Nette meisjes poepen niet

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

Petra
Banned

Nette meisjes poepen niet

Bericht door Petra »

Zo gaat dat met nette meisjes; ze poepen niet, ze masturberen niet en ze neuken niet.
Ze hebben het namelijk te druk met hun zedige borduurwerkje.

Of huh, wacht, het is 2017. :roll:

Dus bij deze, ik heb een boodschap aan onze huidige moraalridders:
Ga lekker in huize Zonnerood bejaarden pesten met je zedenpreken, maar laat gezonde (jonge) mensen vrij :!:

Geef wat fijne tips en een familiepak condooms; hebben we allemaal veel meer aan.
Kunnen we het gros aan abortusklinieken gezellig weer opdoeken.

Beste moraalpredikers; kom onder die steen vandaan.
Vrouwen slijten d'r niet van en het gaat ook niet op.
We worden er niet lelijk van, we worden er niet raar van.
Integendeel is mijn mening.

En de term 'slet' begraven we schaamtevol in een hele grote diepe victoriaanse afvalbak.

Petra

P.S.
N.a.v. de Geen Stijl discussie komt er zo ondertussen geen stoom maar vuur uit m'n oren.
Ik ben het kwijt nu. :D
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Storm
Bevlogen

Re: Nette meisjes poepen niet

Bericht door Storm »

Eclect schreef:
Ga lekker in huize Zonnerood bejaarden pesten met je zedenpreken, maar laat gezonde (jonge) mensen vrij :!:

En de term 'slet' begraven we schaamtevol in een hele grote diepe victoriaanse afvalbak.

Petra

P.S.
N.a.v. de Geen Stijl discussie komt er zo ondertussen geen stoom maar vuur uit m'n oren.
Beste Eclect,

Moraalridders wonen in huize Zonnerood? Je bedoelt die zijn altijd oud? Die houden altijd zedenpreken? Wat een vooroordeel.

Vrijheid is dat je je eigen keus mag maken, zoveel vrijwillige seks als je wilt en geen seks en alles wat er tussen zit. Het is ook vrijheid om hier te melden dat je seks heerlijk kunt vinden maar dat verder liever privé wilt houden. Het hoeft niet maar het mag. Enne dat vrouwen er niet van slijten........wacht nog maar wat jaartjes. :wink:
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Eclect schreef:Zo gaat dat met nette meisjes; ze poepen niet, ze masturberen niet en ze neuken niet.
:D
De zusjes Veenendaal ook niet (jammer genoeg). :wink:

Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Uiteraard poepen vrijwel alle meisjes (gelukkig maar, als je niet kunt poepen ben je echt in de aap gelogeerd)
De "geen stijl discussie" gaat tussen mensen die "geen stijl" géén stijl vinden en mensen die het oproepen tot een boycot géén stijl vinden. Ik vind er persoonlijk niets van dus ik zal van beide partijen wel (verbale) klappen krijgen.

Wie niets met de ene of met de andere partij te maken wil hebben, gaat zijn gang maar, maar ondertussen moet de wereld verder draaien en hebben we elkaar daarvoor allemaal nodig. Dus boycot niet iedereen, want dan sta je alleen. Maar je hoeft ook geen allemansvriendje(m/v) te zijn.
Ik wens u alle goeds
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Storm schreef:
Beste Eclect,

Moraalridders wonen in huize Zonnerood? Je bedoelt die zijn altijd oud? Die houden altijd zedenpreken? Wat een vooroordeel.

Vrijheid is dat je je eigen keus mag maken, zoveel vrijwillige seks als je wilt en geen seks en alles wat er tussen zit. Het is ook vrijheid om hier te melden dat je seks heerlijk kunt vinden maar dat verder liever privé wilt houden. Het hoeft niet maar het mag. Enne dat vrouwen er niet van slijten........wacht nog maar wat jaartjes. :wink:
Nee Beste Storm, dat staat er helemaal niet, dat moraalridders daar wonen. Dat (ver)oordelen doe jij zelf. Ik niet.
Ik zeg alleen, 'ga van mijn part daar preken maar laat gezonde (jonge) mensen vrij.'

Het gaat ook zeer zeker niet om hoe heerlijk ik het al dan niet zou vinden. En wat jouw of mijn privé is.

Het gaat om meten met twee maten.
Het gaat om gelijke rechten voor mannen en vrouwen wat seksualiteit betreft.

Petra

P.S. gezellige moederdag toegewenst! :)

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Fish schreef: De zusjes Veenendaal ook niet (jammer genoeg). :wink:

Katy Perry wel denk ik, word ik een stuk vrolijker van. :wink:

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

Eclect schreef:Zo gaat dat met nette meisjes; ze poepen niet, ze masturberen niet en ze neuken niet.
Ze hebben het namelijk te druk met hun zedige borduurwerkje.

