(25) Vragen over de evolutie theorie
Moderator: Moderators
-
- Banned
ja meester. Krijg ik dan een lolly.Lichtone schreef: Dit forum is alleen bestemt voor antwoorden, ik heb nog weinig goede antwoorden gezien, over elke vraag kan je wel een discussie beginnen, doe dat buiten dit topic.
verklaar eens hoe je op het absurde idee komt dat een oude aarde plat zou moeten zijn.
liefst geen eigen verzonnen toogfilososfisch sprookje.
Snap dat dan Devious. Dit is gewoon een tactiek om zijn gezicht te redden. Lichtone kan nu net doen alsof het feit dat hij niet ingaat op die antwoorden aan het gebrek aan kwaliteit van die antwoorden ligt, in plaats van zijn eigen onwetendheid.Devious schreef:Lichtone schreef:Dit forum is alleen bestemt voor antwoorden, ik heb nog weinig goede antwoorden gezien, over elke vraag kan je wel een discussie beginnen, doe dat buiten dit topic.Pardon??? Sinds wanneer bepaal jij hier de regels? Effe dimmen hè?
Kom op jongens, ga geen dingen roepen als je je er niet in verdiept hebt.Grappig ben je wel Lichtone. Je gedraagt je hier als meneer de directeur. In plaats van het baasje uit te hangen zou je beter inhoudelijk op de antwoorden in kunnen gaan in plaats van deze belachelijk te maken.
Zegt het gegeven dat hij die vragen niet eens zelf heeft bedacht, niet voldoende?
Lichtone,
Wat klopt er nu niet precies aan mijn antwoord op jouw vraag 24?
Zie o.a.: http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 9842#79842
Kort: Een bekend geologisch verschijnsel die we ook nu nog waarnemen!
Hint: Lees inhoudelijk de bijgevoegde links!
MvG, Wim Ahlers.
Wat klopt er nu niet precies aan mijn antwoord op jouw vraag 24?
Zie o.a.: http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 9842#79842
Kort: Een bekend geologisch verschijnsel die we ook nu nog waarnemen!
Hint: Lees inhoudelijk de bijgevoegde links!
MvG, Wim Ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Geachte moderators, met verbazing zie ik deze niet discussie aan mij ogen voorbijgaan en de vraag is; hoelang wachten jullie met het sluiten van dit draadje daar het alle forumregels overtreed?Lichtone schreef:
Dit forum is alleen bestemt voor antwoorden, ik heb nog weinig goede antwoorden gezien, over elke vraag kan je wel een discussie beginnen, doe dat buiten dit topic.
Op forums waar dit soort nietszeggend gespuis vandaan omt worden wij uitgenodigt en vervolgens direct verbannen, moeten we "gastvrijheid" niet koppelen aan rationele afwegingen?
@ Lichtone.
Ik geef je nog één kans om inhoudelijk op de antwoorden in te gaan, anders zie ik me genoodzaakt om deze draad af te sluiten.
Gegroet.
Ik geef je nog één kans om inhoudelijk op de antwoorden in te gaan, anders zie ik me genoodzaakt om deze draad af te sluiten.
Gegroet.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Dacht net hetzelfdeTheoloog schreef:Sluit 'm alsjeblieft niet af, zeg.
Dan geef je Lichtone en de zijnen iets in handen om te zeggen: Zie je wel, die evolutionisten sluiten je draadjes af als je te kritische vragen stelt.
Laat die draad hier open tot in eeuwigheid, zodat iedereen kan zien wat een onnozele halzen dit soort types zijn.
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
- Carl Sagan -
Mja, dat heeft ieder redelijk mens nu ook al gezien natuurlijk. Lichtone heeft wel plezier aan dat rellen, precies. Mij lijkt het idd aangewezen deze draad te sluiten en als referentie te laten staan, zeker als Lichtone besluit zijn hit and run taktieken onverminderd verder te hanteren.
Dat hij dan de kans krijgt bij zijn vriendjes te gaan mekkeren dat hier draadjes worden afgesloten uit onmacht kritische vragen te beantwoorden, het zij zo. Enige redelijkheid kan je van die lui niet gaan verwachten, kom zeg.
Dat hij dan de kans krijgt bij zijn vriendjes te gaan mekkeren dat hier draadjes worden afgesloten uit onmacht kritische vragen te beantwoorden, het zij zo. Enige redelijkheid kan je van die lui niet gaan verwachten, kom zeg.
