Boosterprik , jouw ervaringen
Boosterprik , jouw ervaringen
Wat is er volgens jullie persoonlijk verandert na het toegediend krijgen van de boosterprik?
Deel aub uw ervaringen, want ik heb een bepaald zicht op iets nodig.
Bij mij, boosterprik gekregen op 5 januari 2021
POSITIEVE EFFECTEN
* direct beginnen detoxen
* zeer hard werken
* opmerkelijk beter zicht
* betere fysiek
* het streven naar harmonie is 100%
* veel slimmer geworden
* het bewijs dat een mens geen 8 uur slaap per dag nodig heeft.. alleen om de 4 uur een kwartiertje gaan liggen (ben al 6 dagen wakker)
* nutteloze conversaties zijn tijdsverlies
* het perfect begrijpen dat alles te herleiden is tot 1 of 0
NEGATIEVE EFFECTEN
beetje pijn aan de arm, maar dat is verwaarloosbaar.
Become 1
Lieve groetjes,
Jan.
Deel aub uw ervaringen, want ik heb een bepaald zicht op iets nodig.
Bij mij, boosterprik gekregen op 5 januari 2021
POSITIEVE EFFECTEN
* direct beginnen detoxen
* zeer hard werken
* opmerkelijk beter zicht
* betere fysiek
* het streven naar harmonie is 100%
* veel slimmer geworden
* het bewijs dat een mens geen 8 uur slaap per dag nodig heeft.. alleen om de 4 uur een kwartiertje gaan liggen (ben al 6 dagen wakker)
* nutteloze conversaties zijn tijdsverlies
* het perfect begrijpen dat alles te herleiden is tot 1 of 0
NEGATIEVE EFFECTEN
beetje pijn aan de arm, maar dat is verwaarloosbaar.
Become 1
Lieve groetjes,
Jan.
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
Aboluut niets van gemerkt. Ik de mijne in oktober al gekregen en vlak daarna nog de griepprik.
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
Een aantal heb je in je andere topic ook aangekaart en daar heb ik al antwoord gegeven op, wat jij ervaart als positieve effecten.Gloomy schreef: 11 jan 2022 15:46 Wat is er volgens jullie persoonlijk verandert na het toegediend krijgen van de boosterprik?
Deel aub uw ervaringen, want ik heb een bepaald zicht op iets nodig.
viewtopic.php?p=598498#p598498
Reactie op de vaccinaties waren bij ook alleen maar een paar dagen pijn 's avonds bij het liggen op die arm.
Sinds eergisteren, zondag, de booster, hetzelfde.
Achteraf bezien, ik had nu de keuze, misschien toch beter mijn rechter arm genomen.
Goed om de volgende keer aan te denken.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- Joost_de_groot
- Forum fan
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 13 dec 2021 12:43
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
Geef mij maar wat jij hebt gehadGloomy schreef: 11 jan 2022 15:46 Wat is er volgens jullie persoonlijk verandert na het toegediend krijgen van de boosterprik?
Deel aub uw ervaringen, want ik heb een bepaald zicht op iets nodig.
Positieve effecten
* ik mag overal aan meedoen
* mensen behandelen me aardig
* ik hoef geen klap op mijn muil van Jack Spijkerman
Negatieve effecten
* vals gevoel van veiligheid (ik ben vorige week positief getest voor Omicron en heb dezelfde klachten als al mijn ongevaccineerde kennissen (snotneus)).
* mensen besmet doordat ik me niet hoef te testen voor toegang
* ethisch verheven voelen over ongevaccineerden
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
Dat is bijzonder: ik ken namelijk verder niemand bij wie deze effecten optraden.Joost_de_groot schreef: 11 jan 2022 16:22 Positieve effecten
* ik mag overal aan meedoen
* mensen behandelen me aardig
* ik hoef geen klap op mijn muil van Jack Spijkerman
Restaurants, winkels, etc. zijn voor iedereen dicht en daarvoor kon iedereen daar gewoon heen (eventueel met een testje). Ook zijn de mensen niet ineens aardig geworden, sterker nog: er zijn mensen die uit de buurt van gevaccineerde mensen blijven omdat de alternatieve media hem / haar hebben wijsgemaakt dat gevaccineerden besmettelijk zijn.
