Rereformed schreef: ↑20 sep 2021 19:52
Appelfflap heeft het zelfs nog in zijn bol gehaald om mij te beschuldigen van "macht corrumpeert".
hoe noem je anders censuur of hetgeen jij gedaan hebt?
Na je censuur en misbruik heeft een medemoderator, maria, dat topic heel terecht op slot gegooid en jij negeert haar gewoon.
je misbruikt je rechten om daar verder posts van mij te zetten.
Ik hang hier ook al 20j rond en de basis van een discussieforum is nu eenmaal een meningsverschil. mekaar als een papegaai napraten is niet leuk en daaraan is het forum kapot gegaan. Op den duur is het saai om mekaar na te praten en dan is plots elke tegenstem, zoals jij nu aantoont, per direct een soort van persoonlijke oorlogsverklaring.
Mick en ik zijn het met axxyanus oneens, begrijpen zijn uitleg niet en gaan daar op in. en neen, voor zover ik weet is dat nergens op de man gegaan, ook niet volgens axxyanus.
ook hij is een moderator, groot genoeg en had ons op de vingers kunnen tikken als we te ver zouden zijn gegaan.
of gewoon vrij snel de blok erop met het Britse:" let's agree to disagree.
jouw 1e bijdrage en zelfs 1e zin was vol met de voeten vooruit op de man en als een echte fanboy partij trekken. Dan ontaardt het natuurlijk totaal zoals je zelf hebt kunnen vaststellen"
"le ton fait la musique" zoals de Fransen zeggen.
Mick en mij beschuldigen dat jij stopt met forummen? Dat is de slachtofferrol opzoeken want je bent oud en groot genoeg om die beslissing zelf te nemen.
Ik loop hier al 20j rond, heb veel mensen op hun zenuwen gewerkt, ook Mick, maar heb volgens mij NOOIT een tijdelijke ban of waarschuwing gekregen
dus ja, als jij dan begint te censureren is dat machtsmisbruik en macht corrumpeert nu eenmaal.
je spreekt over nadenken en tijd nemen? als moderator kun jij perfect zien wie wat wanneer post en ook jij laat zelden veel tijd over iets gaan.
Waarschijnlijk heb je je laatste bericht, een half uurtje geleden, met je ochtendkoffie impulsief ingetikt.
je spreekt over doordrammen
een heel klein beetje inzicht en dan weet je dat we alle 4 autistisch hebben liggen doordrammen (jij, mick, Axx en ik).
en zoals Mick het zegt
ben je het met iemand niet eens ga je heel snel de verbaal agressieve tour op van denigreren, kleineren,... Ik heb je dat al wel vaker zien doen
Vrijdenken gaat over inhoud en NOOIT over de persoon
Ook domme mensen kunnen slimme dingen doen en zeggen dus een post beginnen met:" hij heeft gelijk omdat hij de slimste is" is het totale tegendeel van wat vrijdenken zou moeten zijn.