Top 2000
Moderator: Moderators
Top 2000
Ik zit weer zo vreselijk te genieten van de top 2000 dat ik voorlopig geen zin heb om naar mijn bed te gaan.
Er gaat voorlopig nog effe een spelletje mahjong op.
En ik denk dat ik het voor wat betreft de non-discussies met de crea's alhier weer even voor gezien houd.
Ik moet even bijkomen van zoveel bullshit in korte tijd.
Leve de muziek!
Er gaat voorlopig nog effe een spelletje mahjong op.
En ik denk dat ik het voor wat betreft de non-discussies met de crea's alhier weer even voor gezien houd.
Ik moet even bijkomen van zoveel bullshit in korte tijd.
Leve de muziek!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Re: Top 2000
Al dat moois hoort u hier:
http://www.radio2.nl/top2000" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.radio2.nl/top2000" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Fenomeen op 29 dec 2014 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Geef je groot gelijk Erik! Ben de creacrap ook zat, en de top 2000 is een zeer welkome afwisseling! Moet alleen soms de radio wat zachter zetten als ik een klant aan de lijn heb! 
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Ben het met je eens,.. In tegenovergestelde richting... Is tijd om alle onzin, dwaasheid, mensen in hun circulair gedachtegang, absurde aaname's, te verwerken.. En genieten van een goed stukkie muziek.
Heb een goede jaarwisseling allemaal.
As physicist Paul Davies has said “There is no known law of physics able to create information from nothing.”4 That, is science fact.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Nou, open een nieuw topic en begin maar! Vooral door je niet onderbouwde absurde onzin, aanname's, dwaasheid, en andere dingen eens door een nieuwe bril te bekijken, eindelijk eens de naar voren gebrachte links ter informatie door te lezen, en het daarna op een wetenschappelijke manier te weerleggen of te onderbouwen! Je bigint verdacht veel op mijn jongste broer te lijken. Die zegt, zoals jij zegt, EV kan niet waar zijn! Als ik hem dan vraag of hij ooit een simpele uitleg over de ET heeft gelezen moet hij mij het antwoord helaas schuldig blijven! Maar voor de rest hebben we een heel goede verstandhouding hoor! Maar bij deze wacht ik op je nieuwe topic, wat dan wel heel verhelderend zal moeten werken. Ben benieuwd! Voorlopig luister ik nog even veel liever naar de top 2000 dan dat ik jouw nietszeggende en discussievervuilende bijdrages lees!Iam schreef:Ben het met je eens,.. In tegenovergestelde richting... Is tijd om alle onzin, dwaasheid, mensen in hun circulair gedachtegang, absurde aaname's, te verwerken.. En genieten van een goed stukkie muziek.
We will dance again!
🔱
🔱
Erik schreef:Ik zit weer zo vreselijk te genieten van de top 2000 .
Ook de dagelijks quiz volg ik trouw en luister naar de grote voorganger Leo Blokhuis
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Muziek verbroedert !
Mooi toch.
Ik viel vannacht pas na 2.00 uur in slaap, kon het niet uitzetten.
WOW. Chi Coltrane nu, Go Like Elijah.
Dit stond op mijn eerste elpee !
Ken de tekst vierkant uit mijn kop.
Mooi toch.
Ik viel vannacht pas na 2.00 uur in slaap, kon het niet uitzetten.
WOW. Chi Coltrane nu, Go Like Elijah.
Dit stond op mijn eerste elpee !
Ken de tekst vierkant uit mijn kop.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
-
Bram Kaandorp
- Ervaren pen
Hier hetzelfde. Ik luister dan niet naar de radio, maar als Leo op TV is, dan zit ik klaar.doctorwho schreef:Erik schreef:Ik zit weer zo vreselijk te genieten van de top 2000 .
Ook de dagelijks quiz volg ik trouw en luister naar de grote voorganger Leo Blokhuis
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"
Douglas Adams
Douglas Adams
Hahaha,
Zo fout dat ie goed is.
KISS op standje gehoorbeschadiging!!
Zo fout dat ie goed is.
KISS op standje gehoorbeschadiging!!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)