Meetbaar is het nog meer kort, sinds de uitvinding van de geigerteller
Er is verschil tussen meetbaar en meten.
Kan er ook niets aan doen. Radioactiviteit is altijd meetbaar geweest. Dat we de instrumenten pas sinds kort hebben, doet niets af aan het feit, dat het wel meetbaar is en was.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Meetbaar is het nog meer kort, sinds de uitvinding van de geigerteller
Er is verschil tussen meetbaar en meten.
Kan er ook niets aan doen. Radioactiviteit is altijd meetbaar geweest. Dat we de instrumenten pas sinds kort hebben, doet niets af aan het feit, dat het wel meetbaar is en was.
Bs'd
Zonder de benodigde instrumenten is het niet meetbaar.
Ik ben hier alleen om antwoord te krijgen op een paar simpele vragen, maar het zit er voorlopig nog niet in zo te zien.
Misschien is dat omdat jij bekend staat als iemand die zelf niet bereid is tot het geven van antwoorden. Ik zag al dat je werd aangeduid als Troll. Men is een beetje moe van jou geworden. Ik waardeerde ooit wel eens een lang stuk van jou dat bewees dat Jezus niet de messias kan zijn. Dank daarvoor.
Nu ben ik echt even naar buiten.
Groeten
Ik ken Eli nog van Usenet.
Het is een geemigreerde Belg (dacht ik) die wedergeboren is als Jood.
Hij woont ook daar ergens en probeert al 10 jaar zijn twijfels te overschreeuwen door te quoteminen en te trollen.
Op usenet heeft hij op dat gebied een naam hoog te houden.
Wat mij betreft is iedere letter zonde van de energie.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.