Toppers
Moderator: Moderators
Toppers
Och toch! En dan zul je 'Toppers' heten.

Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet naar het atheïsme. Een atheïst is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel zo niet alle godsvoorstellingen hun betekenis hebben verloren.
- collegavanerik
- Superposter
-
Samante
- Blackadder
- Ervaren pen
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Sinds ABBA is er geen reet meer aan, dat Songfestival.
Een waardeloze opgefokte schijnvertoning.
Zelfs te vervelend om te persifleren.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
We sturen volgende keer een groep genationaliseerde "oostblokkers". We kleden ze aan in de klederdracht van het land in kwestie. Laten ze zwaaien met een vlag van dat land. En wacht maar af, de Esten, Letten, Serviers, Macedoniers, Albanezen, Russen etc. zorgen ervoor dat we moeiteloos naar de finale gaan. Er zijn ook mensen die zeggen dat Bearforce 1 ernaar toe moet. Levert ook een hoop voorkeurstemmen op.cluny schreef:Sinds ABBA is er geen reet meer aan, dat Songfestival.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Buiten Nederland kent niemand deze toppers. Dus dan worden het al snel floppers. Ben je in Nederland beroemd, dan blijf je het. Dat je in de tussentijd al 80 jaar ouder geworden bent maakt hier niets uit. Verder, de liedjes die hier gemaakt worden zijn gewoon niet goed.
Oost Europa stemt veel op elkaar - nou en. Een goed Nederlands liedje komt gerust wel verder dan de HF.
Heb overigens niet gekeken.
Oost Europa stemt veel op elkaar - nou en. Een goed Nederlands liedje komt gerust wel verder dan de HF.
Heb overigens niet gekeken.
-
Samante
Over Toppers gesproken....
Ik vind Noorwegen dus de grote favoriet.
http://www.youtube.com/watch?v=Hg-75lIrP7I
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Floppers, ook leuk.
Ze leden aan het Willeke Alberti-effect: bekend in eigen land, maar in het buitenland volstrekt onbekend. Dan moet je het van een goed lied en goede zangstemmen hebben, en die hebben zowel de Toppers als Willeke Alberti niet. Exit.
Ze leden aan het Willeke Alberti-effect: bekend in eigen land, maar in het buitenland volstrekt onbekend. Dan moet je het van een goed lied en goede zangstemmen hebben, en die hebben zowel de Toppers als Willeke Alberti niet. Exit.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
- collegavanerik
- Superposter
lehem schreef:De enige groep die een keer op het songfestival is geweest die ik nog wel aardig vond is Terasbetoni, voor de rest is het niveau niet bijster hoog. Al zaten er gister wel een een paar aardige nummertjes tussen
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Toppers
Wat er vanavond verder ook nog ten gehore gebracht gaat worden: van dit lied spat de levenslust in elk geval aan alle kanten af.Samante schreef:Over Toppers gesproken....
Werkelijk verschrikkelijk weer.Samante schreef: Ik vind Noorwegen dus de grote favoriet.
Dat belooft veel goeds voor de rest.
Ik ga het bij vrienden kijken, zit alleen met het probleem dat ik al aan mijn alcohollimiet voor 2009 zit. (en half 2010)
Maar ja, om dit nou nuchter te bekijken?
Dat durf ik niet met al die oostbloknepstaten.
Eens kijken wat het theater vanavond gaat worden, het heeft inmiddels iets weg van zo'n kermis uit de 19e eeuw met de bebaarde dame, een stel dwergen en andere rariteiten.
Oh ja het ging over de Toppers, die heb ik een paar dagen geleden mogen aanschouwen en helaas ook mogen aanhoren, een minuut lang.
Zal ik er gewoon maar niks over zeggen.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna