Links.

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Satanist

Links.

Bericht door Satanist »

Hier een link die echt de moeite waard is,kijk zelf
Enjoy

http://www.stormwaarschuwing.nl/
Religie is de vrijwillige celstraf voor het verstand.
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Ik heb de eerste zin van de eerste link genaamd "waar gaat deze website over?" gelezen. Daarna wist ik voldoende.
En inderdaad!
Het is zeker de moeite van het negeren waard.

Maar fijn dat je er ons op gewezen heb dat er mensen bestaan die dit soort bagger op het internet pleuren.
Maar feitelijk wisten we dit al.

MvG, Wim Ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Satanist

Bericht door Satanist »

wahlers schreef:Ik heb de eerste zin van de eerste link genaamd "waar gaat deze website over?" gelezen. Daarna wist ik voldoende.
En inderdaad!

Maar fijn dat je er ons op gewezen heb dat er mensen bestaan die dit soort bagger op het internet pleuren.

MvG, Wim Ahlers.
Ja heb het hier al voor bekeken jullie zijn allemaal linkse gehersenspoelde idioten.
Doe vooral zo verder zou ik zeggen je zal wel zien wat er van komt.
Ow ja de paardenbrillen zijn in de afslag mischien een tip om er nog een paar bij te kopen,kan je nl alleen vooruit kijken en niet links of rechts.
De groeten het was me een waar genoegen
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Satanist schreef:
wahlers schreef:Ik heb de eerste zin van de eerste link genaamd "waar gaat deze website over?" gelezen. Daarna wist ik voldoende.
En inderdaad!

MvG, Wim Ahlers.
Ja heb het hier al voor bekeken jullie zijn allemaal linkse gehersenspoelde idioten.
Doe vooral zo verder zou ik zeggen je zal wel zien wat er van komt.
Ow ja de paardenbrillen zijn in de afslag mischien een tip om er nog een paar bij te kopen,kan je nl alleen vooruit kijken en niet links of rechts.
De groeten het was me een waar genoegen
Wat?? Al schelden na 5 berichten?? Wat is de bedoeling van je post? Kun je dat uitleggen?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Satanist

Bericht door Satanist »

MvG, Wim Ahlers.

Wat?? Al schelden na 5 berichten?? Wat is de bedoeling van je post? Kun je dat uitleggen?
edit Sararje: quotes goed gezet, hopelijk

Heb gewoon een link gegeven dan verwacht ik niet zo een antwoord,dit vindt ik niet gepast,had ook op een andere manier gezegt kunnen worden.
MVG Georges
Joe Hn
Bevlogen

Bericht door Joe Hn »

HAiL iLLUMi ! ! !
WRONG is RIGHT
Just DO it
Give up the FIGHT
You can lick 'm
suck 'm, kiss 'm
but never beat 'm

HAiL iLLUMi
WE ARE the NIGHT
Join US now
hold on TIGHT
We'll kick you
fuck you, kill you
Bend till you break

Heil illumi'tje
die daa dum'ietje
PompiedomDOM
da da DOE dan
wat ?

Zei je wat?
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

@Satanist: Laten we zeggen dat dergelijke sites over het algemeen niet erg serieus worden genomen. Het zijn samenzweringstheorieen die, toegegeven, erg aannemelijk kunnen klinken, maar toch niet echt realistisch zijn. Als het inderdaad zo is dat de Illuminati met iets dergelijks bezig zijn, zien we wel weer verder.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Dat is toch werkelijk de eerste keer in mijn leven dat ik uitgemaakt ben voor 'linkse' idioot! Ik ga daar even goed van genieten. :D
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Satanist schreef: Heb gewoon een link gegeven dan verwacht ik niet zo een antwoord,dit vindt ik niet gepast,had ook op een andere manier gezegt kunnen worden.
MVG Georges
En naar aanleiding van één niet goed vallende uitspraak van één poster hier, zijn wij allen linkse idioten?

Van de site:
De Illuminati wil zeker 80% van de wereldbevolking uitroeien en een nieuwe wereld creëren voor de “elite”
Ze zijn wel goed op de hoogte van het overbevolkingsprobleem. 8)
Laatst gewijzigd door Kitty op 31 jul 2008 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Plons
Bevlogen

Re: Links.

Bericht door Plons »

.
Satanist schreef:Hier een link die echt de moeite waard is,kijk zelf
Enjoy

http://www.stormwaarschuwing.nl/
Ik snap er geen bal meer van, daarnet zag ik toch een stukje propaganda over "satanisme" en nu een link naar een site die is opgezet in opdracht van God :lol: En het komt niet vaak voor dat ik het eens ben met Wahlers, maar voor deze keer wel.
Fuck met alles.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Kitty schreef:Dat is toch werkelijk de eerste keer in mijn leven dat ik uitgemaakt ben voor 'linkse' idioot! Ik ga daar even goed van genieten. :D
Tsja, ik moet zeggen dat mijn ogen ook een stuk groter werden toen ik zeg dat Wahlers uitgemaakt werd voor "Links". :wink:
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Deze brave mens heeft overschot van gelijk
Alleen idioten en onnozelaars reageren hierop ( die zijn daarom nog niet noodzakelijk links ) :
Ik ook dus ... Dat is dan voor de verandering eens een rechtste zak .......
Ja het zijn de hondsdagen hé ....
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Toch vind ik ze altijd wel leuk zulke sites. Ik ben gek op complottheorieën. Dus opgeslagen, dan kan ik dit allemaal eens uitgebreid gaan lezen.

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Kitty schreef:Dat is toch werkelijk de eerste keer in mijn leven dat ik uitgemaakt ben voor 'linkse' idioot! Ik ga daar even goed van genieten. :D
Mag ik ook even meedoen? Ik ben het vrijwel altijd met Wahlers eens en hij spreekt meestal de woorden uit die ik zou hebben willen zeggen als ik het kon. Als hij een linkse gehersenspoelde idioot is, dan wil ik het ook graag zijn. Ik ben zelfs zo links dat ik die link niet eens aanklik.
Born OK the first time
Plaats reactie