Nieuw onderwerp samengevoegd met al bestaand topic, Rereformed.
Op het forum van Refoweb kom ik Antoon tegen.
Omdat meerdere forumleden daar meenden dat er met de man niet valt te praten, vertelde ik op dat forum dat hij ooit was verbannen van Freethinker omdat zijn manier van discussiëren hier niet werd aanvaard.
Hier zijn antwoord:
Je laat weer je onwetendheid zien, ik ben gebannen wegens een grapje, daarnaast slikte ik niet alles voor zoete koek, ik heb duidelijk onderbouwde argumenten gegeven, veelal ging men er niet opin verdraaide men de boel of voerde men een afleidings maneuvre, op de duur ging ik het ook maar doen, en ik ging weleens ver.
FT staat bekend dat het een geforceerd mannenclubje is met kokervisie , er is weleens iets heel goeds, daar staat tegenover dat zij geen tegenspraak dulden, veel grotere en knappere geesten dan ik die echt met iets goeds kwamen werd het spreken onmogelijk gemaakt, wat dat betreft is het een eer om gebannen te zijn
moderators geven te kennen dat zij de materie vaak niet onder de knie hebben, en in geval van nood vallen zij elkaar niet af, zo hebben zij een ingebakken systeem waarbij zij altijd aan het langste end trekken,
GENOEG OVER FT of je opent met toestemming van uit hier maar een topic
verder doe jij mij steeds aan iemand denken, als dat zo is en jij kunt de waarheid weten, dan lijkt het ook een beetje op getrol van uwerkant
Is dit voor mensen hier herkenbaar?