Moedeloos word ik daarvan: IS v2.0 in oprichting?
Moderator: Moderators
-
DiMensie
Moedeloos word ik daarvan: IS v2.0 in oprichting?
.
Moedeloos wordt ik daarvan: IS v2.0 in oprichting?
.
Akkoord over trainen Syrische rebellen getekend
.
Moedeloos wordt ik daarvan: IS v2.0 in oprichting?
.
Akkoord over trainen Syrische rebellen getekend
.
Re: Moedeloos word ik daarvan: IS v2.0 in oprichting?
De Turken willen blijkbaar niet, dat de Koerden getraind worden. En ze lijken Assad een erger kwaad te vinden dan IS.
Het zijn inderdaad bizarre toestanden.
Nu ook een IS in Libië. IS Iraq-Syrië wil uitbreiding in Turkije. Nou heb ik het idee dat Erdogan ook van Turkije een islamitische staat wil maken, maar wat minder gewelddadig dan IS van ISIS. En de 'grootspraak' van IS jihadisten, dat ze inmiddels ook plannen voor Europa hebben.
Het zijn interessante tijden.
Het zijn inderdaad bizarre toestanden.
Nu ook een IS in Libië. IS Iraq-Syrië wil uitbreiding in Turkije. Nou heb ik het idee dat Erdogan ook van Turkije een islamitische staat wil maken, maar wat minder gewelddadig dan IS van ISIS. En de 'grootspraak' van IS jihadisten, dat ze inmiddels ook plannen voor Europa hebben.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
- Peter van Velzen
- Site Admin
De Turken en de Koerden moeten eens gaan samenwerken.
Ik wens u alle goeds
- Beagle1831
- Ervaren pen
Ik hoop dat dit grappig bedoelt is.Peter van Velzen schreef:De Turken en de Koerden moeten eens gaan samenwerken.
"Mag ik dat vinden?....ja dat mag ik vinden"
M Smeets
M Smeets
Vilaine schreef:En de 'grootspraak' van IS jihadisten, dat ze inmiddels ook plannen voor Europa hebben.
Hoe is het wonen in Thailand eigenlijk Peter?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- Peter van Velzen
- Site Admin
De geelhemden en de roodhemden moesten eens gaan samenwerken . . .Fish schreef:Vilaine schreef:En de 'grootspraak' van IS jihadisten, dat ze inmiddels ook plannen voor Europa hebben.
Hoe is het wonen in Thailand eigenlijk Peter?
Ik wens u alle goeds
Het is ook overal wel wat.Peter van Velzen schreef: De geelhemden en de roodhemden moesten eens gaan samenwerken . . .
Zeer juist getypeerd.Fish schreef:Het is ook overal wel wat.Peter van Velzen schreef: De geelhemden en de roodhemden moesten eens gaan samenwerken . . .
Constructiviteit is niet gemakkelijk voor mensen.
Mijn kleinzoon vind slopen het grootste genot.Gerard R. schreef: Constructiviteit is niet gemakkelijk voor mensen.
Ik als kind ook.
Niets was veilig. Niet om het te vernielen, maar zeer nieuwsgierig.
Niets was veilig. Niet om het te vernielen, maar zeer nieuwsgierig.
- vegan-revolution
- Superposter
Zolang die barbarij beloond blijft worden zal het zich wel blijven uitbreiden. Vooral niet zeggen dat het iets met de islam te maken heeft want anders ben je "islamofoob" en dat schijnt iets heel ergs te zijn.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Nee hoor, dat ben je enkel als je stelt dat het eigen is aan islam.Vooral niet zeggen dat het iets met de islam te maken heeft want anders ben je "islamofoob" en dat schijnt iets heel ergs te zijn.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
- lost and not found yet!
- Bevlogen
En waarom zou dat niet eigen zijn aan de Islam?
We are dancing again!
"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
de voorwaarde is voor alle andere waarden." ChaimNimsky
🔱
"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
de voorwaarde is voor alle andere waarden." ChaimNimsky
🔱
Omdat slechts een heeeeeeeeele kleine minderheid moslims andere mensen het hoofd afhakt.En waarom zou dat niet eigen zijn aan de Islam?
Eigen zijn betekent inherent.
LD, denk jij dat elke moslim zit te wachten op zijn kans jouw hoofd af te hakken? Om een kalifaat in te voeren? Om ongelovigen te vermoorden?
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... goge.dhtml
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
- vegan-revolution
- Superposter
Barbarij kent vele vormen. De barbaarse behandeling van vrouwen bijvoorbeeld en nog meer van zulk fraais.pallieter schreef:Omdat slechts een heeeeeeeeele kleine minderheid moslims andere mensen het hoofd afhakt.En waarom zou dat niet eigen zijn aan de Islam?
Zie bijvoorbeeld UK: 1,400 non-Muslim children exploited by Muslim rape gangs, authorities did nothing “for fear of being thought as racist”.
En : Islamic State: Yazidi women tell of sex-slavery trauma
Enzovoort, enzovoort, .....
Als het alleen maar om afhakken van hoofden zou gaan dan zou je nog kunnen spreken van een "beperkt probleem".
Denk ook aan chantage door de dreiging met geweld waaronder miljoenen hebben te lijden en in dat verband het "vrijwillig" bekeren of "vrijwillig" moslim blijven of "vrijwillig" je smoel houden uit angst om met "racisme beschuldigingen" gechanteerd te worden. Hoe groot is de omvang dáárvan?
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest