'Presidentskandidate VS probeert homo’s te genezen'
'Presidentskandidate VS probeert homo’s te genezen'
AMSTERDAM - De Republikeinse presidentskandidate Michele Bachmann heeft samen met haar man al vijf jaar een kliniek waar homoseksuelen van hun geaardheid kunnen worden 'genezen'.
Dit meldt CNN woensdag op basis van onderzoek van een homogroepering dat met een verborgen camera opnames maakte in de kliniek. De kliniek, Bachmann and Associates in Minneapolis, staat officieel geregistreerd als een christelijk centrum.
Uit de beelden blijkt echter dat patiënten beloofd wordt dat zij bij therapie van een homoseksueel in een heteroseksueel zullen veranderen. Het Amerikaanse televisiestation sprak ook met een voormalig cliënt van de kliniek, de op het moment van zijn opname 17-jarige Andrew Ramirez.
Wonder
“Als ik dit programma zou voltooien zou God een wonder verrichten, waardoor ik niet langer homoseksueel zou kunnen zijn”, zo werd Ramirez verteld.
Het therapieprogramma bestond volgens Ramirez uit bidden en het lezen van de bijbel. Mocht dit toch niet werken, dan werd hem geadviseerd een celibitair leven te leiden.
'Barbaren'
Marcus Bachmann, de echtgenoot van Michele, verklaarde in een radiointerview vorig jaar al op een vraag over homoseksualiteit dat "barbaren onderwezen moeten worden".
"Ze moeten discipline opgelegd krijgen. Als iemand iets denkt of voelt betekent dat nog niet dat diegene daarnaar moet kunnen handelen", aldus Bachmann.
Michele Bachmann is momenteel lid van het huis van Afgevaardigden en stelde zich in juni kandidaat voor de presidentsverkiezingen in 2012.
Seriemoordenaar
Al eerder kwam Bachmann op een opmerkelijke manier in het nieuws, toen ze zich eind juni per ongeluk vergeleek met een beruchte seriemoordenaar.
Bachmann komt uit het stadje Waterloo in de staat Iowa en wilde tijdens de start van haar campagne een vergelijking maken tussen haarzelf en de beroemde westernacteur John Wayne. Ze memoreerde echter aan een John Wayne uit Waterloo.
Die staat echter bekend met de bijnaam 'Killer Clown', omdat hij tussen 1972 en 1978 in totaal 33 jongens en jonge mannen vermoordde. Hij is geëxecuteerd in 1994.
http://www.nu.nl/buitenland/2564578/pre ... nezen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit meldt CNN woensdag op basis van onderzoek van een homogroepering dat met een verborgen camera opnames maakte in de kliniek. De kliniek, Bachmann and Associates in Minneapolis, staat officieel geregistreerd als een christelijk centrum.
Uit de beelden blijkt echter dat patiënten beloofd wordt dat zij bij therapie van een homoseksueel in een heteroseksueel zullen veranderen. Het Amerikaanse televisiestation sprak ook met een voormalig cliënt van de kliniek, de op het moment van zijn opname 17-jarige Andrew Ramirez.
Wonder
“Als ik dit programma zou voltooien zou God een wonder verrichten, waardoor ik niet langer homoseksueel zou kunnen zijn”, zo werd Ramirez verteld.
Het therapieprogramma bestond volgens Ramirez uit bidden en het lezen van de bijbel. Mocht dit toch niet werken, dan werd hem geadviseerd een celibitair leven te leiden.
'Barbaren'
Marcus Bachmann, de echtgenoot van Michele, verklaarde in een radiointerview vorig jaar al op een vraag over homoseksualiteit dat "barbaren onderwezen moeten worden".
"Ze moeten discipline opgelegd krijgen. Als iemand iets denkt of voelt betekent dat nog niet dat diegene daarnaar moet kunnen handelen", aldus Bachmann.
Michele Bachmann is momenteel lid van het huis van Afgevaardigden en stelde zich in juni kandidaat voor de presidentsverkiezingen in 2012.
Seriemoordenaar
Al eerder kwam Bachmann op een opmerkelijke manier in het nieuws, toen ze zich eind juni per ongeluk vergeleek met een beruchte seriemoordenaar.
Bachmann komt uit het stadje Waterloo in de staat Iowa en wilde tijdens de start van haar campagne een vergelijking maken tussen haarzelf en de beroemde westernacteur John Wayne. Ze memoreerde echter aan een John Wayne uit Waterloo.
Die staat echter bekend met de bijnaam 'Killer Clown', omdat hij tussen 1972 en 1978 in totaal 33 jongens en jonge mannen vermoordde. Hij is geëxecuteerd in 1994.
http://www.nu.nl/buitenland/2564578/pre ... nezen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Re: 'Presidentskandidate VS probeert homo’s te genezen'
Dit kan (vooralsnog) alleen in Amerika.