Verder was de kans dat je Jack Spijkerman tegenkwam sowieso al niet zo heel groot, en kun je hem beter treffen dan iemand met een fakkel aan de deur.
Ook deze hoor ik van niemand terug.Negatieve effecten
* vals gevoel van veiligheid (ik ben vorige week positief getest voor Omicron en heb dezelfde klachten als al mijn ongevaccineerde kennissen (snotneus)).
* mensen besmet doordat ik me niet hoef te testen voor toegang
* ethisch verheven voelen over ongevaccineerden
Mensen die zich niet hoeven te laten testen, gaan niet automatisch lekker alles doen als ze zich niet goed voelen, de meeste mensen nemen enige verantwoordelijkheid.
Ik ken ook niemand die zich verheven boven aan ander voelt omdat hij een prikje heeft genomen.
Dus als je deze effecten graag wilt ervaren, raad ik je het vaccin af.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
Beurs gevoel schouder, verhoging en grieperig gedurende twee dagen. Was gelukkig net voor weekend aan de beurt en kon met paracetamol en spiritualia goed de dagen doorkomen 
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
OK mensen, ik wil geen verdere bijdragen zien waarmee men zichzelf op de morele hoge toren probeert te plaatsen.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
Ook al in oktober mijn derde prik ( zo heette hete het toen nog) gekregen. (Risicogroep)
Daarna december griepprik.
Helemaal nergens last van, geen klachten, die ik daarvoor ook al niet had.
Daarna december griepprik.
Helemaal nergens last van, geen klachten, die ik daarvoor ook al niet had.
Religie is al een blinde man,
die in een donkere kamer,
op zoek gaat naar een zwarte kat,
die er niet is,
maar hem toch vind.
die in een donkere kamer,
op zoek gaat naar een zwarte kat,
die er niet is,
maar hem toch vind.
- Rereformed
- Moderator
- Berichten: 18251
- Lid geworden op: 15 okt 2004 12:33
- Locatie: Finland
- Contacteer:
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
Naar de Babbelbox dit soort onderwerpen waar waandenkers en dwepers zich uitleven.
Er zijn in de wereld 9 miljard covid-19 prikken uitgedeeld. Ervaringen van Gloomy zijn met uitzondering van "beetje pijn in de arm, maar verwaarloosbaar" te danken aan zijn eigen unieke verbeelding.
@Gloomy
Ik zou zeggen pas je avatar en nickname aan op de nieuwe euforische situatie en ga er onmiddellijk een therapeutisch kunstwerk van schilderen of muziek van componeren, dan heeft de wereld er nog wat aan.
Hier naar Finland komen om lekker een weekje dagelijks met mij te gaan zwemmen in min 20 graden vorst zal ook zeer bevorderlijk zijn voor zowel je geestelijke als lichamelijke gezondheid.
Er zijn in de wereld 9 miljard covid-19 prikken uitgedeeld. Ervaringen van Gloomy zijn met uitzondering van "beetje pijn in de arm, maar verwaarloosbaar" te danken aan zijn eigen unieke verbeelding.
@Gloomy
Ik zou zeggen pas je avatar en nickname aan op de nieuwe euforische situatie en ga er onmiddellijk een therapeutisch kunstwerk van schilderen of muziek van componeren, dan heeft de wereld er nog wat aan.
Hier naar Finland komen om lekker een weekje dagelijks met mij te gaan zwemmen in min 20 graden vorst zal ook zeer bevorderlijk zijn voor zowel je geestelijke als lichamelijke gezondheid.
Born OK the first time
-
appelfflap
- Banned
- Berichten: 8929
- Lid geworden op: 23 mei 2005 17:16
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
kun je daar met de rolstoel uit de voeten? 1x een paar dagen in Helsinki geweest en dat beviel me geweldigRereformed schreef: 12 jan 2022 07:41 Hier naar Finland komen om lekker een weekje dagelijks met mij te gaan zwemmen in min 20 graden vorst zal ook zeer bevorderlijk zijn voor zowel je geestelijke als lichamelijke gezondheid.![]()
herinner me een mooie kerk die in een soort van rotswand gebouwd was
on topic
boosterprik? geen last van gehad
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
Het enige wat ik ondervonden heb zijn de gebruikelijke neveneffecten van mijn naaldenfobie: Een beetje een licht gevoel in het hoofd.
Ik heb eigenlijk meer last van al die inspuitingen die ze in het nieuws tonen.
Ik heb eigenlijk meer last van al die inspuitingen die ze in het nieuws tonen.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
Als een belangrijk kenmerk van hyperventilatie.axxyanus schreef: 12 jan 2022 10:41 Het enige wat ik ondervonden heb zijn de gebruikelijke neveneffecten van mijn naaldenfobie: Een beetje een licht gevoel in het hoofd.
Ik heb eigenlijk meer last van al die inspuitingen die ze in het nieuws tonen.
Zoals kan voorkomen bij een bedreigend gevoel.
Duidelijk een zeer persoonlijke reactie, die met de inhoud van de injectie niets van doen heeft.
Zelfkennis is één van de voorwaarden om hier achter te kunnen komen.
Bij hoeveel mensen zouden negatieve bijwerkingen, zo gebonden aan de eigen persoon, van invloed kunnen zijn?
Niet alleen door de unieke lichamelijke conditie die iedereen heeft, waar al veel over wordt gesproken, maar ook die van psycho-somatische oorsprong.
Ook mi. ook duidelijk in de TO, in positieve zin.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
Eerste vaccinatie : redelijk ziek geweest, lang leve Dafalgan
Tweede vaccinatie : was al veel minder erg
Booster : niks van gevoeld (behalve de prik zelf dan)
Tweede vaccinatie : was al veel minder erg
Booster : niks van gevoeld (behalve de prik zelf dan)
- Ronaldus67
- Ervaren pen
- Berichten: 595
- Lid geworden op: 05 dec 2017 19:01
- Locatie: Flushing
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
Mijn boosterafspraak stond voor 1 januari jl. maar moest ik in het zicht van de haven helaas annuleren. Tijdens de feestdagen testte ik namelijk positief waardoor de GGD mij ontraadde de prik te halen. Advies is nu dit op zijn vroegst over 3 maanden te doen.
Overigens vind ik het beeld van een mild ziekteverloop (na eerdere vaccinatie) redelijk kloppen. Neemt niet weg dat ik na bijna 3 weken nog altijd klachten heb. Vermoeid en nog altijd mijn reuk en smaak niet terug. Nooit eerder meegemaakt.
Overigens vind ik het beeld van een mild ziekteverloop (na eerdere vaccinatie) redelijk kloppen. Neemt niet weg dat ik na bijna 3 weken nog altijd klachten heb. Vermoeid en nog altijd mijn reuk en smaak niet terug. Nooit eerder meegemaakt.
Re: Boosterprik , jouw ervaringen
Boosterprik (Moderna) heb ik geen enkel effect bij gemerkt. Ook niet bij de eerste twee prikken (Astra).
Mijn vrouw heeft na haar boosterprik vooral 's middags geslapen (net als onze buurvrouw, die viel in de auto al in slaap (en je hoeft je niet ongerust te maken, want ze zat niet achter het stuur)). Bij de andere prikken heeft ze een paar uurtjes een wat stijve arm gehad. Hetzelfde wat ze bij de griepprik altijd heeft.
Mijn vrouw heeft na haar boosterprik vooral 's middags geslapen (net als onze buurvrouw, die viel in de auto al in slaap (en je hoeft je niet ongerust te maken, want ze zat niet achter het stuur)). Bij de andere prikken heeft ze een paar uurtjes een wat stijve arm gehad. Hetzelfde wat ze bij de griepprik altijd heeft.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)