Spatie schreef:
De duivel kan je helpen met allerlei negatieve gedachten. Maar je moet ook niet vergeten dat God je een eigen wil heeft gegeven.
Succes. Laat je niet misleiden door islamhaters en propaganda.
Beste Spatie,
Ik zie na zoveel berichten geen enkele verbetering. Je bent bezig met geloofspropaganda en niet bezig met een discussie. De leden waar je in gesprek bent geloven niet in Allah. Dus het stelselmatig inbrengen van dit element heeft geen enkele zin. Je gaat niet of nauwelijks in op argumenten en herhaalt dingen tot Sint Juttemis. Het lijkt mij beter voor de kwaliteit van dit forum dat je hier niet langer vertoefd.
Succes met verdere studie en breng het niveau snel omhoog.
Mvg,
Piet
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Spatie schreef:
De duivel kan je helpen met allerlei negatieve gedachten. Maar je moet ook niet vergeten dat God je een eigen wil heeft gegeven.
Succes. Laat je niet misleiden door islamhaters en propaganda.
Beste Spatie,
Ik zie na zoveel berichten geen enkele verbetering. Je bent bezig met geloofspropaganda en niet bezig met een discussie. De leden waar je in gesprek bent geloven niet in Allah. Dus het stelselmatig inbrengen van dit element heeft geen enkele zin. Je gaat niet of nauwelijks in op argumenten en herhaalt dingen tot Sint Juttemis. Het lijkt mij beter voor de kwaliteit van dit forum dat je hier niet langer vertoefd.
Succes met verdere studie en breng het niveau snel omhoog.
Mvg,
Piet
ASP was een keer officieel gewaarschuwd en daarna werd iedereen gewaarschuwd dus ASP werd 2 keer officieel gewaarschuwd. Waarom word hij niet geband?
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
maar je bent wel 2 keer officieel gewaarschuwd en de eerste was volgens lanier de laatste waarschuwing. Dus hoor jij ook geband te zijn als Spatie dat ook is. Lanier??? Piet???
ik heb je de bron gegeven en jij verzint uitvluchten terwijk ik inhoudelijk de conclusie van dit stuk gef, namelijk zij speelde nog met poppen , hetgeen boven een bepaalde leeftijd verboden was..12
ASP schreef:ik heb je de bron gegeven en jij verzint uitvluchten terwijk ik inhoudelijk de conclusie van dit stuk gef, namelijk zij speelde nog met poppen , hetgeen boven een bepaalde leeftijd verboden was..12
Is die bron ook zeker?
Surrendered schreef:
maar je bent wel 2 keer officieel gewaarschuwd en de eerste was volgens lanier de laatste waarschuwing. Dus hoor jij ook geband te zijn als Spatie dat ook is. Lanier??? Piet???
Op dit topic komt een slot. Waarschuwingen die de deelnemers hebben ontvangen worden opgeslagen. Bij drie waarschuwingen krijgt men een ban. Dit kan tijdelijk of permanent zijn. Deelnemers die onaangepast gedrag vertonen en op geen enkele wijze verbetering laten zien. Merken de gevolgen eerder.
Mvg,
Piet
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Skepke schreef:De discussie hier is bedroevend... het lijkt wel een chatbox. Beledigen en eindeloos herhalen.
Over die drie punten op een lijn van 815km ga ik eens wat opzoekwerk verrichten, Spatie.
Ik geloof namelijk niet in 'wonders'.
Het is mooi dat je wat opzoekwerk gaat verricht, maar een tip laat je niet misleiden door de duivel!
"Heb ik jullie, O Kinderen van Adam, niet opgedragen om de Satan niet te dienen? Voorwaar, hij is voor jullie een duidelijke vijand. En aanbidt Mij: dat is het Rechte pad. En voorzeker, hij heeft vele schepselen onder jullie doen dwalen. Gebruikten jullie je verstand dan niet?" [Koran 36:60-62]
De duivel wil niet dat de mens tot erkentenis der waarheid komt. Vergeet dit niet! Open je hart.
MOGE ALLAH JULLIE TOT HET RECHTE PAD LEIDEN
Moeders schreef:Beste Spatie, alledrie die punten bestonden al, die rechte lijn dus ook.
Wat heeft mohammed dus precies "berekend"?
Alle moskeeën moeten gericht zijn richting de Ka'ba want dat is onze Qiblah (gebeds-richting). Dat iemand bijna ander half duizend jaar geleden een moskee van bijna 1000 km verderop PRECIES richting de Ka'ba kon bouwen is onmogelijk!
Maar de moskee van Sa'ana wijst niet echt naar die van Mekka.