Watermeter
Moderator: Moderators
Watermeter
Een merkwaardige vraag, maar op mijn watermeter, zit (onder de cijfers) een blauw rondje (naast het woord INV). Het ziet eruit als een LEDJE maar het doet niks.. weet iemand wat het is?

“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
-
Jinny
Re: Watermeter
Vermits dat ik een andere heb kan ik het niet met zekerheid zeggen, maar kan het niet zijn dat het iets is dat omhoog komt als er waterdruk is?
Hoofdkraan even dicht en kraan open tot de druk weg is en nog even kijken, 5 min werk.
Hoofdkraan even dicht en kraan open tot de druk weg is en nog even kijken, 5 min werk.
Morgen even proberen (moet nogal graven ernaar namelijkJim schreef:Vermits dat ik een andere heb kan ik het niet met zekerheid zeggen, maar kan het niet zijn dat het iets is dat omhoog komt als er waterdruk is?
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
Hoi,
Ik heb ook zo'n watermeter (501 pr) die ik graag zou uitlezen. Ook ik vraag me af waar dit rondje voor is.
Kan iemand mij dit uitleggen?
Bedankt
Ik heb ook zo'n watermeter (501 pr) die ik graag zou uitlezen. Ook ik vraag me af waar dit rondje voor is.
Kan iemand mij dit uitleggen?
Bedankt
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Is dat niet gewoon de ingebouwde waterpas ?
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Ja zou kunnen maar heb het tot nu toe nergens in een boekje terug kunnen vinden.Dat beloof ik schreef:Is dat niet gewoon de ingebouwde waterpas ?
Ook geïnteresseerd in het waterverbruik Martin? (Ik heb het probleem overigens nooit opgelost, maar er omheen gewerkt met een goedkope camera die gewoon het display afleest).
Zou voor mij geen oplossing zijn. Heb jij wel meer info over deze watermeter? Het heeft een logo met een A en een Q, maar geen idee welk merk en type het nou is.Samsa schreef:Ook geïnteresseerd in het waterverbruik Martin? (Ik heb het probleem overigens nooit opgelost, maar er omheen gewerkt met een goedkope camera die gewoon het display afleest).
Neen, helaas. Misschien even contact opnemen met het waterleidingbedrijf? Mag ik vragen wat je wil doen ermee overigens.. toch wel nieuwsgierig geworden.Martinvdm schreef: Zou voor mij geen oplossing zijn. Heb jij wel meer info over deze watermeter? Het heeft een logo met een A en een Q, maar geen idee welk merk en type het nou is.