Hallo beste mensen hier. ik heb gezocht naar een forum waar ik misschien mijn verhaal kwijt kan, en waar ik mijn oproep kan plaatsen.
aller eerst mijn oproep, want dat vind ik het belangrijkst nu.
Ik ben op zoek naar een theoloog, die met mij in een open debat wil gaan, op een live tv uitzending ( internet tv ) om met mij te debatteren over de Christus brieven. en wat is dat dan... nou daar ga ik wat meer over vertellen in een verkorte versie omdat het verhaal heel !! lang is, het zijn maar liefst 9 brieven, van Jezus zelf.
Christus keert terug is de titel, van zijn brieven.
Jezus heeft in dacht ik ongeveer 1965 een mens uit gekozen( wat altijd gebeurde om iets uit het Goddelijke op te schrijven. en die vrouw, want het was een vrouw, nu inmiddels meer dan 95 jaar oud. heeft Jezus haar bewustzijn getraind en gezuiverd om de energie en de hoogste trilling van Jezus te kunnen ontvangen, zij moest ook volledig van haar ego impulsen bevrijd worden, met andere woorden geheel zuivert worden. dit duurde 40 jaar.
maar nu even terug naar de Christus brieven.
Jezus verteld in zijn eerste 3 brieven over zijn leven op aarde. hoe Hij in zijn jeugd was, en hoe hij was tot aan het moment van de doop. Jezus was tot dan toe heel gewoon, had broers en zussen. toen Jezus gedoopt werd, werd Jezus vervult van Goddelijk licht en energie, die was zo enorm dat Jezus niet meer zich welf was, en ging lopen en lopen, tot dat Jezus in de woestijn kwam en daar 40 dagen) 6 weken) verbleef, wat daar gebeurde beschrijft ie dan ook, Jezus zag daar door alle materie heen, DAT !!! wat ons verwezenlijkt heeft. wat Jezus God noemde. Hij zag dan in elke levende cel van een dier hoe klein ook, dat dat bestuurt werd door het Goddelijke bewustzijns energie. met die kracht en wetenschap ging Jezus zijn missie beginnen. Jezus gaat nog veel meer in, in zijn verblijf in de woestijn maar ik moet het proberen kort te houden.
Jezus keerde terug naar huis, waar zijn moeder( Maria) hem eerst niet erkende door zijn verwaarloosde uiterlijk. toen Jezus na heel veel moeite zijn moeder overtuigt had van wat Jezus in de woestijn gezien had, en wat hem zo veranderd had, en dat Jezus de ware God gezien had geloofde zijn moeder hem pas. Jezus deed al enkele eerste wonderen thuis.
nu enkele hoofd punten uit zijn eerste drie brieven.
Jezus had dus broers en zussen. Jezus sprak tegen de joden over de ware God, niet de God van de Farizeeën en de Schriftgeleerden, Jezus dood aan het kruis. zijn ware reden daarvoor, zijn vermeende opstanding uit de dood. Jezus was niet in een fysiek lichaam opgestaan. maar in een ander geheim graf gelegd de zelfde nacht. Jezus was direct na zijn dood opgestegen naar Goddelijk licht. hoe jezus verscheen aan zijn leerlingen. door zich te materialiseren. dus het vermeende verhaal van thomas dat die zijn vinger in zijn wonde legde is niet juist. Jezus legt verder uit over de zogenaamde zonde. dat is niet anders dan ego impulsen. de !!!! oorzaak van onze ellende. verder gaat Jezus na de drie brieven in op de materie en de big bang. over wat en wie nu eigenlijk God is. en over hoe wij ons zelf kunnen veranderen, onze eigen scheppende kracht.
dus wie voelt zich geroepen om met mij daar over te debatteren, want zo ver ik weet, worden theologen onderwezen wat tegengesteld is aan wat ik hier beschreven heb. omdat de prof theologen hier niet van weten.
heel graag zou ik antwoord willen van iemand.
Adam7
Moderator: Moderators
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: Adam7
Beste Adam7.
Welkom,
maar als Jezus mij iets te vertellen heeft dan mag hij dat zelf doen.
Wie dat alleen kan via andere mensen, is geen zelfstandig bestaand wezen.
Dus wat ik van jou hoor, komt van jou en jou alleen.
Alles wat jij over derden beweerd, zal ik blijven betwijfelen zolang het niet door derden bevestigd wordt.
Welkom,
maar als Jezus mij iets te vertellen heeft dan mag hij dat zelf doen.
Wie dat alleen kan via andere mensen, is geen zelfstandig bestaand wezen.
Dus wat ik van jou hoor, komt van jou en jou alleen.
Alles wat jij over derden beweerd, zal ik blijven betwijfelen zolang het niet door derden bevestigd wordt.
Ik wens u alle goeds
Re: Adam7
Oproepen horen niet in het voorsteltopic, zeker niet als je voorstellen nu hier minder belangrijk vindt dan je oproep.adam7 schreef:Hallo beste mensen hier. ik heb gezocht naar een forum waar ik misschien mijn verhaal kwijt kan, en waar ik mijn oproep kan plaatsen.
aller eerst mijn oproep, want dat vind ik het belangrijkst nu.
Ik ben op zoek naar een theoloog, ..........
Is dit een spelletje?
Exacte kopie van het door mij verplaatste topic.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 29&t=15643" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit kan gesloten.
Exacte kopie van het door mij verplaatste topic.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 29&t=15643" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit kan gesloten.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.