Of huh, wacht, het is 2017. :roll:

Geef wat fijne tips en een familiepak condooms; hebben we allemaal veel meer aan.
Kunnen we het gros aan abortusklinieken gezellig weer opdoeken.

Petra

P.S.
@Eclect,
Je hebt gelijk,dat schreef je niet. Ik was al teveel in de lorem om dat goed te zien :wink:
Natuurlijk begrijp ik wat je bedoelt; maar je zet mensen die hier kritiek hebben op wat GS doet weg als moraalridders. Als ik het niet goed lees dan hoor ik het wel.

Je vergeet iets,een aantal moraalridders hier waren jong in de jaren 60-tig 70-tig. Er was geen intimidatie via internet, -was dat er toen al-? :shock: maar al wel veel seksuele vrijheid. De Dolle Mina's kwamen in beweging, de Kabouters en Provo's en zelfs in christelijke kringen hoorde ik jongeren minder over: ''geen seks voor het huwelijk''. Maar dit is mijn ervaring natuurlijk.
Jonge mensen vrij laten je hebt gelijk, ik was blij toen mijn dochters "netjes'' getrouwd waren, een pak van mijn hart. :)

Maar eens was ik zelf jong; ik woonde op mijn 16de op kamers, en als ik nachtdienst had struikelde ik nog wel eens over vrijende collega's in een ruimte waar het heel gezellig was. Je vond er niets van, je gaf soms wel even door welke tree van de trap kraakte.
De laatste 15 jaar zijn we gastgezin van mensen die proberen af te kicken van hun drug verslaving, de weg die ze gaan en gingen kreeg je gedeeltelijk mee. En je hoorde dan wat er te koop is in de wereld.
Nee, onder een steen lag deze moraalridder niet, (ik weet dat je het in zijn algemeenheid bedoelt). En ik heb geen oordeel over mensen (nou ja soms wel) die vrij en blij willen zijn op ieder gebied.

Bedankt, ja moederdag!! We doen niet aan cadeautjes maar ik krijg vast wat mooie tekeningen.
Nu ga ik je filmpje even kijken maar ik doe de doppen in, want mijn man zit een preekkie te luisteren. :lol:

Fijne dag Petra! https://youtu.be/Hf0Dm-OaTNk?list=RDQM-hK9FyqeRBc" onclick="window.open(this.href);return false;
Bob Dylan
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Storm schreef:
@Eclect,
Je hebt gelijk,dat schreef je niet. Ik was al teveel in de lorem om dat goed te zien :wink:
Natuurlijk begrijp ik wat je bedoelt; maar je zet mensen die hier kritiek hebben op wat GS doet weg als moraalridders. Als ik het niet goed lees dan hoor ik het wel.

Jonge mensen vrij laten je hebt gelijk, ik was blij toen mijn dochters "netjes'' getrouwd waren, een pak van mijn hart. :)
Hi, Storm. Ik heet Petra, al m'n hele leven lang. Met aanmelden is het onhandig want er heten er een heleboel zo. :lol:
Heb het geprobeerd te wijzigen maar dat gaat niet, dat eclect stoort me maar dat wist ik ook niet van tevoren. Daarom zet ik 't er maar bij. Petra een is mens.
Een hele gewone gezellige veertiger, gelukkig getrouwd met een prachtexemplaar. En we hebben twee prachtige mensen voortgebracht. Een dochter en een zoon. Ze zijn beiden seksueel actief. Zoon met z'n ene lief. En dochter heeft er heel wat lief.

De moraalridders zijn niet (per definitie!) de mensen die kritiek op GS hebben. Ook dat heb ik niet gezegd.
GS was de aanleiding om dit topic te openen, omdat ik het over GELIJKE RECHTEN wil hebben.
Dus ik wil niet de GS discussie (die een andere discussie is) hier nog een keertje voeren.
Zoals ik daar al zei tegen iemand; als je het over verkrachting wilt hebben, open daar dan een topic voor en ik ben de eerste die je bijvalt. Maar hou de zaken uit elkaar. Fantaseren, seks en verkrachtingen zijn heel verschillende dingen, alleen voor de laatste moet je gestoord zijn, en het is geen regel maar uitzondering. De normale gezonde man is prima in staat om werkelijkheid van fantasie te scheiden.

