ik begrijp geen enkele sikkepit van je betoog. Ten eerste zie ik niets revolutionairs, maar enkel dingen die ik zelf ook altijd gedacht heb en ten tweede zie ik helemaal niets van dat gedrag wat jij 12 keer zo moet beschimpen.vegan-revolution schreef:Ik druk slechts in enkele bewoordingen uit welk gevoel mij bekruipt bij hoe Bolkestein hier meent met een "revolutionair" gezichtspunt naar voren te moeten komen.
Door (mijns inziens volkomen irrelevant) te verwijzen naar "Goudakaas", daar waar jou bekend is dat ik veganist ben?[/quote]Rereformed schreef:Hoe ik van jou verwacht dat je mij wel serieus neemt is heel eenvoudig:
Hahahaha, je blijft me verbazen. ik verwijs jou helemaal niet naar goudakaas, noch maak ik een opmerking over jouw veganisme. Alsof dat er in de verste verten wat mee te maken zou kunnen hebben!
Ik zie jou meneer Bolkestein 12 keer met minachting bejegenen, en kan je opmerking dat je het soms wel eens met hem eens bent dus niet anders interpreteren dan dat jullie als Hollanders allebei wel goudakaas zullen eten. Denk je echt aan dubbele bodems bij alles wat tegen je gezegd wordt? Heb je gevoel voor humor?