Je kunt nog altijd meedoen en als je dat niet doet dan kan ik mijzelf verwennen en daarbij luidkeels verkondigen dat de TTSA-doelstelling inderdaad zoals ik destijds stelde, fake is gebleken.
TTSA is inderdaad de intrigerende Elizondo-connectie met gewoon een pret-opzetje die je altijd in het achterhoofd moet houden bij zijn opkloppen van oud ufo-materiaal.
En dat je nu nog meer oud materiaal aandraagt verraadt jouw belangstelling voor allerlei dat ons vanuit de ruimte lijkt te kunnen bedreigen zonder dat we berichten horen van astronomen, of het ruimtestation of de luchtmachtbasis Leeuwarden. Meer niet.
Elizondo heeft met zijn TTSA nog geen flientertje buitenaards materiaal aangedragen. Dat is het feit en voor de rest heeft hij precies niets opzienbarends aangekondigd buiten het uitleven van zijn sprekerslust.Labyrint schreef:Hier was vorig jaar Augustus Luis Elizondo al aan het woord en kondigde toen al precies aan wat de laatste dagen is voorbijgekomen, en nog gaat komen. Dit, en volgend jaar.
Daar zal niet alleen defensie van de VS belangstelling voor hebben! De enige rationele trigger voor al dit gedoe naast het TTSA-pretpakket.Labyrint = Elizondo schreef:“I am confident and cautiously optimistic that within the next year we are going to have a fundamentally different conversation than we have today. There will be new fidelity that will change everything.” — “No we weren’t looking at balloons, no we weren’t looking at drones, no we weren’t looking at aircraft. This is real”. (Augustus 2018)
Waartoe je teksten van Carol Rosin uit 2001 met uitlatingen door Von Braun (They are all lies) nog steeds opmerkelijk vindt is me ook duister.
Roeland