Wie zegt dit? Ik kan niet herinneren dat iemand van ons stelt dat iemand van jullie ons wil verbieden om veganist of vegetarier te zijn.LordDragon schreef:http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 00#p202161
mijn vorige post, als er niet serieus wordt op ingegaan dan zijn jullie echt wel een stel leugenaars! Waar verbied een van de medumforumers "vleeseters" een vegatarier om veggie te zijn en / of een veganist om vegan te zijn?
ik meen me wel te herinneren dat iemand hier het idee had geopperd van "ik verbied jou toch ook niet... Dus jij mag mij ook niet verbieden..."
Ik had hier toch al op geantwoord? Ja, het is denkbaar dat je eieren eet zonder het basisrecht van de kip te schenden. Net zoals dat bij mensen mogelijk is.en je mag ook nog steeds eens argumenteren waarom er geen eieren en geen wol van schapen genuttigd mogen worden, ik gaf een voorbeeld ivm mensen het gebruiken van haar van mensen om pruiken te maken, dus van mensen kan je ook dingen gebruiken zonder hun "basisrechten" te schaden. Wat is er verkeerd met mijn roerei???
Inderdaad, ik ben niet enkel tegen kannibalisme, maar ook tegen slavernij en mensenhandel. En ik pas dat ook toe op andere voelende wezens.Dat jullie zelf niet willen doden kan ik best aanvaarden, maar dat jullie dan zover gaan om mensen te verbieden eieren of wol te gebruiken gaat helemaal richting afslag Absurdistan. (heeft namelijk niets met doden te maken)
Maar komaan, geef toe, was het een appel geweest, dan hadden die twee menselijke proefpersonen toch gans anders gereageerd?Ps: ook het bijhalen van observaties van mislukte kippendoding door buitenaardsen getuigd niet bepaald van intelligentie. You bought a one way ticket to absurdistan.
Je hebt heus wel door waar het om gaat en wat we bedoelen