Rereformed schreef: ↑19 feb 2025 08:54
Mus schreef: ↑19 feb 2025 00:23
Je wilt toch niet zeggen dat ik mezelf uit het water geblazen heb ?
Deze wijze persoon is bij mij altijd aan ook als het lijkt alsof dat niet zo zou zijn. Mijn uitdaging is dat ik mijn behoefde aan geliefd willen zijn overwin en ik ben mede dankzij

dit forum heel goed onderweg. Leren bij mezelf te blijven wat er ook gebeurd.
Dus zo zie je dat zelfs een topic als dit zinvol is in elk geval wel voor mij.
1.Ik heb gezien hoe je van geheel verzonken in de slachtofferrol opeens verborgen sterke vleugels uitspreidt die je hoog laten vliegen. Er is niets waarvoor ik zo'n grote bewondering heb. Ik ben nu een fan van je.
mus schreef:Wat is bv jouw reden dat jij de Palestijnen zo graag wilt redden?
2. Ik ben bang dat ik helemaal geen Palestijnen wil redden, noch Joden. Ze zullen de naar hun mening goede zaak waarvoor ze zich inzetten helemaal zelf moeten opknappen.
3. Je eigen opstelling zoals je die kort weergeeft vind ik heel inspirerend.
Maar
ik heb niets te bieden.
4.Ik leef niet voor niets op een plek waar de wereld bijna ophoudt. Ik heb niets met mensenmassa's. Ik zou willen dat die niet bestonden. Ik leef bijna een leven als een kluizenaar, zorg voor twee honden en vijf aquariums en leer op het moment dagelijks Noors en Frans, enkel omdat ik dat leuk vind.
5.Of het moet jou of ChaimNimsky zijn! Yep, Rereformed wil jullie redden! Komen jullie gezellig eens een weekje naar Finland bij Rereformed op bezoek. Gaan we samen mooie boswandelingen maken en genieten van vrede, harmonie en het wonder van het leven.
1.
2. Dat vind ik mooi om te horen, en ben ik het geheel en al mee eens, behalve dan dat het toch fijn zou zijn wanneer het daar ergens zou kunnen of mogen doordringen waar de basis ligt van dit probleem zodat het zich kan oplossen want dat is echt wel mogelijk met een beetje goede wil, tot die tijd? Tja heb ik, net als jij niet veel te bieden behalve wat ik hier, als druppel op een gloeiende plaat, op dit forum probeer m.b.t. bewustwording van de hart van het probleem en daar, zonder verwijd en/of een schuldige aan te wijzen of iets anders in die geest, erkenning in elkaar te vinden, dat moet voldoende zijn.
3. Thanks, dat ik nog eens inspirerend zou mogen zijn voor anderen, dat maakt me blij, thanks
4. Vind daar veel herkenning in, leef op dit moment als een relatieve kluizenaar in een kleine stad in Nederland en dat bevalt me prima.
5.

Klinkt heel verleidelijk, bij mij moet ik de natuur met een vergrootglas zoeken, maar dat lukt. Heerlijk met de grijze massa de geijkte fiets en/of wandelroutes volgen, geeft me een gevoel van ergernis en tgt een gevoel van veiligheid en ook. Wanneer ik even vergeet dat Nederland vooral een door de mens ontworpen land is, ook de schoonheid van de natuur ervaar. Hoe dan ook ik begrijp dat je daar woont, de helft van het jaar in het donker en de andere helft in het licht, hoe mooi en evenwichtig kan het uiteindelijk zijn wanneer je er ogen voor hebt maar ik blijf toch in Nederland wonen, de dag dat het 21 december wordt staat in mijn agenda aangestipt als een feestdag, 21 juli, is het geloof ik, ontken ik zo lang als maar enigszins mogelijk tot het echt belachelijk gaat worden….hoe dan ook: dank voor de uitnodiging en wie weet, you never know

Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.