Je heb griep gehad, weet niet eens welke, en je denkt het beter te weten dan de internationale wetenschappelijke gemeenschap? Ga ergens jezelf ja.balkon schreef:Op de griep die ik onlangs had. Grote kans dat het die varkensgriep was.siger schreef:Op welke expertise, voor wat deze griep betreft, beroep jij je?balkon schreef:Ik kan deze griep iedereen aanbevelen. Over de injectie van Klink durf ik geen advies uit te brengen.
mexicaanse griep
Moderator: Moderators
-
siger
Re: mexicaanse griep
Nauurlijk moet je ook dat wat de kranten schrijven met een korrel zout nemen. Maar zodra er één erudiet persoon opstaat, zoals die arts een paar weken terug die opheldering wilde over de ingrediënten van het vaccin en openheid eiste over de verzwegen mogelijke bijwerkingen (hartstilstand enzo), dan negeer ik dat niet.siger schreef: Over emancipatie van de burger maak ik me meer zorgen. Het is genoeg dat Bild wat schrijft en uitgerekend dát komt dan in alle gekkenblogs en kwietenforums opdagen, herhaald, herhaald, aangepast, herhaald en uitgebreid, dag na dag.
Grote kans dat het Mexicaanse griep was, gezien de symptomen en de symptoombeschrijvingen her en der: Koorts die plotseling opkomt en weer verdwijnt, droge hoest, hoofdpijn etc. Moet ik mij nu zorgen gaan maken omdat ik dat vaccin niet heb gehaald? Men was nog in het overlegstadium omtrent de datum van massavaccinatie op het moment dat mijn koorts alweer was gezakt.siger schreef: Je heb griep gehad, weet niet eens welke, en je denkt het beter te weten dan de internationale wetenschappelijke gemeenschap? Ga ergens jezelf ja.
Zolang ze niet weten waarom ze baby's van jonger dan 6 maanden niet moeten inenten, zie ik ook geen reden mijzelf te laten inenten.
Jazeker wel, maar je moet dat inderdaad wat breder zien.siger schreef: Het gaat niet om Ab Klink.
Weet je wat het is, Siger, dat deed men mbt de millennium bug ook.Aan de hele affaire wordt al vele maanden hard gewerkt door een wereldgemeenschap van wetenschappers en experten, en wereldwijd worden risico's ingeschat, aangepakt en gecoordineerd.
Behalve dat er in Adelaide een gloeilamp sprong is er niets gebeurd.
Dat doe ik al jaren en het wordt steeds erger.Over emancipatie van de burger maak ik me meer zorgen.
Maar deze keer doet men eens niet hetgeen waarvan Den Haag wil dat men het doet omdat dat goed voor ons zou zijn, deed men dat maar eens op meer punten.
Simpel; als je op de term 'Bild' stuit; acuut stoppen met lezen.Het is genoeg dat Bild wat schrijft en uitgerekend dát komt dan in alle gekkenblogs en kwietenforums opdagen, herhaald, herhaald, aangepast, herhaald en uitgebreid, dag na dag.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
-
siger
Nee, er zijn duizenden erudiete experten reeds maanden geleden opgestaan.balkon schreef:Nauurlijk moet je ook dat wat de kranten schrijven met een korrel zout nemen. Maar zodra er één erudiet persoon opstaat....
Heb je daar een verwijzing voor?balkon schreef:...zoals die arts een paar weken terug die opheldering wilde over de ingrediënten van het vaccin en openheid eiste over de verzwegen mogelijke bijwerkingen (hartstilstand enzo), dan negeer ik dat niet.
Wie zijn "ze"?balkon schreef:Zolang ze niet weten waarom ze baby's van jonger dan 6 maanden niet moeten inenten, zie ik ook geen reden mijzelf te laten inenten.
Misschien zou je dit filmpje best eens bekijken, waarin over samenzweringsprofeten gezegd wordt "Hun onwetendheid brengt ons allen in gevaar."
Verder heb ik belangrijke redenen hier en hier en hier samengevat.
-
siger
Hoeveel softwareupdates zouden er in de maanden daarvoor wereldwijd zijn uitgevoerd om alles goed te laten verlopen?Fenomeen schreef:Weet je wat het is, Siger, dat deed men mbt de millennium bug ook. Behalve dat er in Adelaide een gloeilamp sprong is er niets gebeurd.Aan de hele affaire wordt al vele maanden hard gewerkt door een wereldgemeenschap van wetenschappers en experten, en wereldwijd worden risico's ingeschat, aangepakt en gecoordineerd.
-
Aart Brouwer
- Forum fan
Die arts, Jannes Koetsier, is een volksverlakker. De ingrediënten en bijwerkingen waren wel degelijk openbaar zoals de advocaat van het ministerie, meester Van Mers, tijdens het kort geding liet zien.balkon schreef:Maar zodra er één erudiet persoon opstaat, zoals die arts een paar weken terug die opheldering wilde over de ingrediënten van het vaccin en openheid eiste over de verzwegen mogelijke bijwerkingen (hartstilstand enzo), dan negeer ik dat niet.
Er is de site van het NVI waar de informatie op stond sinds september. Er is de site van de EMEA waar hij ook al op stond, in alle Europese talen inclusief het Nederlands.
Natuurlijk, de verzwegen bijwerkingen zoals hartaanvallen, vliegende koorts, schedelkieren en vierweekse builenpest krijgen we niet te horen. Klink heeft zelf een nanochip ingeslikt die het spreken van de waarheid belet.
Intussen ligt in Zweden, waar een miljoen mensen is gevaccineerd, het hele openbare leven plat. De ingeënte kinderen sterven als vliegen, GBS patienten liggen bij bosjes te kwijlen in de goot en er is niemand die ze helpt, heel Zweden is in rouw gedompeld, wee, wee de vaccinatiecatastrofe...
There is no such thing as common knowledge any more and each of us is surprised by everybody else's ignorance. (Felipe Fernández-Armesto, Civilizations)
Bijwerkingen uit de bijsluiter van Focetria:
(http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDF ... h385nl.pdf)
Je kunt van Jannes Koetsier zeggen wat je wil, maar Klink en kornuiten vermeldden deze bijwerkingen niet.
Weliswaar schijnt er een kans van 1 op 10.000 te zijn dat je een van die bijwerkingen onder 'zeer zelden' krijgt, maar die kans is nog altijd groter dan de kans om dood te gaan aan de gevolgen van griep. Ik heb niet zoveel zin in kans op het Guillain-Barrésyndroom. Doe mij maar een beetje koorts en wat hoesten.
En waar is die uitspraak van de rechter eigenlijk?
Code: Selecteer alles
Zelden:
Allergische reacties die leiden tot een gevaarlijke afname van de bloeddruk, die, indien niet behandeld,
kan leiden tot shock. Artsen zijn zich bewust van deze mogelijkheid en kunnen in zulke gevallen een
spoedbehandeling geven. Toevallen, sterke stekende of kloppende pijn in één of meerdere zenuwen,
weinig bloedplaatjes in het bloed waardoor bloedingen of blauwe plekken kunnen ontstaan.
Zeer zelden:
Vasculitis (ontsteking van de bloedvaten die huiduitslag, gewrichtspijn en nierstoornissen kan
veroorzaken), neurologische aandoeningen, zoals encefalomyelitis (ontsteking van het centrale
zenuwstelsel), neuritis (zenuwontsteking) en een soort verlamming die guillain-barrésyndroom wordt
genoemd.
Je kunt van Jannes Koetsier zeggen wat je wil, maar Klink en kornuiten vermeldden deze bijwerkingen niet.
Weliswaar schijnt er een kans van 1 op 10.000 te zijn dat je een van die bijwerkingen onder 'zeer zelden' krijgt, maar die kans is nog altijd groter dan de kans om dood te gaan aan de gevolgen van griep. Ik heb niet zoveel zin in kans op het Guillain-Barrésyndroom. Doe mij maar een beetje koorts en wat hoesten.
-
Aart Brouwer
- Forum fan
Het NVI is een agentschap van Klinks ministerie. Dus waar heb je het over?balkon schreef:Je kunt van Jannes Koetsier zeggen wat je wil, maar Klink en kornuiten vermeldden deze bijwerkingen niet.
Tot je dienst.En waar is die uitspraak van de rechter eigenlijk?
