https://www.nu.nl/muziek/6319033/pussyc ... leden.html
1 van de 2 achtergrond zangeressen van Pussycat is dus overleden. De band draaide volledig om Tony Wille (beste stem) maar gedrieën hebben ze toch leuke acceptabele muziek afgeleverd m.n in de jaren 70.
Monsterhit was Mississippi.
Wat me soms beangstigt is de leeftijd waarop mensen ziek worden en/of overlijden. Moet je werken tot bijna 68, heb je nog 4 jaar in dit geval.
Ben je net 5 jaar met pensioen
Moderator: Moderators
Ben je net 5 jaar met pensioen
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Re: Ben je net 5 jaar met pensioen
Ik weet niet waar je die 4jaar vandaan hebt, ik ben ouder en heb een hogere levensverwachting.dikkemick schreef: ↑01 jul 2024 15:53 https://www.nu.nl/muziek/6319033/pussyc ... leden.html
1 van de 2 achtergrond zangeressen van Pussycat is dus overleden. De band draaide volledig om Tony Wille (beste stem) maar gedrieën hebben ze toch leuke acceptabele muziek afgeleverd m.n in de jaren 70.
Wat me soms beangstigt is de leeftijd waarop mensen ziek worden en/of overlijden. Moet je werken tot bijna 68, heb je nog 4 jaar in dit geval.
(Er is een plek op het internet waar ze dat voor je uitrekenen)
-----------------------
Voor de rest weet ik wat je bedoeld.
Een heleboel van mijn oud collega's 'van de laatste tien jaar' zijn er niet meer weet ik, een fors aantal zelfs jonger dan ik.
Ik heb nog een klasse foto (midden 1955 genomen) vermoedelijk is meer dan de helft er niet meer.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Re: Ben je net 5 jaar met pensioen
Ja dat laatste uiteraard. Sommigen van ons zullen de 90 wellicht ruim halen maar als ik zo om me heen kijk vallen er ook voldoende om rond de 50, 60 en 70. Gecombineerd met die pensioenleeftijd vind ik dit een nare gedachte.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑01 jul 2024 16:30Ik weet niet waar je die 4jaar vandaan hebt, ik ben ouder en heb een hogere levensverwachting.dikkemick schreef: ↑01 jul 2024 15:53 https://www.nu.nl/muziek/6319033/pussyc ... leden.html
(Er is een plek op het internet waar ze dat voor je uitrekenen)
-----------------------
Voor de rest weet ik wat je bedoeld.
Een heleboel van mijn oud collega's 'van de laatste tien jaar' zijn er niet meer weet ik, een fors aantal zelfs jonger dan ik.
Ik heb nog een klasse foto (midden 1955 genomen) vermoedelijk is meer dan de helft er niet meer.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick