Rembrandt schreef:
Niemand negeert je bronnen maar ze zijn het simpelweg niet waard om te bespreken..
Dank je, Rembrandt, met deze opmerking maak je het mij wel heel makkelijk. Je weerlegt mijn bronnen niet, dus schenk je mij de overwinning op een gouden bordje. Verder zet je jezelf effectief buiten spel. Aangezien je iedere bron zonder onderbouwing af kunt doen als waardeloos heeft het niet zo veel zin om met je te discussiëren. Vooral omdat je blijkbaar niet snapt hoe een discussie werkt.
Mja dit heeft al weer een veel te hoog youtube gehalte waarvoor ik zeker ook hand in eigen boezem steek..
Prijs jezelf niet de hemel in zou ik zeggen. De gemiddelde YouTube-gebruiker zal namelijk wel argumenten proberen te weerleggen om zijn/haar gelijk te halen. En hoe laag het niveau daar ook is, op dit moment haal je zelfs dat niet.
Ik heb nooit beweert een groot redenaar te zijn. Ik weet van mezelf dat ik gemakkelijk verval in lagere discussietechnieken maar in principe kan ik discussiëren. Ik ben vaak te lui en te opvliegend en zo.
Jij bent enkel pretentieus. Een verpakking zonder inhoud.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"