There is no such thing as common knowledge any more and each of us is surprised by everybody else's ignorance. (Felipe Fernández-Armesto, Civilizations)
Bijwerkingen zelden en zeer zelden. Wat een kul zeg, heb je wel eens naar de zelden en zeer zelden bijwerkingen gekeken van een eenvoudig asperientje? Weet je ook dat er mensen zijn die sterven aan het eten van pinda's? Of aan een steek van een wesp?balkon schreef:Bijwerkingen uit de bijsluiter van Focetria:
(http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDF ... h385nl.pdf)Code: Selecteer alles
Zelden: Allergische reacties die leiden tot een gevaarlijke afname van de bloeddruk, die, indien niet behandeld, kan leiden tot shock. Artsen zijn zich bewust van deze mogelijkheid en kunnen in zulke gevallen een spoedbehandeling geven. Toevallen, sterke stekende of kloppende pijn in één of meerdere zenuwen, weinig bloedplaatjes in het bloed waardoor bloedingen of blauwe plekken kunnen ontstaan. Zeer zelden: Vasculitis (ontsteking van de bloedvaten die huiduitslag, gewrichtspijn en nierstoornissen kan veroorzaken), neurologische aandoeningen, zoals encefalomyelitis (ontsteking van het centrale zenuwstelsel), neuritis (zenuwontsteking) en een soort verlamming die guillain-barrésyndroom wordt genoemd.
Misschien kun je deze zelden en zeer zelden bijwerkingen vergelijken met de iets minder zeldzaam voorkomende nare bijwerkingen van de Mexicaanse griep?
Indien de kans, zoals jij zegt, voor het krijgen van de zeldzame bijwerkingen van de vaccinatie groter zouden zijn dan sterven aan de Mexicaanse griep, dan zouden er momenteel meer mensen gestorven zijn aan de vaccinatie dan aan de griep, en dat is nu net niet het geval. Dus wat je schrijft is kolder.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
-
Aart Brouwer
- Forum fan
Het bulletin van de ECDC verwijst vandaag naar een Australisch onderzoek onder 112 patiënten; een relatief grote populatie, al zijn het er zeventig minder dan in de Canadese studie die ik noemde. De uitkomst is opnieuw: geen reden voor uitslaande paniek, wel voor alertheid omdat dit geen gewone seizoensgriep is. En de relatief ernstige symptomen zijn een bijkomende reden voor vaccinatie van (para)medisch personeel om iatrogene besmetting of uitval van cruciaal personeel tijdens een piek te voorkomen:
Although it is difficult to compare these findings directly with those expected in the case of seasonal influenza,11 of the 112 patients in our series, 30 required admission to an intensive care or high dependency unit, and three died during their acute illness; this severity of illness considerably exceeds that which would be expected during a regular influenza season. Our findings highlight the significant illness and burden of disease that may be associated with pandemic (H1N1) 2009 influenza infections. When taken together with the additional resources required for infection control and isolation practices, our findings indicate that pandemic (H1N1) 2009 influenza has the potential to provide a significant additional burden on hospitals in affected areas.
Bron
Het antwoord van Klink op de vraag van een journalist op de radio "is er iets bekend over de bijwerkingen?" was dat er geen ernstige bijwerkingen bekend waren en dat het vaccin veilig is.Aart Brouwer schreef: Het NVI is een agentschap van Klinks ministerie. Dus waar heb je het over?
Deeplinks naar rechtspraak.nl werken nooit. Ik had daar uiteraard ook al gezocht. Heb je een zaaknummer?balkon schreef:Tot je dienst.En waar is die uitspraak van de rechter eigenlijk?
Ja, dat weet ik. Ik heb nog nooit een geneesmiddel ingenomen. Oh nee, één keer antibiotica tegen een holteontsteking. Verder weleens oor- en oogdruppels. Waarom zou ik het risico nemen op het syndroom van Guillotine-Barré als ik ook gewoon een dag of twee uit kan zieken?Kitty schreef: Bijwerkingen zelden en zeer zelden. Wat een kul zeg, heb je wel eens naar de zelden en zeer zelden bijwerkingen gekeken van een eenvoudig asperientje? Weet je ook dat er mensen zijn die sterven aan het eten van pinda's? Of aan een steek van een wesp?
