Daar kunnen we wel zeker over zijn.GetBigFast schreef:Meen jij je reactie serieus?
(Heeft dit forum ook een "AAH" deel, zoals op JREF? Zou best handig zijn)
Moderator: Moderators
Daar kunnen we wel zeker over zijn.GetBigFast schreef:Meen jij je reactie serieus?
Ah, maar dat is niet een echte site, dat is een site met nep info, om mensen stil te krijgen over de grote samenzweringen.siger schreef:We leven in een mooie tijd. De NASA houdt het niet alleen allemaal keurig bij, maar verspreidt het ook nog eens voor het hele wereldpubliek dat kan lezen, op
http://neo.jpl.nasa.gov.
Ik kan niet zo direct iets bedenken wat verder verwijderd is van geheimhouding.
Hier een website met zelfs een wetenschappelijk rapportje over de aardbevingen veroorzaakt door Elenin.Bram Kaandorp schreef:En je denkt vast ook dat een volle maan een indicatie is van aardbeving activiteit.Mypos schreef:Het is toch verbazingwekkend om te zien hoe weinig van jullie op de hoogte zijn van wat er allemaal gebeurt in de wereld. Er zijn sowieso al drie kometen die de kant van de Aarde op komen en in September hier rakelings langs gaan suizen waaronder komeet Elenin die nu al drie keer terwijl ze op een lijn kwam te staan met de Aarde een aardbeving heeft veroorzaakt. Die in Nieuw-Zeeland, die in Japan en die in Haiti. De volgende keer dat ze op een lijn met de Aarde komt te staan is 26 september en dit zal veel dichter bij zijn dan die keren hiervoor.
Kijk je kan wel alles weglachen en geloven dat de wereld zoals wij die kennen nooit zal veranderen omdat je nooit anders heb gekend maar dan wordt de schok des te groter.
Dus bij deze even een waarschuwing.
Om echt een effect te hebben, moet een komeet dichter bij komen dan de maan, en dat is bij lange na niet het geval.
Ben je altijd zo goedgelovig geweest?siger schreef:We leven in een mooie tijd. De NASA houdt het niet alleen allemaal keurig bij, maar verspreidt het ook nog eens voor het hele wereldpubliek dat kan lezen, op
Wat is er fout aan?Mypos schreef:Ben je altijd zo goedgelovig geweest?
siger schreef:We leven in een mooie tijd. De NASA houdt het niet alleen allemaal keurig bij, maar verspreidt het ook nog eens voor het hele wereldpubliek dat kan lezen, op
En, Siger, wat zei ik je?siger schreef:Wat is er fout aan?Mypos schreef:Ben je altijd zo goedgelovig geweest?
Ik kan alleen maar het hoofd buigen.Bram Kaandorp schreef:En, Siger, wat zei ik je?
Je schrijft onzin. De Maan bestaat helemaal niet. Mypos zal het helemaal met me eens zijn. Zie de link hieronder.Vilaine schreef:Wat me ook opvalt is, dat er steeds een tsunami op een aardbeving volgt, als de maan een baan rond de aarde maakt.
Ik heb voor jou wetenschappelijk bewijs dat de Maan niet bestaat.Mypos schreef:Hier een website met zelfs een wetenschappelijk rapportje over de aardbevingen veroorzaakt door Elenin.
Look, this is utter lunacy!MNb schreef:Je schrijft onzin. De Maan bestaat helemaal niet. Mypos zal het helemaal met me eens zijn. Zie de link hieronder.Vilaine schreef:Wat me ook opvalt is, dat er steeds een tsunami op een aardbeving volgt, als de maan een baan rond de aarde maakt.
Ik heb voor jou wetenschappelijk bewijs dat de Maan niet bestaat.Mypos schreef:Hier een website met zelfs een wetenschappelijk rapportje over de aardbevingen veroorzaakt door Elenin.
http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Want we zijn het met je eens, die bij de NASA zijn een stelletje samenzweerders, bedriegers en fraudeurs, betaald door de politieke en wetenschappelijke elite om goedgelovigen als Siger voor het lapje te houden. Niets gaat het Astronomisch Correcte Denken te ver. Gelukkig weten wij beter!
Mypos schreef:
Feit is dat er telkens aardbevingen zijn als de komeet op 1 lijn ligt met de Aarde. Toevallig he!
Helaas, Mypos is niet meer onder osn.ruuddo schreef:Mypos schreef:
Feit is dat er telkens aardbevingen zijn als de komeet op 1 lijn ligt met de Aarde. Toevallig he!
Hallo Mypos.
Hier moet je me even helpen.
Wat is op 1 lijn liggen?
Is dat boven of onder de aarde?
Of links of rechts?
En wat is dan boven of onder?
Hoe moet ik die lijn zien?
Er is toch altijd 1 lijn te trekken?
Gr
Balen.Bram Kaandorp schreef:
Helaas, Mypos is niet meer onder osn.