radiografische heli

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lost and not found yet!
Bevlogen

radiografische heli

Bericht door lost and not found yet! »

Oke! Geef ik de aftrap! Ik heb een jaar geleden een radiografisch bestuurbare helicopter gekocht in Miami. Dat ding heeft nooit gewerkt omdat er geen connectie was tussen de helicopter en de zender. Ga ik vandaag naar een vriend die een modelbouwzaak heeft! En.....hij doet het spontaan, en een half uur later op mn werk ook! Ik blij! Kom ik thuis, doet tie het weer niet! Iemand een idee? Het schijnt met de afstandbediening te maken te hebben! Let wel, de afstandbediening doet het, en de helicopter ook! Plz!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
a.r.

Re: Nieuwe rubriek!!

Bericht door a.r. »

Aardstralen, demonen, geesten, orbs, satan of andere duistere machten in en om je huis! :lol:
lost and not found yet!
Bevlogen

Jim schreef:De frequentie waarop het ding werkt?
27 Mhz
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
lost and not found yet!
Bevlogen

Jim schreef:Eerder de wifi vd buurman.
:D Met wifi heeft het niks te maken! Zo slim of niet dom ben ik ook wel Jim!
We will dance again!
lost and not found yet!
Bevlogen

Jim schreef:11 Meter.
Zou geen probleem moeten geven, ware het niet dat de 11 meter de afvalband is voor allerhande radiologische fysiotherapeutenapparatuur.
Is ook nog mogelijk dat er een 11 meter piraat met veel vermogen in de buurt zit of dat de ontvanger vd heli (die zijn meestal alles behalve selectief) dichtgedrukt wordt door een sterk signaal in de buurt.
Heb je nog ergens een oude funai telefoon aangesloten staan?
Die dingen zitten slechts weinig boven de 11 meter en duwen er nog behoorlijk wat signaal uit.

Btw, er zijn ook radiografisch op de wifiband hoor, zo slecht was mijn opmerking nu ook weer niet.
Dank je Jim! Ik zal het effe checken! Zo groot is mijn kennis wat dat betreft ook weer niet! :D Vandaar ook mijn vraag!
We will dance again!
lost and not found yet!
Bevlogen

Jim schreef:Ik ga er vanuit dat er ergens iets staat te stralen op of rond de 11 meter of een harmonische daarvan.
Is de meest logische oorzaak volgens mijn net gepoetste kristallen bol. :D
Dank je ! Ik neem hem morgen mee naar mn werk en bekijk het daar effe!
We will dance again!
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Was vandaag op het strand en daar waren twee kerels met modelstraalvliegtuigen, de een die ik heb zien vliegen was een McDonnell Douglas F/A-18 Hornet met een spanwijdte van 80/90 cm schat ik. Mooi fluitend geluid als hij over kwam.
WHOWW, kikken. :D
Heb nog met een zelfgebouwd bovendekkertje gevlogen 35 jaar geleden, maar dat duurde niet lang we werden overal weg gejaagd. :evil:
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Waar ik last van had, dat op bepaalde plekken de afstandsbediening van mijn auto het niet deed. Zou het om eenzelfde oorzaak gaan. Een stoorzender?
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Plaats reactie