Het zegt zeker iets,
Het zegt, dat jij je er nooit van te voren daadwerkelijk in hebt verdiept.
Kitty weet echter wél wie het woordje meestal gebruikt
en ze is zelf de eerste die het woordje heeft aangedragen ( als een voorbeeld ).. ze weet er dus wel degelijk iets vanaf ...denk je niet ?
Dat ze niet juist weet waar precies de klepel hangt in die " vakgebieden" der alternatieve oplossingen voor vanalles en nog wat ?
(tsja ....ikzelf ben bijvoorbeeld zeker geen expert in het ontwerpen van ( voor mij althans) onzichtbare kledy )
Kan jij even Kitty ( en terzelfdertijd ook de andere discutanten ) een beetje in een notedopje uitleggen wat onder dat struikelwoordje en vooral de context errond nu echt moet worden verstaan ? Een soort initierende inleiding op een snelcursusje als het ware , die een tipje van de leken-onkunde weg tovert ?
Me dunkt dat jij er toch meer over weet , ook omdat je die zaak beter hebt bestudeerd .? dat is dan toch een fluitje van een cent
..of is dat toch niet zo ? ..
Het is dus een nieuwsgierige vraag naar meer inhoudelijke info over het boeiende onderwerp : " waardevolle alternatieven "
Bijvoorbeeld de verhoudingen met - en de waardevolle aanvullingen op de klassieke "allopathische "geneeskunde of zo iets - Een thema waar jij je klaarblijkelijk wél in hebt verdiept en enige expertise verworven ? (veronderstel ik ) en wat me eigenaardig genoeg ook eventjes deed denken (*) aan de krampachtige pogingen om geloof en wetenchap compatibel te maken ...maar dat is natuurlijk een andere discussie( met andere instinker-woordjes ) ...
(*)
alhoewel associeren beter rustiger op de divan van een of andere psycholoog gebeurt
Bovendien :
Net als Rereformed psychologiseer ik soms ook graag ... maar of k dat nu beroepsmatig doe of zelf in een gesticht woon kan je natuurlijk ook niet zien aan mijn "gidswoordjes " ....
Groet