Frans,GS750E schreef: Er steven minder of bijna geen mensen aan alternatieve behandelingen.
Jij bent ontstellend actief in het verspreiden van niet ge'peer-view'de copy&paste artikelen.
Maar lees je de antwoorden en het commentaar van anderen wel?
Laat ik je nog even herinneren aan mijn profetische uitspraken waaraan ook jij je zojuist hebt schuldig gemaakt, enik citeer:
wahlers schreef: De enige vier redenen dat de alternatieve geneeswijze een ogenschijnlijk betere track record heeft is:
- Alternatieve geneeswijzes, zoals bijvoorbeeld homeopatie, geen enkele invloed of bijdrage hebben in de geneeswijze.
En dus per definitie ook geen bijwerkingen (daarentegen chemo kuren zijn wel degelijk riskant!...maar worden alleen in levensbedreigende situatie gebruikt tegen bijvoorbeeld progressief kwaadaardige kankers die anders tot de dood leiden.).- Als er al iets fout gaat bij alternatieve geneeswijzes is er vaak sprake van het afschuiven van de verantwoordelijkheid.
Zoals bijvoorbeeld bij Silvia Millicam waarvan de nu aangeklaagde alternatieve genezers beweren en zeggen: "Ja, maar wij hebben nooit gezegd dat Sylvia ook geen reguliere medische hulp moest hebben!". Merkwaardig! Dat die alternatieve genezers blijkbaar de reguliere medicaties toch nog nodig hebben!
Zoals ook het geval was bij Rath en dat duitse jongetje wat aan kanker overleed.- Alternatieve genezers houden geen statistieken bij noch zijn ze hier wettelijk aan gebonden.
Alternatieve genezers zijn dan ook zeer 'creatief' met statistieken. Deze pakken altijd voordelig uit voor de alternatieve geneeswijzes en altijd negatief uit voor de reguliere medische wetenschap.- Alternatieve genezers strijken vaak onterecht met de eer.
Als iemand en de reguliere medicaties neemt en alternatieve medicaties dan is:En dit is ook precies het beeld wat leeft bij jou!
- Bij genezing dit dankzij de alternatieve pillen.
- Bij overlijden de schuld van de reguliere pillen.
- bron:klik hier
Ik ben blij dit te vernemen! Toon me nu het eerste kranteartikel met een ge'peer-review'de wetenschappelijk - en dus wetenschappelijk verifieerbare! - onderbouwing die deze beschuldiging staaft!GS750E schreef: Diverse artikelen in de krant zeggen "Als artsen staken sterven minder mensen".
Of is dit weer zo'm nietszeggende subjectieve 'Ik vind' mening die weer het gebruikelijke patroon volgt van:
- Niet-werkende alternatieve 'geneesmiddelen' (dus ook geen bijwerkingen, hooguit een placebo effect)..
- Afschuiven van de verantwoordelijkheid.
- Geen ge'peer-review'de statistieken.
- Het onterecht strijken met de eer (van een genezing)
Wees kritischer!
Wees niet zo dogmatisch!
Sta open voor de wetenschap en accepteer dat de wetenschap anti-dogmatisch, dus altijd in beweging, is!
En wat jij of ik of een willekeurige andere leek of wetenschapper vind is totaal irrelevant.
Het enige wat telt is de objectieve verificatie. De wetenschap, inclusief de medische wetenschap heeft een hele goede track record.
Voor dat laatste, een goede track record, probeer eens objectief de volgende vragen te beantwoorden:
...volgens mij had ik de bovenstaande vragen al eens eerder aan je voorgelegd. Maar deze heb je nog nooit beantwoord!Wat is de kindersterfte in Nederland?
Hoe groot was de kindersterfte 150 jaar geleden?
En als je deze twee vragen heb beantwoord: Zou er een relatie zijn tussen gezondheid tezamen met de moderne medische wetenschap en wetenschappelijke inzichten versus het ontbreken hiervan zo'n 150 jaar geleden?
Lees - en begrijp - je de reacties wel?
MvG, Wim Ahlers.