Je hebt een waarschuwing. Maria
Ik begrijp dit niet want drwho is degene die mijn expliciete vraag niet beantwoord heeft door geen naam en toenaam te noemen zoals jezelf kunt lezen. In plaats daarvan geeft hij een badinerend antwoord waaruit blijkt dat hij mij niet au serieus neemt. Van trollgedrag of zelfs continuering daarvan kan dan toch mijns inziens geen sprake zijn.
Dinges schreef:doctorwho schreef:Die staan op de plank naast de boeken over:UFO's, Alien abductions, de holle aarde, Nessie, Sasquatch, dr jekyll and mr hyde, en astrologie.Dinges schreef:Wat staat er dan zoal op de plank bij jou over de NDE?
Als je geen kennis hebt om hetgeen je hoort van anderen op fysieke wijze de duiden dan rest de BDE verklaring met ontkoppeling stof en geest maar tot nu toe is daar geen reden voor.
volgens mij heb ik je goed als ik ben een aantal auteurs aanbevolen die toegankelijke boeken over de werking van ons brein schreven. Paarlen voor de zwijnen naar het nu schijnt
Dinges schreef:ij hebt, vermoed ik zo, niets op de plank van belang aangaande de NDE. En toch ben je zo vermetel mij de les te kunnen lezen. Bij mij ligt dat anders, ik heb Pim van Lommels standaardwerk over de NDE Eindeloos Bewustzijn wel op de plank. Een must read als je over dit onderwerp wil meepraten. Aan de andere kant, ik heb bijvoorbeeld anti NDE opponent hersenonderzoeker Dick Swaab, auteur van Wij Zijn Ons Brein, wel gevolgd in zijn blog.
En als je wilt doorzagen over paralelle universums, be my guest Dr Who!