Overtuig uzelf!
http://www.youtube.com/watch?v=5xPuYL0ZCc8" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zit met de popcorn en cola al te wachten voor de tv!
Moderator: Moderators
En anders doorrijden naar Friesland. Ik woon op een ark. Zit je altijd goed.lanier schreef:Morgen ben ik in Noord-Holland, ik denk dat ik maar lieslaarzen meeneem voor de zekerheid
Wat wil je weten over inlegkruisjes, Jim?Jim schreef:Daar het geluid weer eens hapert kan ik niet haar verhaal volgen, maar mijn insteek is dat Jomanda net zoveel verstand van tsunami's heeft als ik van inlegkruisjes en dat het dus wel los zal lopen.
Ik pomp mijn opblaasbootje nog maar even niet op, ondanks dat ik onder de zeespiegel woon in het beoogde gebied.
Echt, het zal je verbazen hoeveel mensen ze kan trekken. Ze gaf shows in Tiel waar ze volle zalen trok in haar blauwe Jomandagewaad. Maar ik weet niet of ze nog steeds zo'n grote populariteit heeft.Rereformed schreef:hahahahaha, nog nooit die jomanda gezien, maar de beelden van deze video waren zo saai en haar optreden zo dom dat ik van haar in slaap zou vallen. Dat mensen zoiets serieus nemen is toch werkelijk het toppunt van het komische van het menszijn.
Dank je!GetBigFast schreef:Even iets offtopic, leuk onderschrift Samante!