Even voorstellen en mijn verhaal (ex-moslim?)
Moderator: Moderators
Re: Even voorstellen en mijn verhaal (ex-moslim?)
Hallo Freedomxx, erg interessant om jouw kant van het verhaal te horen. Welkom hier!
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
Dankjewel MoreTime!MoreTime schreef:Hallo Freedomxx, erg interessant om jouw kant van het verhaal te horen. Welkom hier!
mijn blog: http://www.thewaytofreedomm.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo,
Ik heb al mijn artikelen even tijdelijk van mijn blog gehaald omdat ik zelf aan het onderzoeken ben of het geloof bij me past.
En ik heb begrepen van aantal lezers die mij persoonlijk benaderden dat de Nederlands etc. niet helemaal correct is.
Ik ben van plan om ze gewoon op mijn blog te laten en heb besloten om alle artikelen weer terug te posten.
Dus hierbij, alle artikelen staan weer online.
Groet
Ik heb al mijn artikelen even tijdelijk van mijn blog gehaald omdat ik zelf aan het onderzoeken ben of het geloof bij me past.
En ik heb begrepen van aantal lezers die mij persoonlijk benaderden dat de Nederlands etc. niet helemaal correct is.
Ik ben van plan om ze gewoon op mijn blog te laten en heb besloten om alle artikelen weer terug te posten.
Dus hierbij, alle artikelen staan weer online.
Groet
mijn blog: http://www.thewaytofreedomm.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En heb gisteren een stuk gelezen over het bezwaren hebben tegen de wetten van Allah en er werd verteld dat je geen moslim bent als je niet eens bent met alle wetten van Allah.
En de profeet heeft verteld dat wie ongelovige is, gedood moet worden. En als je geen berouw toont tegenover de sharia dan kan de islamitische rechter je veroordelen op basis van het geloof. Hij bepaalt tot hoeverre jij strafbaar bent binnen het geloof en kan dan ook bepalen of je de doodstraf kan krijgen.
Heftig... Eerste geweld waar ik mee in aanraking kwam tijdens mijn zoektocht.
En de profeet heeft verteld dat wie ongelovige is, gedood moet worden. En als je geen berouw toont tegenover de sharia dan kan de islamitische rechter je veroordelen op basis van het geloof. Hij bepaalt tot hoeverre jij strafbaar bent binnen het geloof en kan dan ook bepalen of je de doodstraf kan krijgen.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Hm, Allah wikt, maar de islamitische rechter beschikt over leven en dood.freedomxx schreef:En heb gisteren een stuk gelezen over het bezwaren hebben tegen de wetten van Allah en er werd verteld dat je geen moslim bent als je niet eens bent met alle wetten van Allah.
Hoe almachtig moet Allah wel zijn, dat hij dat soort rechters nodig heeft?
Ik wens u alle goeds
Ik vind het zo heftig dat de islam dit allemaal toestaat. Het geweld etc.... En een rechter, BELACHELIJK! Als Allah inderdaad zo almachtig was, dan had hij dit niet nodig. Het is gewoon een uit de hand gelopen geloof vind ik..Peter van Velzen schreef:Hm, Allah wikt, maar de islamitische rechter beschikt over leven en dood.freedomxx schreef:En heb gisteren een stuk gelezen over het bezwaren hebben tegen de wetten van Allah en er werd verteld dat je geen moslim bent als je niet eens bent met alle wetten van Allah.
Hoe almachtig moet Allah wel zijn, dat hij dat soort rechters nodig heeft?