Wat doe je hier dan nogTatar schreef:Osama bin Laden is dood. Osama bin Laden is niet dood. Who gives a fuck? Ik heb belangrijkere dingen aan m'n hoofd, zoals het bed delen met mijn heerlijke vriendin, heerlijk eten en natuurlijk mijn werk.

Moderator: Moderators
Wat doe je hier dan nogTatar schreef:Osama bin Laden is dood. Osama bin Laden is niet dood. Who gives a fuck? Ik heb belangrijkere dingen aan m'n hoofd, zoals het bed delen met mijn heerlijke vriendin, heerlijk eten en natuurlijk mijn werk.
make love, not warTatar schreef:Osama bin Laden is dood. Osama bin Laden is niet dood. Who gives a fuck? Ik heb belangrijkere dingen aan m'n hoofd, zoals het bed delen met mijn heerlijke vriendin, heerlijk eten en natuurlijk mijn werk.
mustafa schreef:make love, not warTatar schreef:Osama bin Laden is dood. Osama bin Laden is niet dood. Who gives a fuck? Ik heb belangrijkere dingen aan m'n hoofd, zoals het bed delen met mijn heerlijke vriendin, heerlijk eten en natuurlijk mijn werk.
en verlaat dus dit forum
overweeg ik nu zelf ook te doen
Maar goed dat je gaat dan, we willen geen rotzooi hier.mustafa schreef:de echte strijd is heel dichtbij
Nou het voordeel van een natuurlijke doodsoorzaak is dat je kunt zeggen "Dit is de hand van Allah, dat deze goddeloze hond die de Valse Islam verspreid heeft is overleden".Nou ja Devious, overlijden aan Tyfus lijkt me ook niet alles.
Uitstekend idee, mijn inziens is niet "het internationaal terrorisme", wat handig is aangezwendeld is door Bush en zijn Neo-Conservatieven (the real terrorists) om hun politiek te kunnen doorvoeren, en allerlei regiemes de legitimatie verschaft om hun tegenstanders op te pakken, het grote vraagstuk van onze tijd maar de Aids-pandemie, Armoede, Overbevolking en Milieu-problematiek.B. L. samen met zijn volgelingen gewoon doodzwijgen
Vuurtje?Tsjok45 schreef:Nog veel plezier gewenst na deze ramadande echte strijd is heel dichtbij
Inchallah