Waar ik me boos over maak het oproepen van dat beeld. En die slachtoffer rol waar vrouwen zichzelf in (laten) duwen. Zielig, zwak, reddeloos verloren zonder ridder op het witte paard, en bibberend, blozend, braaf en netjes wachtend op die ene ware prins. Ik zag zoveel van dat type reacties langskomen dat ik besloot een topic te starten.

Waarom blij zijn als dochter 'netjes' getrouwd is?
Wat is dan wel of niet netjes?

Het is in mijn ogen zeer netjes als dochter seksueel actief is. En de lusten van de liefde kan scheiden.
Ze hoeft niet te trouwen, maar het mag wel.
Dat kan met een vrouw zijn, dat kan met een man zijn, ze mag het helemaal zelf weten.
De wereld zit niet vol met gevaarlijke gekken. Je hoeft niet achter iedere hoek gevaar te verwachten.
De meeste mensen zijn hele gewone prachtige wezens, met al die kleine mitsjes en maartjes die erbij horen.
Alleen wat seksuele moraal voor vrouwen betreft zijn we nog een beetje in de oude tijd blijven hangen. Of (gezien jouw woodstock verhaal :) ) weer terug in de oude tijd gegleden. Het woord 'slet' bestaat nog steeds, en alleen maar bij de gratie van de victoriaanse moraal. Omdat er een andere norm voor vrouwen als voor mannen is. Het moet nodig uit ons woordenboek geschrapt worden.

Ik hoor nu Janus Joplin, uit je link. Fantastisch! :D
Hoe vond je Katy? Ik vind 'r zo leuk, een speer maken van de hak van je schoen, de jungle en de tijger temmen, maar wel gezellig de nageltjes van de olifant lakken. :lol:
Vrouwelijk blijven en krachtig zijn; mooie boodschap.
x Petra

P.S. Mooi, gastgezin. =D>

Petra
Banned

Bericht door Petra »

Gelijke rechten wat seksuele moraal betreft.
Hoe ziet dat eruit?

Dat betekent dat je de lusten van de liefde kunt scheiden. :!:

Dat betekent dat we ons realiseren dat die hormonen die zo natuurlijk oprispen net zo aanwezig zijn bij jongens als bij meisjes. Dat we allemaal gegrepen worden door dezelfde natuurlijke driften.
Dat meisjes net zo lustig zijn als jongens.

Ooit, was er een tijd. Waarin het moeilijk was om te bepalen wiens kind mevrouw baarde. Logischerwijs lag de oplossing in die patriarchale heerschappij in het onmondig maken van vrouwen en een moralistische maagdelijkheids norm.
Die tijd is voorbij.
We kunnen ons allemaal tegen zwangerschap en geslachtsziekten beschermen. En het vaderschap kan indien gewenst worden aangetoond.
De noodzaak voor de 'zedige maagd' is vervallen, toch is de bijbehorende moraal blijven hangen.

De idee, dat hij zuipt in de kroeg en het arme wicht probeert dronken te voeren om haar het bed in te krijgen. Waar zij later zo'n spijt van heeft. Hij wil 'm overal maar inhangen en zij moet maar oppassen, want stel je voor.
Als je op die manier denkt is hij is de jager en wordt zij gereduceerd tot prooi.
Ze wordt maar geacht het onwillige zwakke slachtoffer te zijn van zijn lusten.

Kijk 's op het huidige refoweb bijv.
Hoe verschrikkelijk moeilijk het toch is, al dat seksloze wachten tot het eindelijk mag.
Wat mag er wel en wat mag er niet. Liever snel trouwen dan maar. Of de gang naar de abortuskliniek.
Hij heeft het wel al gedaan, maar jah hè. Hij is nu eenmaal een jongen. Die barsten nu eenmaal uit hun voegen van de geiligheid.

Gelijke rechten is het besef dat zij en hij even lustig zijn.
Dat zij niet de -nee zeg rol- hoeft toebedeeld te krijgen.
Dat zij niet de zieligerd is die dronken gevoerd wordt. Hij en zij staan op eigen sterke benen. En kiezen er zelf voor om al dan niet in die kroeg te staan. Misschien voert ze hem wel dronken, misschien probeert ze hem het bed in te lokken.
Waarom vinden we hem dan niet zielig?
Waarom heeft hij gescoord en zij niet?
Waarom is zij de slet en hij niet?
Waarom gaat 'slutshaming' altijd over een vrouw?

Omdat er qua morele norm nog steeds met twee maten gemeten wordt.
Gelijke rechten.
Is een gelijke norm voor meisjes/jongens, mannen en vrouwen.

