Storm schreef:Maria schreef:Maarten.
Je doet het weer.
Niet in een directe beschuldiging, maar je kunt het niet laten de meest onzalige speculaties over "de vrijdenker" te ventileren.
Wat je doet is je eigen onzalige speculaties hier rond bazuinen.
Vind je het raar Maarten, dat je de volle laag krijgt bij deze woorden?
@Maria,
Is het zo erg dat MaartenV dit doet? Hij krijgt genoeg tegengas als iets ongefundeerd is, dus dat moet toch geen probleem zijn?
@Voor allen die dit ook niet helemaal begrijpen, wil ik dit hier wat toelichten.
Hebben jullie alles gelezen van Maarten?
Storm schreef:Het gaat me erom dat zodra hij maar enigszins vrijdenken bekritiseert, hij daar een reprimande voor krijgt. Dat is wat anders dan tegengas van mensen die met hem discussiëren.
Het vrijdenken mag hij bekritiseren zoveel hij wil.
Steeds weer generalisaties van eigen meningen over en aanvallen naar freethinkers (personen) in het algemeen en Freethinker.nl (jij en jouw medeleden) in het bijzonder in verschillende soorten bewoordingen, dat niet alleen als mening, maar ook als (bedekte) argumentaties binnen discussies.
Meningen die tav. de bepaalde opponenten binnen de discussies, vaak absoluut onterecht zijn en toch steeds weer herhaald worden.
Toespelingen, op wat Freethinkers iha. vlg. hem doen en laten, kunnen alleen maar als stemmingmakerij worden gezien.
Ook dat wordt bij eenmaligheid of een enkel keer niet direct gemodereerd.
Weet dan, dat dit al heel lang irritaties heeft opgeroepen en steeds weer non-discussies heeft opgeleverd, omdat opponenten in de verdediging worden gedrukt op oneigenlijke gronden.
Deze opmerking van mij was een gevolg van uiteindelijk een keer een moderatie kwestie.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 11#p516311" onclick="window.open(this.href);return false;
Maarten heeft dit duidelijk begrepen, maar op de één of andere manier moet dit blijkbaar toch steeds weer doorklinken.
Misschien uit gewoonte?
De reden, waarom ik er verder niet steeds rood voor wil geven, niet op alle slakken direct de volle mep zout wil leggen, maar wel consequent zal zijn.
Voor nu beschouw ik deze uitleg dan ook als een moderatie kwestie en bij verdere bevraging hiervan of discussie hierover graag in het Feedback topic.
Zie
Forumregels A7.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.