Why has not anyone seen that fossils alone gave birth to a theory about the formation of the earth, that without them, no one would have ever dreamed that there were successive epochs in the formation of the globe.
G. Cuvier (1769-1832)
G. Cuvier (1769-1832)
Maar lichtone moet toch wel een keer op de argumenten ingaan. De forumregels verplichten tot het voeren van inhoudelijke discussies. En een draad afsluiten betekent niet dat iemand het zwijgen wordt opgelegd. Maar als er mensen zijn die deze draad open willen houden dan laat ik het zo.Theoloog schreef:Maar als wij deze draad en draad 'vraag 25' gewoon negeren, dan zakt 'ie vanzelf wel weg in de vergetelheid.
Als dat niet acceptabel is, kunnen beide draden ook verplaatst worden naar de babbelbox. Op die manier kan Lichtone nooit beweren het zwijgen opgelegd te zijn.
grtz..
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Hallo,
De vragen heb ik niet zozeer geplaats vanwege het antwoord, vandaar dat de eerste 20 van een andere site komen, maar om te kijken of er serieuze antwoorden zouden komen. Deze zou ik dan ook bereid zijn serieus te overwegen.
Tot dusver zie ik geen serieuse reacties verschijnen,
Het enigste waar zeer bespottelijk over werd gedaan was vraag 25, in een ander topic heb ik vervolgens uitgelegt hoe ik hierbij kwam, namelijk door de door jullie zo geeerde wetenschappers.
Ik denk dat ik jullie net zo serieus ga nemen als jullie mijn vragen beantwoord hebben.
groetjes,
Lichtone
De vragen heb ik niet zozeer geplaats vanwege het antwoord, vandaar dat de eerste 20 van een andere site komen, maar om te kijken of er serieuze antwoorden zouden komen. Deze zou ik dan ook bereid zijn serieus te overwegen.
Tot dusver zie ik geen serieuse reacties verschijnen,
Het enigste waar zeer bespottelijk over werd gedaan was vraag 25, in een ander topic heb ik vervolgens uitgelegt hoe ik hierbij kwam, namelijk door de door jullie zo geeerde wetenschappers.
Ik denk dat ik jullie net zo serieus ga nemen als jullie mijn vragen beantwoord hebben.
groetjes,
Lichtone
Wie God niet kent kan zelf een god maken.
------------------------------------------------------
Move out my way
Give up the mic
X to me is extremely Christ
Livin up in me
Like it or not
Put an X on my chest
Cause X marks the spot
------------------------------------------------------
Move out my way
Give up the mic
X to me is extremely Christ
Livin up in me
Like it or not
Put an X on my chest
Cause X marks the spot
Lichtone, je geeft in je laatste antwoord zelf aan dat je niet geïnteresseerd bent in een werkelijke discussie. Je vragen tonen je onkunde op het gebied van natuurkunde, biologie en filosofie, zoals reeds bleek uit onderstaand antwoord.
The Prophet schreef:Vraag 1 t/m 13: hebben niets te maken met evolutie.
Vraag 14/15: bomen en koraal zijn levende wezens en dus sterfelijk. Niets heeft het eeuwige leven.
Vraag 16/17: hebben niets te maken met evolutie.
Vraag 18: er is heel veel historisch materiaal gevonden dat ouder is dan 5000/6000 jaar. Daarnaast is dit ook helemaal niet relevant voor evolutie.
Vraag 19: de vraag is verkeerd gesteld. Er zijn diersoorten die uitsterven, en er komen nog steeds nieuwe diersoorten bij. Niet of / of.
Vraag 20: evolutie heeft geen richting, geen doel en geen wil. Dieren kunnen de ruimte niet in omdat daar geen zuurstof is, en aards leven heeft zuurstof nodig.
Vraag 21 t/m 23: hebben niets te maken met evolutie.
Vraag 24: hoe kom je aan dat idee?
Vraag 25: dat is aantoonbaar onjuist gesteld. De hersenen van oermensen zijn anders dan die van moderne mensen. Hoe kom je op dit idee?
Uit deze vragen blijkt duidelijk dat je geen flauw idee hebt van wat evolutie inhoudt. Ga eerst je kennis eens bijschaven voordat je volstrekt irrelevante vragen post die alleen je onwetendheid aantonen.