Petra

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

Hoi Petra,
Je hebt gelijk dat vrouwen ook seksueel even veel rechten hebben als mannen. En dat ze niet in de slachtoffer rol hoeven te kruipen. Soms zijn ze slachtoffer van seksueel geweld, misbruik, maar dat kunnen jongens ook zijn. Voor mij blijft staan dat vrijwillige seks iets anders is dan seksuele intimidatie. Ook al is het geen werkelijke verkrachting.

En....waarom blij zijn als dochter 'netjes' getrouwd is?
Wat is dan wel of niet netjes?
Het was een grapje. :)

Oh ja Katy Perry......een leuke fantasie. Maar vrouwen die iets te ver vinden gaan en dat aangeven vind ik ook stoer.
Bob Dylan
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Natuurlijk, zolang we het maar over intimidatie, vrouwonvriendelijkheid, geweld en zielige slachtoffers kunnen hebben.
Dan typt iedereen de vingers blauw om te laten weten hoe maatschappelijk betrokken ze zijn.
Hoe we de slachtoffers kunnen steunen en bijstaan. Hoe erg het toch allemaal is, en wat we er allemaal aan kunnen doen.
Dan gaan we lekker uitgebreid in gesprek over de nuances. Ellenlange reacties over hoe zielig het allemaal wel niet is voor de meiskes.

Hoeders van onze zwakke vrouwelijke gestel.
Beschermers van onze heilige eer.
Dat zijn pas eerbiedwaardige rollen, waar je uitgebreid over mag uitweiden.
Het kan allemaal niet vaak genoeg gezegd worden.
Als er maar gehoed en beschermd kan worden.

Maar dan, is er ook nog diegene die al het puriteinse geleuter met kracht van zich af werpt.
Die uitgezieligd is, en uitgeslachtofferd is, die opstaat en zegt dat ze net zo graag en vaak wil mogen neuken als hij, als ze d'r trek in heeft...
Sja, daar is geen gein aan.
Helpen willen we.
We noemen ze sletten, ze zijn stout en moeten gewoon weer terug in hun hokje.

Want die andere kant van het verhaal; die zwijgen we liever dood dan dat we die bestaansrecht geven.
Waarmee we het hele circus in stand houden i.p.v. vooruit helpen.
Het circus van de dubbele moraal.
Laatst gewijzigd door Petra op 15 mei 2017 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Socratoteles
Diehard

Bericht door Socratoteles »

Petra schreef:We noemen ze sletten, ze zijn stout en moeten gewoon weer terug in hun hokje.
Foei toch, wat een perversiteit ;)
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

Petra schreef:Het circus van de dubbele moraal.
Tsja, de hypocrysie ten top. Ik ben blij dat je dit zo openhartig durft aan te kaarten. Of misschien kun je wel niet anders omdat je zo vreselijk de schurft hebt aan dat "gekunsteld correcte" (net zoiets als het "politiek correcte" ?) gedoe.

En we zijn hier onder vrijdenkers, dus "heilige huisjes" zouden omver gekegeld moeten kunnen mogen worden!
Laatst gewijzigd door vegan-revolution op 15 mei 2017 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Storm schreef:
Oh ja Katy Perry......een leuke fantasie. Maar vrouwen die iets te ver vinden gaan en dat aangeven vind ik ook stoer.
Ja, hoor. En de mannen die dat aangeven, als het ze allemaal wat te ver gaat? Die zijn dan ook heel stoer, toch.
Zijn we allemaal weer stoer. Hebben we dat gelukkig ook weer ff kunnen benoemen. :lol:

Het gaat verder dan wat leuke fantasie Storm.
Zij is er eentje van de hedendaagse, prachtige krachtige vrouwen met een boodschap.
Die brengen ze in de vorm van kunst.
Einde slachtofferschap, zwakheid en zieligheid.

Hier nog eentje. Fantastisch mooi. Kunst met een grote K.
I was born this way... :)

Petra
Banned

Bericht door Petra »

vegan-revolution schreef:
Petra schreef:Het circus van de dubbele moraal.
Tsja, de hypocrysie ten top. Ik ben blij dat je dit zo openhartig durft aan te kaarten. Of misschien kun je wel niet anders omdat je zo vreselijk de schurft hebt aan dat "gekunsteld correcte" (net zoiets als het "politiek correcte" ?) gedoe.

En we zijn hier onder vrijdenkers, dus "heilige huisjes" zouden omver gekegeld moeten kunnen mogen worden!
Kijk nou, nog een openhartig mens =D> Ze bestaan echt :D
Dankjewel.
Ja, je conclusie is helemaal correct.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij behoorlijk verbaasd heb over al die verboden toegangs wegen, gevaren bordjes en stopbordjes die ik hier met regelmaat voorbij zie komen. :roll:

Plaats reactie