Onrust?
Zeg maar gerust randje hysterisch gillend gek.
Zou een MRI van op hol slaan denk ik.
Moderator: Moderators
Onrust?
Ik weet het ook niet Dikkemick. Ik vertelde vanuit wat ik soms heb ervaren. Ik ben blij dat ik allang niet meer rook.
Rookgordijn..de blauwe mist die er hangt na niet rookvrije feesjes. Vroeger stoorde mij dat totaal niet. Nu wel.Petra schreef: ↑10 jan 2018 02:01Mijn Reiki buurman zei dat de rook je omhult met een.. jawel... rookgordijn.Ingi schreef: ↑10 jan 2018 00:13 Wie weet vervangt de peuk wel de speen of in het oorspronkelijkste geval de moederborst. Dat heb ik altijd gedacht.
Hoeveel mensen roken niet omdat ze zenuwachtig zijn of zich onrustig voelen. Al denk ik dat dat later vervangen wordt door
de verslavende stoffen. Ik kan me nog herinneren aan tijden dat ik alleen in een café zat ik me soms aan dat ding vasthield.
Blij dat ik dat niet meer nodig heb. Nu kunnen mensen hun telefoon vastpakken als ze het nodig zouden hebben..gebeurt toch al..
Vond ik ook wel aardig gevonden.
Ik ben een verschrikkelijke rookverslaafde. Gek genoeg was het niet moeilijk tijdens mijn zwangerschappen. Maar ik had de schatjes er nog niet uitgeworpen of ik zat alweer te snakken naar een peuk.
De jaarlijkse 1 januari stop gaat dan ook w e d e r o m niet soepel. Ga dus maar weer aan de lurk. (e-sigaret) die je ook met een laag nicotine gehalte kunt vullen maar waar je wel rookgordijntjes mee kunt blazen.
Om er nou weer een kindje voor te bouwen gaat me een ietwat te ver.
Schijnt zelf nog ongezonder te zijn. Al vraag ik me af of dat mogelijk isIngi schreef: ↑10 jan 2018 14:13
Rookgordijn..de blauwe mist die er hangt na niet rookvrije feesjes. Vroeger stoorde mij dat totaal niet. Nu wel.
Vervelend lijkt me net zo goed niet echt gezond. Kun jij je wel voorstellen dat iemand last van de rook
kan hebben? Veel rokers lijken niet rokers als zeurders te zien gezien de reacties die ik soms lees bij dat soort onderwerpen.
Bah! Daar komt het vergelijk weer met suiker, alcohol en vlees.Petra schreef: ↑11 jan 2018 04:42
Tuurlijk snappen we allemaal dat roken vies is en stinkt en ongezond is voor je medemens.
Net als we snappen dat we minder vlees moeten eten. Minder suiker. Minder alcohol
Minder autorijden, minder vliegen,
etc etc etc
De perfecte mens bestaat niet.
Dus ook mijn hakken gaan in het zand als ik op de vingers word getikt door iemand die zélf ...
Je laatste zinnetje gaat dat nu over het roken zelf (want je zegt er geen moeite mee te hebben) of over dat je er gehinderd door wordt?dikkemick schreef: ↑11 jan 2018 05:03Bah! Daar komt het vergelijk weer met suiker, alcohol en vlees.Petra schreef: ↑11 jan 2018 04:42
Tuurlijk snappen we allemaal dat roken vies is en stinkt en ongezond is voor je medemens.
Net als we snappen dat we minder vlees moeten eten. Minder suiker. Minder alcohol
Minder autorijden, minder vliegen,
etc etc etc
De perfecte mens bestaat niet.
Dus ook mijn hakken gaan in het zand als ik op de vingers word getikt door iemand die zélf ...
Kijk, als jij rookt onder je afzuigkapje en verder niemand hoeft de uitlaatgassen in te ademen, heb ik er geen moeite mee.
Waar ik wel moeite mee heb, zijn de buren die 's zomers iedere 20 minuten gezellig even een stokje opsteken in de tuin naast ons!
Als de andere buurman een pintje drinkt, of een plofkip verorberd heb ik daar (direct) geen last van. Mocht buurman bezopen worden, is het een ander verhaal, maar de drinkers die ik ken, drinken niet iedere 20 minuten!
Voor roken is geen excuus meer anno 2018!
Een onrustige roker is mist de basistoestand van de niet roker en om dit te bereiken dient gerookt te worden. Makes perfect sense
Dit doet mij herinneren aan mijn dotterbehandeling nadat ik een hartinfarct had gekregen.
Gaat over de roker die excuses verzint om te kunnen blijven roken. "Oma werd 95 en rookte vanaf haar 6e". "Alcohol is ook slecht". "Ik heb toch zeker zelfbeschikkingsrecht". "Het werkt ontspannend". Etc. Er is geen geldig excuus (beweegreden) om te roken.
Ik snap je punt. Als iemand verslaafd raakt dan heb je geen excuus maar wel een redenen waarom iemand er niet mee ophoud.
probleem met roken is, wat mij betreft, niet de gezondheid van de roker. I don't care en ik zal wel belastingsgewijs bijleggen voor z'n chemo.
Ja snap ik.appelfflap schreef: ↑11 jan 2018 23:35probleem met roken is, wat mij betreft, niet de gezondheid van de roker. I don't care en ik zal wel belastingsgewijs bijleggen voor z'n chemo.
hij irriteert me gewoon als in de zomer zijn stank bij mij binnenwaait
hij irriteert me als ik in de zomer op een terras niet kan keuvelen zonder stank om me heen