beestig, foundation reeks is goed!
MVG, LD.
Moderator: Moderators
Cluny schreef:Al weer een tijdje geleden was er uitverkoop afgeschreven biblotheekboeken.
Heb ik toch voor .50 € per stuk een metertje SF boeken op de kop kunnen tikken.
En daarbij 2 Foundation delen die niet door Asimov zelf geschreven zijn maar door collega SF schrijvers lang na het overlijden van deze SF-grootheid", de bedenker van de Foundation.
Gisteren Foundation en Chaos uitgelezen.
Binnenkort ga ik die andere lezen.
Maar eerst een stukje neanderthaleravonturen, de stam van de holebeer.
Tweede poging.

Die heb ik volgens mij ook nog in de kast staan.Cluny schreef: Maar eerst nog de Aardzee verhalenbundel van Ursula LeGuin uitlezen.
Je bedoelt zeker de Aardzee Trilogie.doctorwho schreef:Die heb ik volgens mij ook nog in de kast staan.Cluny schreef: Maar eerst nog de Aardzee verhalenbundel van Ursula LeGuin uitlezen.
Ik mag die graag lezen, ook al weet ik als 58-jarige dat het wezenlijk jeugdboeken zijn.Cluny schreef:Je bedoelt zeker de Aardzee Trilogie.doctorwho schreef:Die heb ik volgens mij ook nog in de kast staan.Cluny schreef: Maar eerst nog de Aardzee verhalenbundel van Ursula LeGuin uitlezen.
Laumer heb ik volgens mij alles van gelezen en Leiber ook. Stephen Donaldson heeft naar mijn mening bij de drager van het witte goud wel heel veel leentjebuur bij Tolkien gespeeld, maar heb deze met genoegen gelezen.GROBBO schreef:I
Keith Laumer, , Frits leiber, Stephen Donaldson,
Acht daar blijf je jong van geest bij.iznogoodh schreef: Ik mag die graag lezen, ook al weet ik als 58-jarige dat het wezenlijk jeugdboeken zijn.
dr who
Inderdaad, maar toch een boeiend epos. Heb je de vervolgdelen ook nog gelezen? De Runen van de aarde(2005) en Spook van weleer (2007). Moet nog eens zien of er al niet inmiddels nog een deel verschenen is. Dat zo'n schrijver na 20 jaar nog verder gaat met dat verhaal. Zal wel met geld te maken hebben denk ik dan.wel heel veel leentjebuur bij Tolkien gespeeld
Dank je. Lees al jaartje mee op deze site. Erg leuk om sommige discussies te volgen en leerzaam.Welkom overigens op FT