Zelden en zeer zelden staan in het foldertje trouwens ook gespecificeerd. "Zelden" = bij 1 tot 10 op de 10.000 gebruikers. Het is maar wat je 'zelden' noemt in geval van massavaccinatie!
De mexicaanse griep heeft geen bijwerkingen, maar is - voorzover ik het begrepen heb! - alleen gevaarlijk als je al allerlei enge ziektes hebt.Misschien kun je deze zelden en zeer zelden bijwerkingen vergelijken met de iets minder zeldzaam voorkomende nare bijwerkingen van de Mexicaanse griep?
[/quote]Indien de kans, zoals jij zegt, voor het krijgen van de zeldzame bijwerkingen van de vaccinatie groter zouden zijn dan sterven aan de Mexicaanse griep, dan zouden er momenteel meer mensen gestorven zijn aan de vaccinatie dan aan de griep, en dat is nu net niet het geval.
Je kunt het niet weten he... je zit manipuleert op grote schaal, bij veel mensen tegelijk het afweer systeem. Virussen zijn meer geneigd tot muteren als er meer tegen gestreden wordt. De oorzaak van de grote verscheidenheid aan griepvarianten zou weleens kunnen zijn dat er zoveel gevaccineerd wordt. Ook een reden om er niet aan mee te doen.
Bovendien is het nog altijd een griep veroorzaakt door bedrijvigheid t.b.v. vervaardiging van voedsel waar ik tegen ben, dus ik wil eigenlijk helemaal niets met deze griep-hype te maken hebben!
[/quote]Dus wat je schrijft is kolder.
Niet "dus".
"Cruciaal personeel"l? Ab Klink zekerAart Brouwer schreef:Het bulletin van de ECDC verwijst vandaag naar een Australisch onderzoek onder 112 patiënten; een relatief grote populatie, al zijn het er zeventig minder dan in de Canadese studie die ik noemde. De uitkomst is opnieuw: geen reden voor uitslaande paniek, wel voor alertheid omdat dit geen gewone seizoensgriep is. En de relatief ernstige symptomen zijn een bijkomende reden voor vaccinatie van (para)medisch personeel om iatrogene besmetting of uitval van cruciaal personeel tijdens een piek te voorkomen:
Gewoon uitzieken. Werkt het best. Zei m'n oma vroeger ook.
Gewoon even klikken op "sorteren op datum rechtspraak" aldaar.balkon schreef: Deeplinks naar rechtspraak.nl werken nooit. Ik had daar uiteraard ook al gezocht. Heb je een zaaknummer?
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
-
Aart Brouwer
- Forum fan
Jeweeeel.. ik had alleen de juiste code moeten gebruiken.balkon schreef:Deeplinks naar rechtspraak.nl werken nooit.
Dieplink voor meneer.
dank.Aart Brouwer schreef:Jeweeeel.. ik had alleen de juiste code moeten gebruiken.balkon schreef:Deeplinks naar rechtspraak.nl werken nooit.
Dieplink voor meneer.
Duidelijke zaak.
Verweerder heeft ooit het besluit genomen om niet teveel te melden:
"Bij besluit van 29 september 2009 heeft verweerder, onder toepassing van artikel 10, eerste lid, sub c, artikel 10, tweede lid, sub b en g, alsmede artikel 11 van de Wob besloten de gevraagde documenten niet openbaar te maken. "
En nu moet je voor de grap de bewuste WOB-artikelen er eens bij pakken en je begint toch bijna wel te geloven in allerlei enge farmaceutische samenzweringen:
Artikel 10
1.Het verstrekken van informatie ingevolge deze wet blijft achterwege voor zover dit:
c. bedrijfs- en fabricagegegevens betreft, die door natuurlijke personen of rechtspersonen
vertrouwelijk aan de overheid zijn meegedeeld;
En artikel 2 lid b, waarop men zich beroept, is nog erger! Zoek maar eens op.
Hiertegen is dus zeer terecht bezwaar gemaakt, en dit is vervolgens weer gestrandt omdat de verzoeker niet aannemelijk heeft gemaakt dat het van het grootste belang is dat er nu snel informatie wordt verstrekt.
Conclusie:
Er wordt informatie achtergehouden en wel de informatie die de fabrikant van het bewuste vaccin heeft verstrekt aan de minister.