Nee, je kan 'm beter zo losjes stellen dat er altijd wel een mouw aan valt te passen, als dat zo uitkomt.BFA schreef:Het laatste wat kan helpen is dat je de definitie van oorlog statisch maakt.

Moderator: Moderators
Nee, je kan 'm beter zo losjes stellen dat er altijd wel een mouw aan valt te passen, als dat zo uitkomt.BFA schreef:Het laatste wat kan helpen is dat je de definitie van oorlog statisch maakt.
Dat hangt van de gebeurtenissen af, niet van de mouw.Jagang schreef:Nee, je kan 'm beter zo losjes stellen dat er altijd wel een mouw aan valt te passen, als dat zo uitkomt.
Je zegt dus dat geslaagde natieopbouw niet in de realiteit voorkomt, en dat het een smerige streek van mij was om je daarnaar te vragen. Sjonge, jij bent echt een interessante casus.BFA schreef:Eerste noot is dat ik enkel over 'experimenten' van natieopbouw spreek. 'geslaagde' is weer een voorbeeld van de techniek van omkeringen die jij steeds opnieuw gebruikt. Doen alsof er iets staat wat niet gezegd wordt.siger schreef: Terwijl je mijn psyche verder analyseert vind je misschien toch even de tijd om enkele voorbeeldjes van geslaagde "natieopbouw" te geven? Moeilijk kan het niet zijn, aangezien natievernietiging alleen maar in mijn hoofd zit.
Geen mooie foto's of interessante teksten gevonden. Wel veel verheerlijking. Maar goed, ieder zijn meug.BFA schreef:http://www.michaelyon-online.com/
Zelfs als je voor de teksten geen interesse hebt. Altijd de moeite van het klikken voor de massa hele mooie foto's.
Ik vind dat jij hier nogal veel insinueert dat er dingen gezegd worden die er niet zijn. Je blokkeert steeds hele topics op deze manier..siger schreef: Je zegt dus dat geslaagde natieopbouw niet in de realiteit voorkomt, en dat het een smerige streek van mij was om je daarnaar te vragen.
siger schreef:Sjonge, jij bent echt een interessante casus.
Naties in opbouw. Duidelijk genoeg zo, in 3 woorden. Een kind uit de kleuterschool had dit in mijn eerste post al door en zou niet over iets anders beginnen zeuren zijn.siger schreef: Je verdere uitwijding over Afghanistan en Irak
Beauty is in the eye of the beholder.siger schreef:http://www.michaelyon-online.com/
Nee, ik vermoed een strekking, maar ik ga niet reageren op mijn eigen vermoedens.BFA schreef:Je weet wat ik bedoel. Waarom dan anders formuleren.
Ha (feest der herkenning)! Scherp geobserveerd BFA. Kom voor de gein eens aan met analogiëen en metaforen bij Siger; dan kun je pas echt lachen/huilen met de pet op.BFA schreef:Ik vind dat jij [Siger] hier nogal veel insinueert dat er dingen gezegd worden die er niet zijn. Je blokkeert steeds hele topics op deze manier..
Fjedka,Fjedka schreef:Grote kans trouwens dat mijn bericht door Siger wordt uitgelegd als zijnde een ad hominem
Dan is mijn geheugen stukken beter dan het jouwe, maar wat heeft dat te maken met hetgeen je van me aanhaalt? Niets. Nietszeggend dus. Ik constateer dat je ingaat op dingen die niet gezegd zijn en jij reageert door te zeggen dat je je geen enkel standpunt van me kunt herinneren. Het grappige is dat je hiermee de juistheid bewijst van mijn (en BFA's) constatering. Neem mijn bericht maar gewoon voor kennisgeving aan en concentreer je verder maar weer op de topic-discussie. Een discussie waarin ik me (voor nu althans) niet in wens te mengen.Ik kan me geen enkel standpunt van je herinneren.
Helemaal Fjedka. Is er een rel dan komt hij afgepeddeld om met de menigte te huilen. Was het een sisser, dan is hij weer weg.Fjedka schreef:Dus neem mijn bericht maar gewoon voor kennisgeving aan en concentreer je verder maar weer op de topic-discussie. Een discussie waarin ik me (voor nu althans) niet in wens te mengen.Ik kan me geen enkel standpunt van je herinneren.
Eventjes teruglezen wat Fjedka in dit topic kwam doen.Jagang schreef:Dames.... Moet ik twee koppen virtueel tegen elkaar slaan?