Harrie Christus

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Devious
Erelid
Contacteer:

Re: Star Wars

Bericht door Devious »

Beste HarrieChristus.

Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen, maar je verspilt je tijd hier denk ik. Wij zijn niet meer te redden. Misschien kan Herman je wat links geven naar het Jozef Rulof forum. Daar geloven ze óók in de meest bizarre dingen. En Appelflap gaf je zojuist nog een goede tip; www.ronduit.nl , en misschien is dit wat http://www.faq-online.nl/index.php?name ... file=index
Verder is het niet echt de moeite waard om op je te reageren. Zorg eerst dat je wat aanhangers krijgt, zoals Mohammed, Paulus, Jozef Rulof etc.. dan pas vind ik het de moeite waard om tijd aan jou te besteden.
Alhoewel het best leuk kan zijn om wat grapjes te maken, hoop ik dat men er niet te lang mee doorgaat en het advies van Fons opvolgt; 'Geen aandacht aan schenken'

Vriendelijke groet...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
onemangang
Forum fan

Bericht door onemangang »

Toen ik een klein kind was fantaseerde ik ook dat er in mijn lichaam allemaal kleine mannetjes zaten die mijn lichaam bestuurden als een soort van lopende stad. Maar ja, dat was een kinderfantasie. Kinderfantasiën zijn leuk, maar hebben net zo'n groot waarheidsgehalte als het geloof in Sinterklaas.
Als een gelovige begrijpt waarom hij het bestaan van al die 19.999 goden die de mens heeft aanbeden afwijst, volgt het begrip waarom ik 20.000 goden afwijs.
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Daar was vroeger een tekenfilm van, onemangang.

Ik weet alleen de naam niet.

Van diezelfde mannetjes was ook een of ander iets van de ruimte.

Maar poe, dat is heel lang geleden allemaal.

Toen had je nog maar 4 zenders ofzo.

Maar ach, het was in ieder geval leerzamer dan pokemon!
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
ice_age
Forum fan

Bericht door ice_age »

chromis schreef:Daar was vroeger een tekenfilm van, onemangang.

Ik weet alleen de naam niet.

Van diezelfde mannetjes was ook een of ander iets van de ruimte.

Maar poe, dat is heel lang geleden allemaal.

Toen had je nog maar 4 zenders ofzo.

Maar ach, het was in ieder geval leerzamer dan pokemon!
Die serie dat is volgens mij "er was eens". Zie de volgende link voor een paar plaatjes.
http://www.kindertv.org/index.php?optio ... y&catid=44
Ze hadden meerdere series die zich afspeelden in het stenen tijdperk, de middeleeuwen maar ook in de toekomst en inderdaad ook in het menselijk lichaam. Was leuk en leerzaam tegelijk.
Time is an illusion. Lunchtime doubly so. -- Douglas Adams
bert
Forum fan

Bericht door bert »

Waar kun je zulke Harry's inhuren? Deze vindt ik echt goed, net alsof ie't zelf gelooft.
Gegarandeerd amusement op saaie winteravonden.
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Ja ice_age dat zijn ze!
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
ice_age
Forum fan

Bericht door ice_age »

chromis schreef:Ja ice_age dat zijn ze!
Ik vond die oudste serie over de geschiedenis eigenlijk het beste. Daar zat ook een hoop humor in. Die series over dat menselijk lichaam en over de toekomst heb ik eigenlijk nooit zo gevolgd.
Time is an illusion. Lunchtime doubly so. -- Douglas Adams
harriechristus
Banned
Contacteer:

Bericht door harriechristus »

pieps schreef:ff een vraagje Harrie . Al die ruimteschepen samen , vomen die nou "the Force" ?
groetjes Pieps :D
Ik denk dat je hier iets militairistisch mee bedoelt??
Laten we dan maar hopen van niet, want ik ben niet zo'n geweldadig persoon.
Ik hou meer van vrede op aarde en ook in de microkosmos.
harrie
:):):)
PS zoals het Jezus betaamt.
harriechristus
Banned
Contacteer:

appelfflap schreef:Harrie

Wil je je boodschap niet op dit forum verkondigen?
www.ronduit.nl

aan de de anderen: zullen we er eens om wedden hoelang het duurt fvoor ze hem daarbannen?

