Piercings.

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cluny
Banned

Piercings.

Bericht door Cluny »

Er is een nieuw wereldrecord.
3200.
Ik heb er zo mijn eigen gedachtes over.
Bij het allekleinste prikje uit medische noodzaak moet ik enkele minuten bijkomen en krijg ik altijd een glaasje water en een nat lapje op mijn voorhoofd.
Ik heb zelf geen piercing, het ziet er niet naar uit dat deze ooit komt.
Maar voor de liefhebber, veel kijkgenot, de foto's zijn wel apart.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
BadAssChick
Ervaren pen

Re: Piercings.

Bericht door BadAssChick »

overdrijven is ook een vak...vind dit gewoon ziek

ik zelf heb gewoon 1 navelpiercing en 2 oorbel-gaatjes per oor ,maar dit is echt zwaar overdreven...volgens mij komt ze gewoon aandacht te kort
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.

http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
biemer
Ervaren pen

Bericht door biemer »

brrrrr.....dan spoor je toch echt niet.

Doet me denken aan een man die heel zijn huid had laten tatoeeren.Hij beklaagde zich erover dat ie geen werk kon krijgen. Ik dacht nog ; misschien bij de efteling ?
"Overtuiging is een grotere vijand van de waarheid dan leugens." (Uit het boek Menselijk, al te menselijk, deel 1 §483)
biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas »

Cluny schreef:Er is een nieuw wereldrecord.
3200.
Ik heb er zo mijn eigen gedachtes over.
Bij het allekleinste prikje uit medische noodzaak moet ik enkele minuten bijkomen en krijg ik altijd een glaasje water en een nat lapje op mijn voorhoofd.
Ik heb zelf geen piercing, het ziet er niet naar uit dat deze ooit komt.
Maar voor de liefhebber, veel kijkgenot, de foto's zijn wel apart.
Ist echt zo erg met je gesteld?
Hmmmm... ik hoor mijn clienten nooit mokken tijdens het geven van een injectie.... afgelopen weekend nog een hypodermoclyse mogen aansluiten,.... heerlijk hoor,... prikken in een ander zijn lijf...
Maar ik geef toe... :oops: :oops: :oops: ben zelf geen held wanneer ik geprikt moet worden....
Maar foto' s zien d'r wel grappig uit.

Groet,
Martha
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
Green_Eyes

Bericht door Green_Eyes »

Dit is een schreeuw om aandacht, niet meer en niet minder. Het ziet er bovendien werkelijk wanstaltig uit. Maar goed, ieder z'n meug.
BadAssChick
Ervaren pen

Bericht door BadAssChick »

biajas schreef:.... afgelopen weekend nog een hypodermoclyse mogen aansluiten,.... heerlijk hoor,... prikken in een ander zijn lijf...

Groet,
Martha

een hypo-watte :?:
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.

http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinny

Bericht door Jinny »

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypodermoclyse" onclick="window.open(this.href);return false;

Hypodermoclyse is een methode om vocht aan het lichaam toe te dienen. Hierbij wordt het vocht toegediend door deze direct onder de huid (subcutaan) in te spuiten. Deze methode wordt binnen de moderne geneeskunde niet meer gebruikt omdat hiervoor het infuus in de plaats is gekomen.
Directe aanleiding voor toepassing van deze methode was de uitvinding van de metalen holle naald door de instrumentenmaker Joseph Charrière 1850. Tot die tijd was vochttoediening buiten de normale orale toedieningsweg om, alleen mogelijk via een druppelklysma. Bij hypodermoclyse gebruikte men een tien centimeter lange naald met twee extra openingen aan de zijkant waardoor de vloeistof vrij snel het lichaam kon instromen. Als locatie gebruikte men het dijbeen. Door middel van massage werd de vloeistof verspreid. De methode was voor de patiënt erg pijnlijk.
biajas
Ervaren pen

Bericht door biajas »

Dat deze niet meer gebruikt wordt in de moderne geneeskunde is niet helemaal kloppend, dus.
In het verpleeghuis wordt deze wel gewoon toegepast. Dit komt omdat men in het verpleeghuis niet intra-veneus mag prikken, dus doen we het in onderhuidsvetweefsel.
Na inbrengen worden de naalden verwijdert en blijft er een hol slangetje over. Is minder pijnlijk en flexibeler.

Martha
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

BadAssChick schreef:overdrijven is ook een vak...vind dit gewoon ziek

ik zelf heb gewoon 1 navelpiercing en 2 oorbel-gaatjes per oor ,maar dit is echt zwaar overdreven...volgens mij komt ze gewoon aandacht te kort
Schreeuw om aandacht of niet? Waarin verschilt 3x weefselschade toebrengen / ondergaan om er mooier uit te zien met 3200 x dezelfde handeling? Afgezien van sociale acceptatie (hetgeen natuurlijk mode afhankelijk is).

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Plaats reactie