Triest.
Triest.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
-
Samante
Grote kans dat deze presidentskandidate de verkiezingen gaat winnen. Of misschien toch Sarah Palin, zou net zo'n krankzinnige keuze zijn. Het zou me niets verbazen. Bush werd ook gekozen en nota bene herkozen.
Oh leuk, een homotopic! (een 'Pray Away the Gay' topic zelfs)
Het zat er natuurlijk aan te komen, het was vandaag dit of het 'draag een vergiet-topic' maar het is beide geworden.
Nightline - Michele Bachmann's Family Business Exposed!
https://www.youtube.com/watch?v=VGKcJyjyJsc" onclick="window.open(this.href);return false;
Het zat er natuurlijk aan te komen, het was vandaag dit of het 'draag een vergiet-topic' maar het is beide geworden.
Nightline - Michele Bachmann's Family Business Exposed!
https://www.youtube.com/watch?v=VGKcJyjyJsc" onclick="window.open(this.href);return false;
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Ik zit bij dat vergiet nog te wachten op iemand die zegt dat verzonnen godsdiensten niet mogen.Fenomeen schreef:Oh leuk, een homotopic! (een 'Pray Away the Gay' topic zelfs)
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
-
Jinny
Helaas.
Zo dom zijn ze blijkbaar net niet.......
Zo dom zijn ze blijkbaar net niet.......
- GetBigFast
- Forum fan
Wat ontzettend belachelijk. Misschien moet er ook een centrum opricht worden waar je kan genezen van homofobie en het christendom.
Zelfde poep, andere dag.
Wat een domme muts.
- vegan-revolution
- Superposter
In één ding had Osama bin Laden gelijk: er moet iets in Amerika veranderen.
Oftewel: de (zwartste) pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Zou dit ten koste gaan van haar populariteit. Of is de VS al te diep gezonken om dit soort zaken aan te vechten. Maar ook in Nederland schijn je op enkele plaatsen een "afkickcursus" te kunnen volgen. Zal even graven op het net of hier nog iets over te vinden is.vegan-revolution schreef:In één ding had Osama bin Laden gelijk: er moet iets in Amerika veranderen.
Het ergste vind ik, dat zo'n dom figuur hoopt één van de machtigste mensen van de wereld te worden en nmog mensen rondom zich hebben die nog helpen ook.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Op skepp is ooit een discussie geweest wat deze persoon had moeten volgen. Maar deze Bachmann kan een grote groep homosexuele kiezers op haar buik schrijven. Nu zullen ze waarschijnlijk toch niet op haar stemmen, maar mochten ze nog twijfels hebben. Dan weten ze het nu.Mariakat schreef:Het ergste vind ik, dat zo'n dom figuur hoopt één van de machtigste mensen van de wereld te worden en nmog mensen rondom zich hebben die nog helpen ook.
- vegan-revolution
- Superposter
Omgekeerd zegt het hebben van een topfunctie niets over hoe briljant of je bent. Een grote bek en bluf helpen vaak wel om vooraan te dringen.Mariakat schreef:Het ergste vind ik, dat zo'n dom figuur hoopt één van de machtigste mensen van de wereld te worden en nmog mensen rondom zich hebben die nog helpen ook.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Is dat zo?PietV. schreef:Maar deze Bachmann kan een grote groep homosexuele kiezers op haar buik schrijven. Nu zullen ze waarschijnlijk toch niet op haar stemmen, maar mochten ze nog twijfels hebben. Dan weten ze het nu.
Een heleboel homo's zijn kennelijk zelf ook overtuigd dat ze "ziek" zijn en dat er een "genezing" bestaat.
Zonder die homopatienten zou ze geen kliniek hebben.
Waarom moet er toch zo moeilijk gedaan worden over andermans sexualiteit?
Zucht....
- BadAssChick
- Ervaren pen
gewoon omdat ze anders zijn....mensen hebben altijd de neiging om anderen te oordelen en er etiketjes op te plakken /in een hokje te stoppenMoeders schreef:Is dat zo?PietV. schreef:Maar deze Bachmann kan een grote groep homosexuele kiezers op haar buik schrijven. Nu zullen ze waarschijnlijk toch niet op haar stemmen, maar mochten ze nog twijfels hebben. Dan weten ze het nu.
Een heleboel homo's zijn kennelijk zelf ook overtuigd dat ze "ziek" zijn en dat er een "genezing" bestaat.
Zonder die homopatienten zou ze geen kliniek hebben.
Waarom moet er toch zo moeilijk gedaan worden over andermans sexualiteit?
Zucht....
ik hoop toch echt dat ze niet gekozen wordt...ik heb nog nooit iemand zo dom horen blaten
ik ken meerdere homosexuelen en buiten hun geaardheid zijn het gewoon aardige mensen met een behoorlijke baan waar hun geaardheid er niets toe doet
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;