appeltje gokt op 1 dag en <20 posts
Bij de EO word ik er zo uitgegooid Appelflap:
dat jij natuurlijk net zo goed als ik.
Dat is de ironie van God zelf dat de christenen niks van Jezus moeten hebben.
harrie
harriechristus
Banned
Contacteer:

an3sdej schreef:Binnen de psychiatrie heb ik veel mensen met gekke cognities meegemaakt, maar deze Harrie slaat alles :lol:
Ook de wereld is een gekkenhuis, beste .........andries de Jee ???
Heb je geen leukere naam???
Maar mooie borsten heb je wel.
Ik val er voor.
Wat dat betreft ben ik nog helemaal gezond.
harrie
harriechristus
Banned
Contacteer:

Herman schreef:Harry staat voor een soort éénmansreligie wat hij met verve uitdraagt. Hij propageerde zijn visie al jaren geleden voor het eerst in Amsterdam. De supermarkten lagen vol met zijn geschriften over ruimteschepen. Ook was hij al op tv in 'Kopspijkers' en nu heeft hij het internet ontdekt. Voor de rest een hele aardige vent, doet geen vlieg kwaad.
Dank je wel beste Herman.
Tussen alle beledigende onzin doet het me goed ook zo af en toe iets aardigs te lezen.
harrie
harriechristus
Banned
Contacteer:

Devious schreef:Beste HarrieChristus.

Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen, maar je verspilt je tijd hier denk ik. Wij zijn niet meer te redden. Misschien kan Herman je wat links geven naar het Jozef Rulof forum. Daar geloven ze óók in de meest bizarre dingen. En Appelflap gaf je zojuist nog een goede tip; www.ronduit.nl , en misschien is dit wat http://www.faq-online.nl/index.php?name ... file=index
Verder is het niet echt de moeite waard om op je te reageren. Zorg eerst dat je wat aanhangers krijgt, zoals Mohammed, Paulus, Jozef Rulof etc.. dan pas vind ik het de moeite waard om tijd aan jou te besteden.
Alhoewel het best leuk kan zijn om wat grapjes te maken, hoop ik dat men er niet te lang mee doorgaat en het advies van Fons opvolgt; 'Geen aandacht aan schenken'

Vriendelijke groet...
Je laat wel merken dat je een massamens bent: als anderen mij zullen volgen dan doe jij ook mee.
zwak hoor !!
harrie
:roll:
harriechristus
Banned
Contacteer:

onemangang schreef:Toen ik een klein kind was fantaseerde ik ook dat er in mijn lichaam allemaal kleine mannetjes zaten die mijn lichaam bestuurden als een soort van lopende stad. Maar ja, dat was een kinderfantasie. Kinderfantasiën zijn leuk, maar hebben net zo'n groot waarheidsgehalte als het geloof in Sinterklaas.
Dan bewijs ik nu met mijn atoomtheorie dat het kind in ons genialer kan zijn dan alle zogenaamde wijzen op deze aardbol.
"Laat de kindertjes tot mij komen!" zeide Jezus.
Marcus 10:14
"En als gij niet wordt als de kinderen zult gij het Koninkrijk der hemelen zeker niet binnen gaan."
Mattheüs 18:3
En je kent zeker ook wel het sprookje van de keizer die geen kleren aan had.
Niemand zag het, behalve een klein kind.
Je denkt natuurlijk dat je heel volwassen bent, maar je bent nog steeds dat kleine kind.
harrie
harriechristus
Banned
Contacteer:

bert schreef:Waar kun je zulke Harry's inhuren? Deze vindt ik echt goed, net alsof ie't zelf gelooft.
Gegarandeerd amusement op saaie winteravonden.
Ik ben niet te huur, hoor !!
De beste dingen zijn gratis en daarom alleen al is er weinig kans dat ooit iemand mij zou kunnen begrijpen.
harrie
bad_religion

Bericht door bad_religion »

harriechristus schreef:De beste dingen zijn gratis en daarom alleen al is er weinig kans dat ooit iemand mij zou kunnen begrijpen.
Dat zal waarschijnlijk niet de enige reden zijn........
Plaats reactie