Els Borst overleden
Moderator: Moderators
Els Borst overleden
Uit de volkskrant...
D66-leider Alexander Pechtold heeft maandagavond bevestigd dat zijn partijgenote Els Borst is overleden. 'Ben intens verdrietig: Els Borst, minister van Staat en oud-minister van VWS is totaal onverwacht overleden', meldde hij op Twitter.
De vrouw werd in de garage gevonden, naast een auto, aldus een woordvoerster van de politie tegen het ANP. Over de doodsoorzaak is nog niets bekendgemaakt. Michiel Scheffer, fractievoorzitter van D66 voor de provincie Gelderland, meldt via Twitter dat zijn moeder de oud-minister dood aantrof. D66-fractieleider Alexander Pechtold zegt 'intens verdrietig' te zijn.
Voor verder, Volkskrant
D66-leider Alexander Pechtold heeft maandagavond bevestigd dat zijn partijgenote Els Borst is overleden. 'Ben intens verdrietig: Els Borst, minister van Staat en oud-minister van VWS is totaal onverwacht overleden', meldde hij op Twitter.
De vrouw werd in de garage gevonden, naast een auto, aldus een woordvoerster van de politie tegen het ANP. Over de doodsoorzaak is nog niets bekendgemaakt. Michiel Scheffer, fractievoorzitter van D66 voor de provincie Gelderland, meldt via Twitter dat zijn moeder de oud-minister dood aantrof. D66-fractieleider Alexander Pechtold zegt 'intens verdrietig' te zijn.
Voor verder, Volkskrant
Re: Els Borst overleden
Een vooruitstrevende vrouw. Die veel heeft gedaan om euthanasie bespreekbaar te maken, zowel als arts en op het moment dat ze minister werd. Ze was ook bekend in vrijdenkerskringen, heeft lezingen gegeven en bijeenkomsten bijgewoond.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Lees het daarnet.
Een warm sociaal mens overleden.

R.I.P.
Een warm sociaal mens overleden.
R.I.P.
Er is dinsdagmorgen nog geen duidelijkheid over de doodsoorzaak van oud-minister Els Borst. Wel sluit de politie een natuurlijke doodsoorzaak uit.
http://www.nu.nl/binnenland/3698694/doo ... drijf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat nu dan?
http://www.nu.nl/binnenland/3698694/doo ... drijf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat nu dan?
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
-
- Ervaren pen
Schokkend, kans bestaat dat ze misschien wel opzettelijk om het leven is gebracht.
Exodus 12
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Als een natuurlijke doodsoorzaak is uitgesloten, is er dus een niet-natuurlijke dood.
Dat betekent niet automatisch dat ze om het leven is gebracht.
Er kan ook sprake zijn van een ongeluk of een vorm van euthanasie.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
-
- Ervaren pen
Ja dat snap ik, ik begrijp alleen niet hoe jij aan de conclusie komt dat ik denk dat ze vermoord is? Ik schreef alleen dat het niet uitgesloten is dat ze misschien vermoord is.Dat beloof ik schreef:Als een natuurlijke doodsoorzaak is uitgesloten, is er dus een niet-natuurlijke dood.
Exodus 12
Nu schreef:"Op woensdagavond kon op basis van nader forensisch onderzoek in combinatie met de bevindingen ter plaatse de conclusie worden getrokken dat het het meest waarschijnlijk is dat mevrouw Borst-Eilers door een misdrijf om het leven is gekomen", stelt de politie.

-
- Ervaren pen
Ik las het net op nu.nl. Wat een schok, iemand heeft haar met opzet om het leven gebracht. Wie oh wie heeft het op zijn geweten?Fenomeen schreef:Nu schreef:"Op woensdagavond kon op basis van nader forensisch onderzoek in combinatie met de bevindingen ter plaatse de conclusie worden getrokken dat het het meest waarschijnlijk is dat mevrouw Borst-Eilers door een misdrijf om het leven is gekomen", stelt de politie.
Exodus 12
Er gaan verhalen dat er veel inbrekers actief zijn in haar woonomgeving. Misschien heeft ze iemand op heterdaad betrapt. Een geplande liquidatie ligt niet voor de hand, ze is op leeftijd en beweegt zich niet in kringen waar de klappen vallen. Ooit is ze bedreigd vanwege haar progressieve euthanasie standpunt en de term "het is volbracht"; nadat het wetsvoorstel euthanasie was aangenomen, maar dit is al zo lang geleden.Atheist_1984 schreef:
Ik las het net op nu.nl. Wat een schok, iemand heeft haar met opzet om het leven gebracht. Wie oh wie heeft het op zijn geweten?
Daarom is ze vooral in de christelijke wereld verguist en weggezet als de slechtste minister van Volksgezondheid ooit. Ik herinner me nog dat er een echte hetze tegen haar was in die tijd.PietV. schreef:Er gaan verhalen dat er veel inbrekers actief zijn in haar woonomgeving. Misschien heeft ze iemand op heterdaad betrapt. Een geplande liquidatie ligt niet voor de hand, ze is op leeftijd en beweegt zich niet in kringen waar de klappen vallen. Ooit is ze bedreigd vanwege haar progressieve euthanasie standpunt en de term "het is volbracht"; nadat het wetsvoorstel euthanasie was aangenomen, maar dit is al zo lang geleden.Atheist_1984 schreef:
Ik las het net op nu.nl. Wat een schok, iemand heeft haar met opzet om het leven gebracht. Wie oh wie heeft het op zijn geweten?
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
Deze hetze was enorm, D66 werd weggezet als een duivelse partij en Borst kwam je af en toe op afbeeldingen tegen met hoorntjes op haar hoofd. Van CDA tot SGP was er beroering en werden er bijeenkomsten georganiseerd. Ook buiten Nederland kwam dit ter sprake. Alle registers werden open getrokken en Godwin was prominent aanwezig in kranten en op het beeldscherm.MoreTime schreef: Daarom is ze vooral in de christelijke wereld verguist en weggezet als de slechtste minister van Volksgezondheid ooit. Ik herinner me nog dat er een echte hetze tegen haar was in die tijd.
Wat je er zo over hoort, en zoveel is dat niet, is allemaal niet prettig.
Het voelt toch een beetje alsof het je eigen oma is.
Een klein beetje dan, he.
Het voelt toch een beetje alsof het je eigen oma is.
Een klein beetje dan, he.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Ik neem aan dat het politieonderzoek nog steeds loopt? Het is akelig stil rondom haar dood in ieder geval. Ik bedank haar in ieder geval voor mijn recht tot zelfbeschikking.
Re: Mij is de wrake . .
De hardnekkigheid van dominees onmacht: zeg dat je god het heeft gedaan.
http://nos.nl/artikel/623187-dood-van-e ... oeval.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Roeland
http://nos.nl/artikel/623187-dood-van-e ... oeval.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.