer volledige UAP Disclosure doorzet. :wink:
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Ik moet denken aan de 50 miljoen Amerikanen die alles geloven wat een aartsleugenaar zegt; ook een onverklaard fenomeen. (En nog eens 25 miljoen die wisten dat hij loog, maar toch maar op hem stemden). Er is gewoon meer tussen hemel en aarde (in de atmosfeer dus) dan wij kunnen begrijpen. Maar ik zal het pas buitenaards noemen als verklaard is hoe het (van buitenaf) de atmosfeer binnen gekomen is.
Ik wens u alle goeds
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Peter van Velzen schreef: 18 dec 2020 02:08Er is gewoon meer tussen hemel en aarde (in de atmosfeer dus) dan wij kunnen begrijpen. Maar ik zal het pas buitenaards noemen als verklaard is hoe het (van buitenaf) de atmosfeer binnen gekomen is.
Vergeet de "buitenaardsen"... Vergeet de topic titel.

even scrollen ...
Peter van Velzen schreef: 29 nov 2018 01:31Ik acht wezens vanaf de bodem van de oceaan nog altijd waarschijnijker. DIe hoeven niet bijna de lichtsnelheid te bereiken om hier te komen. Toch?
"We have deliberately stayed away from going down the rabbit hole of who's behind the wheel and, what are their intentions, because a lot of people have a lot of feelings about that and are very emotional about that. I wanted to allow the data to speak for itself." Luis Elizondo

:D
Plaats reactie