Ik mis nog een optie. - Ik ga er meteen werk van maken om me te laten uitschrijven -
Thanks voor de tip. Wist niet dat het mogelijk was. Bij de burgelijke stand heb ik jaren geleden wel mijn RK-sekte stempel laten verwijderen. Nu nog weten welk RK sekte ritueel ik moet uitvoeren om mij dus nog te ontdopen.
Ze gaan ook nog koppelen en 1 data bestand maken.
RK Bureau voor de ledenadministratie
RK Bureau voor de ledenadministratie Vanaf 1 januari 2006 is het RK Bureau voor de Ledenadministratie de verbindingsschakel tussen de afzonderlijke ledenadministraties in de verschillende parochies en de Stichting Interkerkelijke Leden-Administratie (SILA) die burgerlijke gegevens met de Gemeentelijk Basisadministratie (GBA) communiceert.
In de loop van de komende jaren zullen alle parochies bovendien rechtstreeks gaan deelnemen aan de centrale database, waarbij de eigen ledenadministratie kan vervallen. Nieuw aan deze mogelijkheid - in vergelijking met het recente verleden - is dat de RK Kerk niet alleen een centrale ledenadministratie heeft waarin burgerlijke gegevens kunnen worden opgeslagen. Ook kerkelijke gegevens m.b.t. doop, kerkelijk huwelijk, etc. worden dan centraal geadministreerd. Als de parochies op termijn de eigen afgeschermde ruimte in het systeem gebruiken, wordt veel onderhoudswerk aan de administratie eenvoudiger én kan de parochie van allerlei andere faciliteiten profiteren, zoals financiële administratie, documentenbeheer, interne en externe communicatie, enz.
Dan vallen alle puzzelstukjes op hun plaats!
R.K. Bureau voor de ledenadministratie
p/a Amersfoortseweg 10
3705 GJ Zeist
info@ifac.nl
www.rkledenadministratie.nl