Ze hebben ook altijd wat.
Laat het deze keer een sponsje zijn.
Over de Teletubbies hoor ik weinig meer en het gedoe rond Harry Potter lijkt ook te zijn gaan liggen.
Dat men blijkbaar niks ander heeft om zich druk over te maken lijkt mij tekenend voor het niveau waarop deze mensen bezig zijn.
distiple schreef:MAAR hieraan heeft Onze grote almachtige GOD gedacht en heeft er de homosexualiteit uitgevonden.
Bent U niet verkeerd ingelicht?
Ik weet ook niet precies hoe het zit maar d'r is toch zoiets als zondeval?
Satan schijnt toen iets gedaan te hebben en toen was het uit met de pret.
Voorheen hoefde je de hele dag maar wat in je blootje te poedelen in een nostalgische omgeving, je plukte af en toe een druif uit een boom en dat was het zo'n beetje.
Naast je zat dan een krokodil (men was in die tijd uiterst vegetarisch heb ik begrepen, dat zal een aantal mensen hier wel aanspreken) liefelijk zij aan zij met een miereneter honing uit acacia's te lurken.
Homoseksualiteit was toen helemaal geen issue, ziektes überhaupt niet, want er waren immers geen bacteriën en virussen.
Heteroseksualiteit ook niet dacht ik, dat was ook niet nodig want af en toe plopte een vrouw compleet pijnloos een kind eruit. (barenspijn, heet dat zo, kan men ook aan Satan toeschrijven).
Dat werd allemaal door God geregeld met een onbevlekte ontvangenis meen ik maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Het kan best zijn dat men wel seks had, ikzelf zou iig na een uurtje in die poel wel uitgekeken zijn op die druiven en die krokodillen en was dan waarschijnlijk gaan rondkijken of er niks te neuken viel.
Via natuurlijke weg is het vaak nogal ingewikkeld voor Homosexuelen om kinderen te krijgen.
Ja. Kan ik weinig tegen inbregen.
Homosexuelen mogen van die conservativo's in de VS ook niet trouwen.
Dat klopt, anders gaat het hunzelf zo tegen staan:
“Minder huwelijken, schuld van homo’s”
In Nederland daalde het aantal bruiloften het afgelopen jaar met ruim 8 procent. Volgens de Nijmeegse hoogleraar prof. Van Mourik en het SGP Tweede Kamerlid Van der Staaij zou dat komen omdat hetero’s na de openstelling van het huwelijk minder interesse zouden hebben.
Ze verkondigen hun mening dat de afname van het aantal huwelijken de schuld zou zijn van wat zij aanduiden als ‘het homohuwelijk’ in diverse buitenlandse kranten. Het is het derde jaar op rij dat het aantaal trouwpartijen afneemt.
Het Centraal Bureau voor de Statistiek heeft een heel andere verklaring. Het aantal huwelijken neemt altijd af wanneer het economisch slechter gaat. “Vroeger trouwde je wanneer je ging samenwonen, tegenwoordig wonen stellen al langer samen.”
In 2004 gaven 76.056 paren het jawoord aan elkaar, daaronder 1.142 paren van hetzelfde geslacht (1.180 lesbiennes) en (1.104 homo’s).
Bron:
Gaykrant.nl
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bij wijze van hoge uitzondering plak ik ook een plaatje van de SGP-meneer, het lijkt me sterk dat U 'm allemaal kent:
Het is de persoon rechts op de foto.
Waar het gesprek over gaat weet ik niet maar dat ie zegt: 'Zo'n lul had ie' lijkt mij niet geheel onmogelijk gezien de verdachte pose.
GOD is toch almachtig en heeft overal aan gedacht, dus voor de conservativo's
Welnee joh, dat geloven ze zelf graag, die God heeft een Service Pack nodig.
Motivering: zie paradijsverhaal hierboven, dan had ie toen Satan maar moeten stoppen.
WERK GOD NIET LANGER TEGEN EN LAAT HOMO'S TROUWEN EN DIE KIDS ADOPTEREN. HET IS GOD'S WIL AANGEZIEN HIJ ALLES HEEFT GESCHAPEN. DUS DAT ZAL Z'N BEDOELING ER WEL MEE ZIJN

Kijk, dit vind ik nou stuk beter te pruimen dan je 'uniformenvoorstel' waar ik nog steeds niet helemaal van ben bijgekomen.
Zit er ook een eventuele subsidie voor mij in omdat ik niet meehelp de planeet over te bevolken?
Paar honderd euro per maand of zo, ik ben geen rechtste graaier.
Oh ja, over dat sponsje, want ik ga weer vreselijk offtopic:
Of kinderen een roze handtasje uit een tekenfilmfiguur met homoseksualiteit associëren vraag ik mij af.
Dat zie je helemaal niet omdat je niet weet wat het is.
Albert Mol, Jos Brink, Freddy Mercury, the Village People, die enorme nicht in Titatovenaar, ik zag dat niet hoor als kind, laat staan bij cartoon caracters.
Pas later, als je een 'gaydar' ontwikkeld hebt zie je zoiets. (in het geval van Albert Mol zelfs met de gaydar uit

)